;
coinex

نکات ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک

نکات ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک ؛ اگر مالک کسب و کار کوچکی هستید، صرفنظر از حوزه فعالیت، بازاریابی ایمیلی می‌تواند به ایجاد روابط بهتر با مشتری و شناساندن برند به افراد جدید کمک کننده باشد و باعث رشد کسب و کار شما شود.

صاحبان مشاغل کوچک غالباً تصور می کنند بازاریابی ایمیلی برای کسب و کارهای بزرگ مناسب است، در صورتی که این یک تصور اشتباه است. ایجاد یک استراتژی برای ایمیل مارکتینگ موفق در چهار مورد خلاصه می‌شود.

نکات ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک

  • ساخت لیست ایمیل
  • برنامه ریزی انواع ایمیل‌های مورد نیاز
  • طراحی ایمیل و ایجاد محتوا
  • ارسال کمپین و مطالعه نتایج

ساختن لیست ایمیل مشتریان

قبل از شروع بازاریابی ایمیلی ، باید مخاطب داشته باشید تا این ایمیل‌ها را برای آن‌ها ارسال کنید. برای انجام این کار، باید فرم ثبت نام ایجاد کنید و آن را در وب سایت و هرجای دیگری که صلاح می دانید قرار دهید. حتماً متنی را درج کنید که به کاربر توضیح دهد برای چه چیزی ثبت نام می‌کنند.

کدام نوع ایمیل قرار است ارسال شود؟

اکنون که لیست مخاطبین خود را افزایش داده‌اید ، وقت آن است که تصمیم بگیرید کدام نوع ایمیل را می خواهید ارسال کنید. انواع ایمیل‌هایی که ارسال می‌کنید به نوع کسب و کار شما بستگی دارد. خبرنامه‌هایی که به صورت ماهانه برای کاربران ارسال می‌شوند یکی از این موارد هستند. برخی از مثال‌های دیگر ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • ایمیل‌های تبلیغاتی برای پیشنهادات ویژه یا فروش
  • پیام‌های فصلی (برای تعطیلات یا رویدادهای خاص)
  • برنامه‌های وفاداری برای مشتریان ویژه شما
  • ایمیل‌های تراکنشی (رسیدهای تجارت الکترونیکی و غیره)

محتوای ایمیل خود را ایجاد کنید

پس از برنامه ریزی برای ایمیل هایی که می خواهید ارسال کنید ، باید محتوا و طرح‌های ایمیل را ایجاد کنید. نکته کلیدی در این مرحله این است که مشتری و هدف کمپین ایمیلی خود را همیشه در ذهن داشته باشید. شما می‌خواهید محتوای پیام شما و اقدامی که قرار است مشترکین انجام دهند ، واضح باشد.

طراحی و ظاهر ایمیل

یکی دیگر از عناصر مهم ساخت ایمیل‌های بازاریابی، طراحی و ظاهر آن است. طراحی تجربه کاربری در ایمیل‌ها بسیار مهم است. یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که ایمیل‌هایتان را برای صفحات موبایل بهینه سازی کنید. یک دکمه بسیار واضح برای فراخوان (CTA) طراحی کنید. معمولا دکمه فراخوان در ایمیل‌ها کاربران را به مقاله‌ای خاص، محصولات جدید سایت، صفحه خرید با تخفیف یا دانلود کتابچه الکترونیکی هدایت می‌کند. همچنین باید از داشتن بیش از یک CTA اصلی خودداری کنید. این موضوع می‌تواند برای خوانندگان گیج کننده باشد.

ارسال ایمیل

بازاریابی از طریق ایمیل فرصتی منحصر به فرد برای مطالعه یادگیری رفتار مشتریان را برای شما فراهم می‌کند. یک راهکار مناسب برای ارزیابی موفقیت کمپین بازاریابی بررسی نرخ لغو اشتراک و واکنش کاربران است. یک مثال ساده می‌زنیم! اگر شما با موج لغو اشتراک کاربران در خبرنامه فروشگاه‌تان پس از یک کمپین مشخص مواجه هستید، پیام دریافتی بسیار روشن خواهد بود. ایمیل شما محتوای خوبی نداشته و برای کاربر جذاب نبوده است.

سرویس ایمیل مارکتینگ سندر

علت اینکه استفاده از سندر (sender) را به شما توصیه می‌کنیم این است که کارکرد آن بسیار ساده بوده و هم افراد حرفه ای و هم بازاریاب‌های تازه کار می‌توانند از تمام خدمات آن استفاده کنند. سندر هم اکنون بیش از 100 هزار مشتری فعال در سراسر جهان دارد و روزانه بیش از 30 میلیون ایمیل به کمک این پلتفرم ارسال می‌شود. همچنین کارکرد ساده و وجود افزونه‌های مختلف برای سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، پرستا شاپ، ووکامرس و مجنتو این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی به سادگی از خدمات آن استفاده کنید. پس برای ساخت خبرنامه ایمیلی کافیست چند کلیک و درگ اند دراپ انجام دهید.

سرویس ایمیل مارکتینگ سندر به شما کمک می‌کند تا علاوه بر ارتقای برند، میزان فروش و ارتباط با مشتریان را افزایش دهید. افزایش هزینه‌های بازاریابی باعث شده است بسیاری از بازاریابان به فکر روش‌های مقرون به صرفه‌تر بروند. بدون شک ایمیل مارکتینگ یکی از این روش‌هاست. با یکپارچه‌سازی این ابزار با اتوماسیون به راحتی می‌توانید فعالیت‌های خود را به صورت خودکار درآورید. نکته قابل تامل بعدی در مورد بازاریابی ایمیل، بحث بازگشت سرمایه است که تقریبا نسبت به سایر کانال‌های بازاریابی موفق‌تر بوده است. در حالی که بسیاری از ترندهای بازاریابی می‌ایند و می‌روند بازاریابی ایمیلی سال‌هاست که توانسته است به عنوان ابزاری کارآمد در دستان بازاریابان و شرکت‌ها و استارتاپ‌ها باشد و از این نظر نیز پیشتاز است.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر