coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی هوشمند جدید و مرموز ال‌جی ؛ آیا این دستگاه ال جی وی 40 است؟

در حالی که همه منتظر رونمایی از ال‌جی وی 40 تینکیو هستند به نظر می‌رسد اطلاعاتی از یک گوشی هوشمند جدید و مرموز ال‌جی فاش شده که محصولی رده بالا یا پرچمدار است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

سال گذشته کمپانی ال‌جی موفق شده با عرضه‌ی ال‌جی وی 30 به بازار، نظرات و فروش نسبتا خوبی از این محصول به دست آورد، اما موفق به شکست سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی نشد. با این اوصاف و هرچند که به صورت رسمی تایید نشده، اما همه در انتظار رونمایی از نسل جدید محصولات سری وی ال‌جی یعنی احتمالا وی 40 تینکیو بودند که اخباری در مورد یک گوشی هوشمند جدید و مرموز ال‌جی با مشخصاتی در قد و قامت یک پرچمدار منتشر شده است.

جامعه آنلاین توسعه دهندگان نرم‌افزاری گروه XDA که کاربران آن بیشتر در زمینه‌ی استخراج فایل‌های متنوع از سیستم‌عامل‌های مختلف فعالیت می‌کنند، دستگاهی با کد judypn را شناسایی کرده‌اند که به پردازنده‌ی اسنپدراگون 845 مجهز بوده و نمایشگر آن نیز از نوع POLED همراه با بریدگی ناچ است. این محصول همچنین یک دکمه‌ی سخت‌افزاری اختصاصی برای فعالسازی دستیار هوشمند گوگل نیز دارد.

هرچند بسیاری حدس زده‌اند که این محصول همان ال‌جی وی 40 تینکیو مورد انتظار است، اما شواهدی وجود دارد که خلاف این احتمال را نیز تقویت می‌کند. مهمترین دلیل عدم تطابق دوربین این دو دستگاه است. مطابق شایعات، ال‌جی وی 40 تینکیو همراه با یک دوربین سه‌گانه قدرتمند اصلی و یک دوربین دوگانه‌ی سلفی راهی بازار خواهد شد، اما اطلاعات فاش شده از این گوشی هوشمند جدید و مرموز ال‌جی در این زمینه همخوانی ندارد.

باید کمی بیشتر صبر کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی یا این دو محصول جدید به دست ما برسد. تا آن زمان شما به ما بگویید که آیا احتمال می‌دهید ال‌جی در حال تدارک یک محصول رده‌بالای جدید برای امسال باشد؟

.

منبع: neowin

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر