;
coinex

خودروهای بی ام و به دلیل نقص فنی از بازار جمع آوری می‌شوند

در پی تشخیص نقص فنی در خودروهای بی ام و ، قرار است تعداد 320 هزار از آنها از بازار جمع آوری شوند. این نقص فنی می‌تواند منجر به آتش سوزی شود.

به گزارش تکراتو، شرکت بی‌ام‌و آلمان 324 هزار خودروی دیزلی خود را در پی تشخیص نقص فنی از بازار جمع می‌کند. این تصمیم پس از زنجیره آتش‌سوزی‌های خودروهای بی‌ام‌و در کره جنوبی گرفته شده است. در سال جاری ۲۷ خودروی بی‌ام‌و مدل‌ 520D دچار آتش سوزی شدند و این موضوع باعث شد تا این شرکت ۱۰۶ هزار خودروی تولیدی خود را از بازار جمع کند و از مردم پوزش بخواهد.


بیشتر بخوانید: استفاده از پهپادهای خودران برای دور کردن پرندگان از فرودگاه [تماشا کنید]


نقص فنی در خودروهای بی ام و

علت این آتش سوزی نقص فنی در قطعه‌ای است که به منظور کاهش تولید آلاینده دی‌اکسید کربن در موتور این خودروها تعبیه شده است.

کیم هوی‌جون، مدیر شرکت بی‌ام‌و در کره جنوبی، طی یک کنفرانس مطبوعاتی در سئول اعلام کرد:

از اینکه به خاطر سری حوادث آتش‌سوزی باعث ایجاد نگرانی و اضطراب بین مردم و مقامات شدیم صمیمانه پوزش می‌خواهیم.

تاکنون ۱۳ نفر از صاحبان خودروی بی‌ام‌و نسبت به این موضوع به دستگاه قضائی این کشور شکایت کرده‌اند و از این شرکت خودروسازی درخواست غرامت کرده‌اند.

شرکت دیگر خودروسازی آلمان، آئودی، نیز سال گذشته ۸۷۵ هزار دستگاه ماشین تولیدی خود را به دلیل مشاهده مشکلی در سامانه گرمایشی از بازار جمع‌آوری و تعمیر کرد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر