;
coinex

اندروید اوریو نام رسمی جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید خواهد بود

اندروید اوریو نام رسمی جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید خواهد بودکمپانی گوگل در شب گذشته، بالاخره جدیدترین نسخه پلتفرم اندروید خود را معرفی کرد؛ نسخه 8.0 این سیستم عامل با نام اندروید اوریو (Oreo) کار خود را آغاز کرد. این کمپانی غول کالیفرنیایی، مدتهاست که به نوعی در اخبار و شایعات خود، به نام اوریو اشاره می کند؛ با اینحال بسیاری از کاربران جهان تکنولوژی، شیطنت هایی کرده و شایعاتی مبنی بر اینکه نسخه هشتم اندروید با نام اوختاپوس راه اندازی می شود را منتشر کردند.

این کمپانی، اولین خورشید گرفتگی کامل پس از 99 سال در آمریکا را فرصت مناسبی دانست تا اندروید اوریو را در این تاریخ رونمایی و راه اندازی کند؛ مخصوصا به این دلیل که شباهت هایی میان اوریو و خورشید گرفتگی وجود دارد.

گوگل اعلام کرد که اولین نسخه رسمی و پایدار اندروید اوریو در حال حاضر در دسترس کاربران گوشی های گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال قرار دارد و به زودی برای گوشی های نکسوس نیز منتشر خواهد شد. کسانی که نمی توانند تا آن زمان منتظر بمانند، می توانند اولین نسخه تصاویر سیستم اندروید اوریو را دانلود کرده و به صورت دستی در دستگاه خود اجرا کنند. تمامی کاربران گوشی های گوگل در روزهای آینده باید منتظر دریافت آپدیت هایی به صورت OTA باشند. انتظار می رود که گوشی های هوشمند برندهای دیگر که در پاییز امسال معرفی می شوند، می توانند از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید اوریو برخوردار شوند.

این کمپانی، اولین خورشید گرفتگی کامل پس از 99 سال در آمریکا را فرصت مناسبی دانست تا اندروید اوریو را در این تاریخ رونمایی و راه اندازی کند؛

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر