;
coinex

پیش نویس مربوط به اساسنامه شرکت ترانزیت ارتباطات بین الملل آماده شد

اساسنامه شرکت ترانزیت ارتباطات بین الملل آماده شد. مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از آماده شدن این پیش نویس و ارائه به هیات دولت خبر داد.

به گزارش تکراتو، صادق عباسی شاهکوه اعلام کرد که براساس اهداف قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی ، هم اکنون پیش نویس اساسنامه این شرکت پس از تدوین و تطبیق با قوانین مربوطه، آماده شده و قرار است به زودی به دولت ارائه شود.

اساسنامه شرکت ترانزیت ارتباطات بین الملل

شاهکوه در ادامه صحبت هایش در مورد اساسنامه شرکت ترانزیت ارتباطات بین الملل اعلام کرد که این پیش نویس باید در هیات دولت مصوب شود و پس از تصویب برای اجرا به شرکت ارتباطات زیرساخت ابلاغ گردد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، تشکیل شرکت ترانزیت ارتباطات بین الملل را فرصت چشمگیری برای استفاده از موقعیت ژئو پولیتیک ایران به عنوان نقطه اتصال شرق  آسیا و اروپا عنوان کرد و تاکید کرد که هم اکنون میزان ترانزیت ارتباطات بین الملل حدود ۱.۵ ترابیت برثانیه است که طی دو سال اخیر از ۲۰۰ گیگابیت به این رقم رسیده است.

وی ادامه داد که برای رسیدن به هدف برنامه ششم توسعه که تحقق ۳۰ ترابیت بر ثانیه پهنای باند است، فاصله زیادی وجود دارد.

به گفته شاهکوه، تشکیل شرکت ترانزیت ارتباطات بین الملل برای حضور در بازارهای بین المللی و استفاده از فرصت های ژئو پولیتیکی ایران، باعث می شود تا علاوه بر اشتغال زایی و درآمدزایی در کشور،  فرصت های جدیدی در حوزه ترانزیت ارتباطات در منطقه و کشورهای بین الملل برای ایران فراهم شود.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر