;
coinex

نکات مهمی که به شما کمک می‌کند تا مهارت خود را در بازاریابی تلفنی املاک افزایش دهید

بازاریابی تلفنی املاک ؛ تلفن اولین و مهم ترین امکان ارتباطی در معاملات و بازاریابی های دنیای امروز است بنابراین از ارزش و اهمیت توجه به این مسئله نباید غافل ماند. در ادامه این نوشتار با تکراتو همراه باشید.

به همین دلیل هر کسی که در این زمینه فعالیت می‌کند باید تکنیک های بازاریابی تلفنی را یاد بگیرد و از آن ها استفاده کند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما را با نکات مهم و شیوه‌ ارتباطی با تلفن در زمینه بازاریابی و خرید و فروش املاک و ساختمان آشنا کنیم.

نکات مهمی که به شما کمک می‌کند تا مهارت خود را در بازاریابی تلفنی املاک افزایش دهید

قبل از شروع گفتگو خودتان را آماده کنید

قبل از گرفتن شمار، خود را کاملا آماده کنید. این آمادگی شامل سرحال بودن، لبخند بر لب داشتن، فراهم بودن ابزار کار نظیر قلم، اطلاعات مورد نیاز، یک لیست از سوالات مورد نیاز و … می‌شود. فراموش نکنید که معطل گذاشتن مشتری برای پیدا کردن خودکار، آمار و … اصلا کار درستی نیست. اطمینان داشته باشید تا تمام ارقام و مدارک به روز باشد.

آداب صحبت کردن را رعایت کنید

در هنگام صحبت با تلفن سعی کنید چیزی نخورید، سیگار نکشید، روزنامه مطالعه نکنیدو … . حواس خود را فقط روی گفتگو متمرکز کنید. بی جهت روی بعضی از مسائل پافشاری نکنید و به آداب و اعتقادات طرف مقابل احترام بگذارید.

با صدای رسا صحبت کنید

قبل از گرفتن شمار، خود را کاملا آماده کنید. این آمادگی شامل سرحال بودن، لبخند بر لب داشتن، فراهم بودن ابزار کار نظیر قلم، اطلاعات مورد نیاز، یک لیست از سوالات مورد نیاز و … می‌شود. فراموش نکنید که معطل گذاشتن مشتری برای پیدا کردن خودکار، آمار و … اصلا کار درستی نیست. اطمینان داشته باشید تا تمام ارقام و مدارک به روز باشد.

قبل از شروع مکالمه تمرین کنید

برای هر یک از مکالمات تلفنی خود از قبل برنامه ریزی کنید، اول تمام مکالمه را در ذهنتان تمرین کنید و بعد تماس بگیرید. با این کار تا حدودی هم می توانید اگر اضطرابی دارید، آن را کنترل کنید.

در مکالمه تمام وجه تمایز خود را بیان کنید

در بازاریابی تلفنی مزایای ملک، ساختمان و وجه تمایزهای خود صحبت کنید. مانند: سرمایه، نحوه پرداخت، استحکام ساخت و … .

یادداشت برداری کنید

یادداشت برداری باعث می ‌شود چیزی از قلم نیندازید اما مواظب باشید یادداشت برداری به مذاکرات شما لطمه نزند.

در بازاریابی تلفنی املاک آداب صحبت کردن را رعایت کنید

در هنگام صحبت با تلفن سعی کنید چیزی نخورید، سیگار نکشید، روزنامه مطالعه نکنیدو … و حواس خود را فقط روی گفتگو متمرکز کنید. بی جهت روی بعضی از مسائل پافشاری نکنید و به آداب و اعتقادات طرف مقابل احترام بگذارید.

بازاریابی تلفنی املاک
بازاریابی تلفنی املاک

انرژی خود را از پشت تلفن انتقال دهید

مشتری باید در تن و لحن صدای شما شادابی را احساس کند. معایب تلفن به عنوان یک عامل ارتباطی شامل فقدان ارتباط چشمی و احتمال آماده نبودن طرف مقابل یا منحرف شدن توجه او به دلیل سایر فعالیت ها ( یا شلوغی جاده در صورتی که طرف در جاره باشد) می شود. لذا تمام این نقایص را باید صدای گرم و جذاب شما جبران کند. این نکته را بخاطر داشته باشید که خرید آپارتمان یک تصمیم بسیار مهم و حیاتی در طول زندگی هر شخصی است. و هر چه شما انرژی بیشتری جهت ارتباط گیری و اعتماد سازی در مشتری صرف کنید. قطعا نتیجه بهتری هم خواهید دید.

 

از مشتری بخواهید تا زمان قرار ملاقات را تعیین کند

در کتاب های خارجی گفته شده که شما برای مشتری وقت ملاقات تعیین کنید. مثلا بگویید: شنبه ساعت ۲ ظهر شما را می بینم. اما این موضوع در ایران چندان خوشایند نیست. و بهتره که شما از مشتری درخواست کنید تا یک زمان مشخصی را برای ملاقات شما تعیین کند.

 

ویژگی های ملک را کامل بیان کنید

ویژگی ملک و ساختمان خود را بیان کنید اما این ویژگی ها را با منافع و مزایایی که برای مشتری دارید پیوند دهید و تایید دیگران را در جهت بالا بردن اطمینان مشتری بیان کنید تا اعتبارتان افزایش یابد. مشتری در این حال می تواند به شما برای خرید و فروش آپارتمان اطمینان پیدا کند.

موفقیت و شکست هایتان را تجزیه و تحلیل کنید

موفقیت و شکست هایتان را در بازاریابی تلفنی تجزیه و تحلیل کنید و از آن‌ها درس بگیرید. یکی از بهترین معلم ها تجربه است. هر بار که گوشی را برمی دارید باید خود را از نو بسازید اجازه ندهید تکراری بودن امور شما را خسته کند. باد هر روز دوباره در مورد آنچه انجام می دهید فکر کنید.

نتیجه گیری:

یکی از بخش های مهم در فروش یک سازمان، بازاریابی تلفنی است. سعی کنید به عنوان یک کارشناس تلفنی همیشه پر انرژی باشید و برنامه کاری مشخص شده‌ای رو داشته باشید. با دقت و انرژی بسیار بالا و یک برنامه ریزی درست، شرکت، محصولات و یا خدمات را به مشتریان معرفی کنید و در نتیجه ترتیب یک قرار حضوری را بدهید.

همچنین می توانید برای تبلیغات آگهی های رهن و اجاره خانه و یا خرید و فروش از پلتفرم تبلیغاتی شابش استفاده کنید. با عضویت در شابش می توانید تبلیغات ملکی خود را هوشمندانه ثبت کنید و زنگخورهای با کیفیتی داشته باشید.

لینک وب سایت:

https://shabesh.com

.

پایان رپورتاژ آگهی

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر