coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماس تصویری در واتساپ دسکتاپ عرضه شد

مدت مدیدی است که کاربران پیامرسان محبوب واتساپ علاقه مند به امکان استفاده از تماس تصویری در واتساپ دسکتاپ هستند. به تازگی این قابلیت میسر شده است.

اگرچ تماس تصویری واتساپ، حتی تماس صوتی آن این روزها از محبوب ترین امکانات برفراری تماس محسوب میشود، اما در مواجهه با اپلیکیشن های رقیبی چون اسکایپ و حتی سرویس های تماس تصویری گوگل،‌ همواره این نقص که امکان استفاده از تماس صوتی و تصویری واتساپ در نسخه دسکتاپ ممکن نیست بسیار آزاردهنده بود.

حال بالخره و پس از مدتها دنبال کردن شایعات باید این نوید خوش را به شما بدهم که امکان برقرای تماس صوتی و تصویری در واتساپ میسر شده است.

واتساپ اپلیکیشن بسیار محبوبی است و همین محبوبیت سبب شده تا ما به بررسی جنبه های مختلف آن بپردازیم. ما در تکراتو همان طور که به آموزش ضبط تماس تصویری واتساپ پرداختیم، میزان مصرف اینترنت تماس تصویری واتساپ را نیز بررسی کردیم.

تماس تصویری در واتساپ دسکتاپ عرضه شد

واتساپ تماس های صوتی و تصویری را به ترتیب طی سالهای 2015 و 2016 به اپلیکیشن محبوب خود اضاقه کرد. استقبال مخاطبان از این دو قابلیت جدید چشمگیر بود تا جایی که حتی برخی افراد استفاده از تماس صوتی واتساپ را به تماس معمولی اپراتور سیمکارت ترجیح میدادند.

اما مشکل اساسی در دسترس نبودن این قابلیت در سایر پلتفرم ها بود. برای مثال استفاده از این قابلیت در نسخه دسکتاپ ممکن نبود.

حال بنابر نیاز این روزهای دنیا که استفاده از اپلیکیشن های تماس تصویری را قوت بخشیده،‌ شاید فیسبوک تحریک شده که قابلیت تماس تصویری را به نسخه دسکتاپ نیز اضافه کند.

بنابر گزارش WABetaInfo این قابلیت هم اکنون برای واتساپ نسخه دسکتاپ در دسترس است. اما این در حال حاضر یک ارائه محدود آزمایشی است.

با این وجود ، افرادی که این ویژگی را دریافت کرده اند باید بتوانند دکمه های موجود در سرصفحه چت را در کنار نماد جستجو مشاهده کنند. یک تصویر اولیه از ویژگی زیر را بررسی کنید.

تماس تصویری در واتساپ دسکتاپ

برای استفاده از این قابلیت همچنان که انتظار دارید ابتدا باید به مانند سابق تلفن همراه تان به برنامه دسکتاپ متصل شود، اما احتمالاً صدا یا تصویر ورودی و خروجی از طریق رایانه شما دریافت می شود. امیدوارم که بتوان از میکروفون ها و دوربین های شخص ثالث نیز استفاده کرد.

اگر این قابلیت را دریافت کرده اید،‌ تجربه خود از استفاده آنرا با ما به اشتراک بگذارید. البته اگر از نسخه غیررسمی و پیشرفته واتساپ یعنی واتساپ جی بی استفاده میکنید،‌ نمیدانم چقدر باید منتظر استفاده از این قابلیت باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قابلیت تماس تصویری در واتساپ دسکتاپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر