coinex
راهنمای خرید تکراتو

جدیدترین اخبار تکنولوژی

متروی تهران شامل 7 خط اصلی و 3 خط انشعابی می‌شود. مسافران می‌توانند با اطلاع از ساعت کار متروی تهران 1403 به‌راحتی غرب به شرق و شمال به جنوب تهران را با صرف کمترین هزینه و زمان سفر کنند.

گوشی های تاشو سامسونگ در برابر تاشوهای تولیدکنندگان چینی در بازار چین کم آورده‌اند. سهم بازار سامسونگ، در سال جاری، نسبت به رقبای چینی بسیار کاهش یافته است.

هر روز که به رویداد Google I/O 2024 نزدیک تر می‌شویم اطلاعات بیشتری از گوشی هوشمند پیکسل 8a دستگیرمان می‌شود. امروز تصاویر جدیدی آن هم با کیفیت بالا و بدون واتر مارک از این دستگاه منتشر شده که نشان می‌دهد پای رنگ پنجم هم در میان است.

اگر بودجه 15 میلیونی را برای خرید گوشی هوشمند در نظر گرفته‌‌اید، راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون را از دست ندهید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

ردمی اوایل سال جاری گوشی هوشمند جدید ردمی نوت 13 پرو پلاس را روانه بازار هند کرد. اکنون این شرکت یک پک اختصاصی کنار گوشی جدید خود قرار داده تا با آنها دهمین سالگرد خود را در دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند جشن بگیرد.

هواوی که مدت‌ها از رقابت‌ها جا مانده بود توانست دوباره جایگاه خود را باز پس بگیرد. براساس آمارهای منتشر شده هواوی توانسته برندهای توانمندی مانند اپل، اوپو، ویوو و سایرین را پشت سر گذاشته و عنوان برترین برند در بازار گوشی‌های هوشمند چین را از آن خود کند.

ناترازی بنزین و عواقبی که به همراه دارد طی چند ساله اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. تا کنون عوامل متعددی به عنوان مسبب این مشکل عنوان شده اما اکنون کارشناس صنعت خودرو خودوهای مستهلک را باعث بوجود آمدن این معظل عنوان کرده است.

در سینمای امروز، کمدی یکی از پرطرفدارترین ژانرهاست و مخاطبان بسیاری دارد. ما در این نوشتار تلاش کردیم از میان فیلم های ایرانی قدیمی و جدید بهترین فیلم های کمدی ایرانی را به شما معرفی کنیم.

صفحه 1 از 4862

برترین‌های تکنولوژی، گوشی، لپ‌تاپ و گجت سال 2024 از نگاه تکراتو