;
coinex

پاوربانک XTRON USB-C: مک بوک خود را در حین راه رفتن شارژ کنید

xtron-usb-c-power-bank-charge-your-macbook-on-the-go

ماکسیماس (Maximas) از پاوربانک XTRON USB-C آینده ی خود برای مک بوک (MacBook) جدید رونمایی کرد. این پاوربانک که بنا به گزارش ماکسیماس از تراشه ی تگزاس اینسترومنتز (Texas Instruments) و سلول های (خازن های) باتری پاناسونیک (Panasonic) استفاده می کند، مانند دستگاه های رقیبی که در ماه های اخیر شاهد آن بوده ایم، می تواند در حالی که در حال راه رفتن هستید توان دستگاه های USB-C از جمله لپ تاپ هایی که قابل اجرا هستند را تامین کند. این پاوربانک، یک خروجی 4.2a و همچنین یک پورت معمولی USB-A برای شارژ دستگاه های دیگری که دارای یو اس بی نوع C نیستند، ارائه می دهد.

البته، پاوربانک ها چیز جدیدی نیستند؛ آنها در شکل ها و ظرفیت های بسیاری برای استفاده از دستگاه های دارای یو اس بی می باشند. اگرچه تامین انرژی لپ تاپ ها که با باتری های قابل حمل می آید چیزی است که غیر ممکن بوده (یا حداقل عملی نبوده) است. یو اس بی نوع C، استاندارد جدید یو اس بی می باشد که این امکان را می دهد که کابل، از هر دو جهت به برق متصل شود.

یو اس بی نوع C، استاندارد جدید یو اس بی می باشد که این امکان را می دهد که کابل از هر دو جهت به برق متصل شود.

مک بوک (MacBook) جدید اپل و همچنین کروم بوک پیکسل (Chromebook Pixel) جدید در میان دستگاه های دیگر، این پورت یو اس بی نوع C را به نمایش می گذارند. در حالی که تعداد لواز جانبی که به پورت یو اس بی نوع C مجهز هستند در مقایسه با گزینه هایی که دارای میکرو یو اس بی (micro USB) می باشند هنوز کمترند، ولی در حال رشد بوده که شامل پاوربانک ها نیز می شوند. این دستگاه که به نام XTRON شناخته شده است، می تواند برای شارژ دو دستگاه در یک زمان استفاده شود و می تواند زمان اجرای یک مک بوک را تا ۷ ساعت اضافه کند.

بنا به گفته ی Maximas، این بانک توان به اندازه ای کوچک است که در کف دست جا می شود و قابلیت هایی همچون، حفاظت تخلیه ی الکترو استاتیکی، یک سنسور دما، ضد لرزش و عناصر ایمنی دیگری را به نمایش می گذارد. این شرکت قصد دارد که XTRON را روی Indiegogo به مدت ۲ هفته راه اندازی کند. قیمت آن هنوز مشخص نیست.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر