;
coinex

نمایشگر بیکران ویژگی جدیدی در گوشی‌های سری گلکسی A مدل 2018

نمایشگر بیکران ویژگی جدیدی در گوشی‌های سری گلکسی A مدل 2018
نمایشگر بیکران (Infinity Display) ویژگی جدیدی است که سامسونگ آن را برای گوشی‌های پرچمدار خود برگزید. اکنون خبر می‌رسد که احتمالا این ویژگی در گوشی‌های سری گلکسی A مدل 2018 این کمپانی نیز خودنمایی خواهد کرد.

در روز یکشنبه به نقل از یک منبع آگاه اعلام شد که غول تکنولوژی کره در حال برنامه ریزی برای گسترش طراحی نمایشگرهای بدون حاشیه است. نمایشگرهایی که با معرفی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خودنمایی کرد.

جزئیات بیشتری توسط این منبع منتشر نشده است، اما این احتمال وجود دارد که سری گوشی‌های گلکسی ای 7 مدل 2018 و برخی دیگر از گوشی‌های این سری، به نمایشگر بیکران سامسونگ مجهز شوند. بر اساس گزارش‌هایی که از قبل نیز منتشر شده بود، سامسونگ مشغول کار بر روی گوشی‌های سری گلکسی ای 2018 است و احتمالا تولید انبوه آن را از اوایل سال 2018 میلادی آغاز خواهد کرد.

با وجود این گزارش این احتمال وجود دارد که طراحی نسل 2018 از گوشی‌های سری گلکسی ای سامسونگ به طور کلی با نسل‌های قبل از این سری تفاوت چشمگیری داشته باشد، مطمئنا وجود نمایشگر بیکران در این مورد بی تاثیر نخواهد بود.

این شایعات اخیر، با آخرین اظهارت سامسونگ درباره استراتژی تولید محصولات آینده خود مطابقت دارد. پیش از این سامسونگ به برخی از نمایندگان خود اعلام کرده بود که این کمپانی تولیدکننده قصد دارد تا به منظور رقابت و به دست آوردن سهم بیشتری از بازار، به همان شیوه‌ای که باعث متفاوت شدن پرچمداران این شرکت در بازار موبایل شده است، تمرکز بیشتری بر روی گوشی‌های میان رده و پایین رده خود بگذارد.

گزارش جامع مالی این شرکت در سال 2016 نشان می‌دهد که این غول تکنولوژی در تلاش است تا ویژگی‌های خاص گوشی‌های پرچمدار مانند گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و همچنین هوش مصنوعی را به گوشی‌های غیر پرچمدار خود اضافه کند.

ممکن است که مجهز کردن گوشی‌های سری گلکسی ای 2018 به نمایشگر بیکران در راستای همین سناریوی جدید صورت بگیرد و استراتژی آینده این کمپانی را رقم بزند.

پنل‌های نمایشگر بیکران سوپر آمولد سامسونگ که در ماه نوامبر معرفی شد، دارای نسبت تصویر 18.5:9 بوده که در گوشی‌های گلکسی اس 8 سامسونگ استفاده شد و در پی آن به گوشی گلکسی نوت 8 راه پیدا کرد.

سامسونگ همچنین قصد دارد که دستیار مجازی بیکسبی را نیز به گوشی‌های میان رده خود وارد کند. این می‌تواند شروعی برای راه‌اندازی اکوسیستم اینترنت اشیا باشد که همه چیز را بتوان از طریق گوشی‌های هوشمند کنترل کرد.

با این تصمیم سامسونگ آینده گوشی‌های هوشمند به شدت تغییر خواهد کرد و شاید دسته بندی‌های بازار موبایل همچون پایین رده، میان رده و بالارده نیز تحت تاثیر این تصمیم قرار گیرد. باید دید و آنگاه به قضاوت نشست!

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام نمایشگر بیکران خیلی زیبا در میاد در این سری A-2018 امیدوارم خلاقیتی بیشتری سامسونگ به خرج بدهد و مثل اس 8 اثر انگشت را در پشت گوشی نگذارد که خیلی بد ریخت کرده گوشی را با تشکر

    پاسخ