;
coinex

در کبال ، قالیشویی هم به شکل اینترنتی ممکن شد!

کبال سامانه‌ایست اینترنتی برای ارائه انواع سرویس‌های آنلاین خانه و ساختمان که خدمات شستشوی انواع فرش دستباف و ماشینی، شستشوی انواع موکت معمولی و ثابت و… را به کاربران ارائه می‌کند.

برای داشتن یک خانه‌ی تمیز، داشتن فرش‌های تمیز و پاکیزه اهمیت دارد. به غیر از انجام گردگیری‌ها و نظافت معمول، لازم است تا در کنار جارو زدن  فرش، نسبت به شستشوی مرتب آن هم اهتمام داشته باشید. شستشوی فرش باعث می‌شود آلودگی‌های چسبناک و روغنی که جارو برقی نمی‌تواند از داخل بافت فرش خارج کند، تمیز شده و فرش همیشه زیبا به نظر برسد.

همچنین با توجه به شرایط آپارتمان‌نشینی باید در نظر داشته باشیم که دیگر امکان انجام کارهایی مثل شستن فرش و قالی در خانه وجود ندارد. بنابراین، یا باید در خیابان و اینترنت دنبال متخصص باشیم یا از دوست و آشنا بپرسیم که در چنین مواقعی از چه کسی کمک می­گیرند. اما همچنان این سوال باقی است که آیا خدمت مورد نظر با قیمت مناسب یا کیفیت مطلوبی انجام شده و اینکه اگر از نتیجه راضی نباشید، چکار می‌کنید؟

سرویس قالیشویی کبال

با نفوذ اینترنت در زندگی امروزه، میزان نگرانی در این زمینه کمتر شده است. اما مساله‌ی اعتماد و کیفیت کار چیزهایی هستند که همچنان جای سوال دارند. کبال این مشکل را حل کرده و به نیازهای شما در زمینه‌ی خدمات خانه و ساختمان پاسخ می‌دهد. سامانه‌‌ی آنلاین خدمات ساختمانی کبال با در اختیار داشتن مجموعه‌ی بزرگی از متخصصان حرفه‌ای و کارآمد، خدمات متعددی را در زمینه­ی خانه و ساختمان به شما ارائه می‌دهد.

سرویس قالیشویی کبال | در کبال ، قالیشویی هم به شکل اینترنتی ممکن شد!

به عنوان مثال سرویس قالیشویی حرفه‌ای کبال، یک انتخاب عالی برای شستشوی فرش‌های شما است. تجهیزات شستشوی متخصصان کبال، قدرت مکش بیشتری دارند و فرش‌ها را تمیزتر و بهتر به شما تحویل می‌دهند. این تجهیزات همچنین توانایی آن را دارند تا فرایند خشک کردن فرش را خیلی سریع انجام دهند. متخصصان حرفه‌ای کبال، شناخت مناسبی از تمامی تجهیزات قالیشویی دارند، انواع الیاف و ساختارهای تشکیل‌دهنده‌ی فرش را می شناسند و از تجهیزات مناسب برای شستشوی فرش‌‎های شما تحت شرایط مختلف بهره می‌گیرند.

شستشوی فرش دستبافت

شستشوی فرش‌های دستبافت، همیشه یکی از دغدغه‌های مهم افراد است. سرویس قالیشویی کبال با ارائه شستشوی تخصصی انواع فرش‌های دستبافت با تثبیت رنگ و بدون ایرادات احتمالی یکی از بهترین قالیشویی‌‌ها در تهران است و شستشوی فرش‌ها را با استفاده از ماشین­آلات تمام اتوماتیک و بهترین مواد شوینده انجام می‌دهد. در صورتی که سوالی در رابطه با خدمات شستشو، ترمیم یا نگهداری فرش دارید، با کبال تماس بگیرید. واحد پشتیبانی کبال، شما را راهنمایی می‌کند و به تمام سوالات شما پاسخ می‌دهد.

ثبت سفارش در اپلیکیشن و وبسایت کبال

کبال یک سامانه‌ی آنلاین درخواست خدمات برای خانه و ساختمان است که با هدف ارائه‌ی خدمات ساختمانی در بستر وب و اپلیکیشن از مرداد ماه سال 1396 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است. شما می‌توانید هر کدام از دسته‌های مورد نظر خدماتی از قبیل قالیشویی را در وب‌سایت یا اپلیکیشن کبال انتخاب کنید و سفارش‌تان را به صورت کاملا رایگان ثبت کنید تا یکی از متخصصان مربوطه، سفارش شما را قبول کند و هزینه‌ی انجام کار را به شما اعلام نماید.

در صورت عدم توافق، می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ی اضافه، سفارش را لغو یا یک سفارش جدید ثبت کنید. کبال بهترین متخصصین را در هر زمینه انتخاب کرده است تا شما به راحتی و بدون داشتن دغدغه از کیفیت کار، بتوانید برای نیاز خود به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید. واحد پشتیبانی سرویس قالیشویی کبال از زمان ثبت سفارش تا انجام آن و کسب رضایت، شما را همراهی می‌کنند.

منبع : ویرلن

پایان رپورتاژ آگهی./

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر