;
coinex

ایران مدرس؛ مرجعی برای مدرسین تدریس خصوصی با بیش از 17 هزار مدرس!

ایران مدرس؛ مرجعی برای مدرسین تدریس خصوصی با بیش از 17 هزار مدرس!

در ادامه مصاحبه تکراتو با سیروان محمدی، موسس وب‌سایت ایران مدرس را مطالعه خواهید کرد. سیروان قصد دارد با جذب مدرسین تدریس خصوصی، ایران مدرس را تبدیل به مرجعی برای مدرسین سراسر کشور نماید.

1. لطفا تک تک اعضای تیم خود را معرفی کنید؛ الان چند نفر هستید و چه تخصص ها و مسئولیت هایی دارید؟ چند نفر هم بنیان گذار هستید؟

بنده سیروان محمدی هستم بنیان گذار و موسس سایت ایران مدرس. در سایت ایران مدرس به صورت ثابت دو نفر مشغول فعالیت هستیم که خانم محمدی به عنوان برنامه نویس در این زمینه با بنده همکاری دارند. در ایران مدرس بعضا برای بحثهای تولید محتوا و … از افراد دیگری هم به صورت پروژه ای و پاره وقت کمک گرفته می شود. ایران مدرس اولین استارتاپی است که راه اندازی کرده ایم و پروژه های دیگری هم در دست اقدام داریم.

2. ایده شما چیست و چرا این ایده را برای اجرا انتخاب کردید؟

در سایت ایران مدرس، مدرسین تدریس خصوصی به صورت مستقیم می توانند شاگرد جذب کنند. سایت ایران مدرس در این زمینه کاملا پیشرو است و سایتهای دیگر بعد از این وب سایت راه اندازی شده اند. در ایران مدرس مدرسینی که تازه کار هستند و شاید با مراجعه به آموزشگاهها شانس زیادی برای جذب شاگرد نداشته باشند با ثبت مشخصات خودشان به راحتی می توانند شاگرد جذب کنند. مدرسین با سابقه، گروههای آموزشی و حتی آموزشگاههای تدریس خصوصی هم می توانند در ایران مدرس خدمات خودشان را معرفی نمایند (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی اینجا کلیک کنید). در این وب سایت تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس تدریس خصوصی ثبت نام کرده اند و کاملترین لیست مدرسین را در ایران مدرس می توانید مشاهده کنید. تفاوت و مزیتی که ایران مدرس به نسبت سایتهای تدریس خصوصی مشابه دارد این است که در این وب سایت بیش از 10000 جزوه آموزشی، سوالات کنکوری، نمونه سوالات امتحانی، مقالات آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل، نحوه مطالعه و درس خواندن، موفقیت در تدریس و …. ارائه شده است و دانش آموزان و دانشجویان علاوه بر در دسترس داشتن کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی می توانند از این مطالب آموزشی هم استفاده نمایند. در ضمن مدرسین برای دروس تدریسی خودشان می توانند جزوه و خلاصه جزوه ثبت کنند و احتمال جذب شاگرد خودشان را افزایش دهند. هدف اصلی در سایت ایران مدرس این است که مدرسین بتوانند بدون واسطه و به صورت مستقیم شاگرد جذب کنند و درآمد خودشان را از کار تدریس افزایش دهند. در ایران مدرس، مدرسین می توانند حتی در بخش فروشگاه جزوه ثبت کنند و از فروش آن درآمد کسب نمایند.

3. اگر بخواهید کسب و کار خود را در قالب یک جمله توضیح دهید (Elevator Pitch)، آن جمله چیست؟

در سایت ایران مدرس ارتباط مستقیم بین اساتید و شاگردها برقرار شده است. اساتید تدریس خصوصی در هر جای ایران می توانند در این وب سایت ثبت نام کنند و از هر جای کشور و حتی خارج از کشور شاگرد جذب نمایند. معلمان، دبیران و اساتید تدریس خصوصی به راحتی می توانند با ثبت نام در این وب سایت با متقاضیان تدریس خصوصی بدون واسطه در ارتباط باشند.

4. با چه سرمایه ای کار خود را آغاز کردید و آیا فکر می کنید که این مبلغ برای شروع کارتان کافی بود؟

4. با چه سرمایه ای کار خود را آغاز کردید و آیا فکر می کنید که این مبلغ برای شروع کارتان کافی بود؟

ایران مدرس در حقیقت با سرمایه بسیار کمی شروع به کار کرد و در همان حد هزینه ثبت دامین و هاست سرمایه اولیه لازم داشت. در سایت ایران مدرس بیشتر از آن که سرمایه پولی لازم باشد، عشق و علاقه به کار و زمانی که برای آن گذاشته شده موفقیت را رقم زده است. در ادامه، با پیشرفت کار، هزینه هایی برای تبلیغات و معرفی سایت لازم شده است که از درآمد خود سایت تامین می شد.

5. آیا تا این لحظه سرمایه گذار داشتید؟ کمی در رابطه با این موضوع توضیح دهید.

تا به حال برای سایت ایران مدرس سرمایه گذار نداشته ایم. شاید خیلی هم لازم نبوده است و یا برنامه هایی که قصد انجامش را داشته ایم سرمایه زیادی لازم نداشته است و از همان درامد خود سایت قابل تامین بوده است. ممکن است در آینده اگر بخواهیم کار را بیشتر توسعه دهیم و پیشنهاد خوبی داشته باشیم همکاری با سرمایه گذارها هم مطرح گردد.

6. تا این لحظه، بزرگترین چالش هایی که با آن ها دست و پنجه نرم کردید چه بوده و فکر می کنید در آینده چه چالش هایی پیش روی شما خواهد بود؟

بزگترین چالشی که همواره با آن دست و پنج نرم کرده ایم و از این به بعد هم چالش اصلی ما خواهد بود حفظ رضایت مدرسین و اساتیدی است که در ایران مدرس ثبت نام کرده اند و از آن حمایت می کنند. در هر کاری به تدریج رقابت سخت تر خواهد شد و ممکن است رقبای جدیدی وارد آن زمینه کاری شوند. در نتیجه ما همواره به فکر افزایش امکانات برای مدرسین بوده و هستیم و بزرگترین چالش ایران مدرس را حفظ موقعیت و جایگاه خوب آن و افزایش بازدهی سایت برای مدرسین می دانیم. در حال حاضر ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، معلم خصوصی کامپیوتر، آموزش خصوصی کامپیوتر و … در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج قرار دارد و هدف ما این است که این جایگاه را همواره حفظ کنیم و بهبود ببخشیم.

در حال حاضر ایران مدرس برای عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، معلم خصوصی کامپیوتر، آموزش خصوصی کامپیوتر و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در صدر نتایج قرار دارد و هدف ما این است که این جایگاه را همواره حفظ کنیم و بهبود ببخشیم.

7. اگر همین الان یک نفر قصد داشته باشد نیازهای تیم شما را برطرف کرده و به نوعی بر روی شما سرمایه گذاری کند، چه چیزهایی از او می خواهید؟ در مجموع فکر می کنید چه چیزهایی (عوامل یا امکاناتی) می تواند به رشد کسب و کارتان کمک کند؟

همانطور که گفته شد، در سایت ایران مدرس دغدغه اصلی ما این است که ثبت نام در سایت برای مدرسین به لحاظ جذب شاگرد بازدهی بالایی داشته باشد. اگر شخصی بتواند در این زمینه ایده های خوبی به ما بدهد و یا راهکارهایی ارائه دهد که وضعیت، بازدید و بازدهی سایت ایران مدرس برای مدرسین بهتر شود و در مقابل آن انتظار معقولی داشته باشد از آن استقبال خواهیم کرد.

8. فکر می کنید چه عواملی ممکن است باعث شکست کسب و کارتان شود؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید؟ چه راهکاری برای مقابله با این عوامل در نظر دارید؟

در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشید باید به صورت مداوم سعی کنید خودتان را با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات جدید وفق دهید. ممکن است در آینده نیاز به تدریس خصوصی به هر دلیل کاهش پیدا کند و یا نحوه انجام تدریس و هماهنگ کردن کلاسها و حتی برگزاری کلاسها متفاوت از الان گردد. مسلما افراد و شرکتهایی که خودشان را با تغییرات وفق ندهند محکوم به شکست خواهند بود. سعی می کنیم تغییرات را مورد بررسی قرار دهیم و خودمان را با آن وفق دهیم.

9. مطالعه چه کتاب هایی را به دوستانتان پیشنهاد می دهید؟ لطفا یک یا چند کتابی که از مطالعه آن لذت برده و نکات خوبی یاد گرفته اید را نام ببرید.

بهترین کتابی که بنده مطالعه کرده ام و در زندگی شخص من تحول ایجاد کرده است کتاب هدف از برایان تریسی است. قبل از آن سعی می کردم کارهای مفیدی را انجام دهم ولی چون برای خودم اهداف مشخصی نداشتم خیلی موفق نبودم. مطالعه این کتاب را به تمامی افرادی که قصد دارند در زندگی خودشان تغییرات مثبت ایجاد کنند پیشنهاد می کنم.

10. و در نهایت به عنوان آخرین سوال، چشم انداز شما برای چند سال آینده چیست؟ به عنوان مثال 5 سال آینده کسب و کارتان را به چه شکلی می بینید؟

سعی ما بر این است که در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل، تدریس خصوصی آنلاین و … بهترین سایت ایران باشیم. تلاش می کنیم که هر وقت بحث جذب شاگرد، تدریس خصوصی و … مطرح شود سایت ایران مدرس در ذهن افراد تداعی شود. در حال حاضر تعداد زیادی از مدرسین ثبت نام ویژه خودشان را در ایران مدرس حتی بیش از 20 بار تمدید کرده اند. این نشان دهنده موثر بودن ایران مدرس برای جذب شاگرد است. در 5 سال آینده تلاش می کنیم هر مدرسی که در ایران مدرس ثبت نام کرد رضایت کامل را داشته باشد و ایران مدرس برای مدرسین تدریس خصوصی مرجع شماره 1 برای جذب شاگرد باشد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ایران مدرس سایت بسیار خوبی برای جذب شاگرد و فعالیت در زمینه تدریس خصوصی است. من خودم در تهران یه زمانی در زمینه تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک فعالیت داشتم. تو این سایت آگهی تدریس ویژه ثبت کردم واقعا عالی بود. همه ی شاگردهام رو از این سایت می گرفتم. ایام امتحانات شاگردها رو دیگه رد می کردم چون وقت نداشتم. سایت بسیار عالی ای برای کار تدریس هستش. سپاس که معرفی کردید.

    پاسخ