;
coinex

آیا سامسونگ سری های مختلف گلکسی خود را برای اندروید 6.0 بروزرسانی خواهد کرد؟

گوگل خودش را برای راه اندازی اندروید 6.0 مارشمالو در هفته آینده آماده می کند - زمانی که انتظار می رود دو گوشی جدید نکسوس نیز آغاز بکار کنند - سازندگان عمده گوشی های اندرویدی، به احتمال زیاد در حال برنامه ریزی برای بروزرسانی آخرین نسخه از این سیستم عامل هستند یا حداقل این قضیه در مورد سامسونگ که این گونه بنظر می رسد.

گوگل خودش را برای راه اندازی اندروید 6.0 مارشمالو در هفته آینده آماده می کند – زمانی که انتظار می رود دو گوشی جدید نکسوس نیز آغاز بکار کنند – سازندگان عمده گوشی های اندرویدی، به احتمال زیاد در حال برنامه ریزی برای بروزرسانی آخرین نسخه از این سیستم عامل هستند یا حداقل این قضیه در مورد سامسونگ که این گونه بنظر می رسد.

به نقل از SamMobile – سایتی متشکل از هواداران سامسونگ که رویدادها و خبرهای مربوط به آنرا با هم به اشتراک می گذارد – سامسونگ مشغول کار بر روی بروزرسانی بزرگ نرم افزار برای گلکسی S6, گلکسی S6 اج، گلکسی S6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 می باشد. از آنجا که هر چهار گوشی با اندروید لالی پاپ مدیریت می شوند، احتمالا این بروزرسانی بزرگ به همه آنها این اجازه را خواهد داد که اندروید 6.0 مارشمالو بر روی آنها اجرا گردد (هر چند در حال حاضر این موضوع از سوی SamMobile تائید نشده است). البته این بروزرسانی ممکن است برای تغییرات دیگری نیز باشد و نه لزوما مربوط به اندروید 6.0 مارشمالو باشد. هر چند که این توقع منطقی بنظر می رسد که همه گوشی های هوشمند مدل بالای سامسونگ قابلیت اجرای مارشمالو را داشته باشند.

خبرهایی منتشر شده است که می گوید گلکسی نوت 4 برای اندروید 6.0 مارشمالو بروزرسانی خواهد شد که هیچ جای تعجبی نخواهد داشت. البته معلوم نیست که اجرای اندروید 6.0 مارشمالو بر روی نوت 4، همان زمانی باشد که مدل های مختلف گلکسی آنرا برای اجرا در اختیار خواهند گرفت. باید صبر کرد و دید!

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر