coinex
راهنمای خرید تکراتو

بازیکنان برای شکار پوکمون‌ها تا سیاره پلوتو راه رفته‌اند!

بازی پوکمون گو از مرز 650 میلیون دانلود گذشت؛ مردم هم تا سیاره پلوتو راه رفته‌اند!

به تازگی خبری منتشر شده که بازی پر طرفدار پوکمون گو (Pokémon Go) از مرز 650 میلیون دانلود عبور کرده است. توسعه دهندگان این بازی یعنی استودیوی Niantic Labs این خبر را در کنفرانس توسعه دهندگان سانفرانسیسکو اعلام کرده است.

در ماه سپتامبر یعنی دو ماه پس از شروع به کار بازی، تعداد دانلودها از مرز 500 میلیون گذشته بود که تاکنون 150 میلیون افزایش داشته است. البته این آمار با وجود تعداد بالا، کاهش دانلودها را نشان می‌دهد. گفته می‌شود بازی پوکمون گو بیشترین دانلود آیتونز را در سال 2016 داشته است.

کمپانی نیانتیک همچنین تائید کرد که کاربران در بازی پوکمون گو تاکنون 5.4 میلیارد مایل (8.7 میلیارد کیلومتر) برای پیدا کردن پوکمون‌ها راه رفته‌اند. ظاهرا این مقدار مسافت، از فاصله‌ی زمین به سیاره‌ پلوتو، نهمین سیاره‌ی منظومه‌ی شمسی هم بیشتر است که 4.67 میلیارد مایل (7.5 میلیارد کیلومتر) فاصله دارد!

پوکمون گو یک بازی رایگان برای دستگاههای iOS و Android است. این بازی بر روی اپل واچ هم موجود است. درآمد بازی پوکمون گو از طریق مدل کسب و کار microtransactions (معاملات خرد) بدست می‌آید و کمپانی سازنده آن نیز تاکنون پول زیادی به دست آورده است.

به تازگی و با به‌روزرسانی جدید، هشتاد شخصیت جدید به این بازی اضافه شده است.

 

منابع: gamespot و polygon

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر