coinex
راهنمای خرید تکراتو

عرضه اختصاصی ارز دیجیتالی LINK توسط پیام رسان Line

ارز دیجیتالی LINK در راه است. شرکت ژاپنی Line Corp، سازنده‌ی پیام‌رسان لاین، قصد دارد ارز دیجیتالی رمزنگاری‌شده‌ی اختصاصی عرضه کند.

به گزارش تکراتو، ارز اختصاصی دیجیتالی LINK در راه است. کمپانی  Line Corpقصد دارد به‌زودی و در ماه جاری میلادی (سپتامبر) ارز رمزنگاری‌شده‌ی مخصوص به خود را عرضه نماید.

عرضه ارز دیجیتالی LINK توسط لاین

شرکت سازنده پیام رسان لاین برای گسترش دامنه‌ی کسب‌و‌کار خود ارز دیجیتالی LINK را عرضه می‌کند. پیام رسان لاین در تلاش است تا با استفاده از پلتفرم اپلیکیشن پیام‌رسان خود که مخصوصا در کشور‌های شرق آسیا از محبوبیت بالایی برخوردار است، فعالیت‌های تجاری خود را گسترش دهد.

لاین گفته است که این ارز که لینک (LINK) نام دارد و قرار است به‌عنوان پاداش به کاربران سرویس‌های این شرکت پرداخت شود، به‌لطف پروژه‌ی جدید BITBOX با سایر ارزهای رمزنگاری‌شده قابل مبادله است. لاین اعلام کرده که ارز رمزنگاری‌شده‌ی لینک به‌خاطر برخی قوانین و مقررات، در کشورهای ژاپن و ایالات متحده‌ی آمریکا در دسترس قرار نخواهد گرفت.

این ارز رمزنگاری‌شده از طریق سرویس‌های مبتنی بر بلاک‌چین این شرکت قابل‌استفاده خواهد بود.

.

منبع:  REUTERS

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر