coinex
راهنمای خرید تکراتو

هوآوی در اندیشه عرضه کنسول های بازی

به نظر میرسد در کنار معرفی لپ تاپ های گیمینگ، هوآوی در اندیشه عرضه کنسول های بازی نیز هست که توان رقابت با کنسول های نسل نهمی را دارد.

کمپانی چینی طی دهه گذشته میلادی و تا سال 2020 به خوبی توانست یک جایگاه برجسته برای خود در دنیای اسمارتفون های هوشمند تصاحب کند و حالا همه انتظار عرضه و معرفی بهترین گوشی های هواوی 2021 را داریم. عناوینی که میتوانند از بهترین گوشی های 2021 باشند.

به علاوه پیش از این در بهترین لپ تاپ های 2021 و بهترین تبلت های 2021 از نمایندگان هوآوی برای شما گفته بودیم. اما حالا به نظر میرسد کمپانی چینی برنامه های جدی برای توسعه تولیدات خود در بخش گیمینگ دارد و به زودی ممکن است علاوه بر برخی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021 شاهد عرضه یک کنسول بازی از سوی شرکت چینی باشیم.

هوآوی در اندیشه عرضه کنسول های بازی

مدتهاست که احتمال ورود هوآوی به عرصه گیمینگ وجود دارد. فارغ از بحث عرضه لپ تاپ های گیمینگ که باید به زودی منتظر آنها باشیم به تازگی یک منبع موثق از برنامه های هوآوی برای عرضه کنسول خانگی پرده برداشته است.

آنطور که به نظر میرسد محصول پیش رو یک محصول قدرتمند خواهد بود که توان رقابت با کنسول های نسل نهمی یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را خواهد داشت.

هوآوی در اندیشه عرضه کنسول های بازی

پیش از این نیز خبر همکاری AMD با چند شرکت چینی برای ساخت محصولاتی مبتنی بر پردازنده های Zen منتشر شد و بالطبع حالا چندان دور از ذهن نیست که شاهد واحد پردازش سریع یا APU مانند ایکس باکس یا پلی استیشن باشیم. با این ‌حال، گزارش ‌ها نشان می ‌دهند که هواوی می‌ خواهد برای تولید پردازنده‌ مورد استفاده در کنسول خانگی خود از توانمندی‌های HiSilicon، یکی دیگر از زیرمجموعه ‌های هواوی، کمک بگیرد.

های‌ سیلیکون شرکتی است که وظیفه‌ طراحی پردازنده‌ها سری کرین را به عهده دارد و می ‌تواند از دانش خود برای تولید پردازنده‌ مورد نیاز کنسول خانگی هواوی استفاده کند. های ‌سیلیکون تجربه‌ مشابهی نیز داشته است که می‌توان به تراشه‌ی Kunpeng 920 اشاره کرد که مبتنی بر معماری آرم ساخته شده بود و برای پردازنده‌ی گرافیکی نیز از مدل رادئون ۴۳۰ AMD استفاده می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره برنامه هوآوی برای عرضه کنسول های خانگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر