;
coinex

تاریخ پخش فصل دوم لوکی (Loki) چه زمانی است؟

پس از استقبال گسترده از مینی سریال لوکی، این مجموعه برای فصل دوم تمدید شد. اما تاریخ پخش فصل دوم لوکی (Loki) چه زمانی است؟

در حالی که فصل اول لوکی با موفقیت و استقبال مردم تمام شد، طرفداران دنیای مارول کنجکاو بودند بدانند آیا فصل دوم سریال Loki ساخته می‌شود یا خیر. خوشبختانه خبرهای خوبی در رابطه با تاریخ شروع فصل 2 سریال لوکی وجود دارد. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید!

تاریخ پخش فصل دوم لوکی (Loki)

سریال لوکی یکی از بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 است که توانست طرفداران دنیای مارول را میخکوب خود کند و طبق رتبه‌بندی Nielsen، آمار بازدید سریال Loki در اولین قسمت پخش شده آن از دو سری دیگر دنیای سینمایی مارول که از شبکه دیزنی پلاس پخش شده بودند جلو زد!

از این رو، امسال دیزنی پلاس استایل معمولی خود را تغییر داد و یک خبر مهم را به طرفداران مارول اعلام کرد: فصل دوم سریال Loki ساخته می‌شود! اما تاریخ پخش فصل دوم لوکی (Loki) چه زمانی است؟ در این فصل چه بازیگرانی نقش آفرینی می‌کنند؟ در ادامه، به جزئیات اخبار درز کرده می‌پردازیم.

تاریخ شروع فصل 2 سریال لوکی چه زمانی است؟

تاریخ پخش فصل دوم لوکی (Loki)

در واقع، تاریخ پخش فصل دوم لوکی (Loki) به طور دقیق مشخص نیست و مارول رسما چیزی در این باره اعلام نکرده است. اما برخی تاریخ احتمالی فصل دوم سریال لوکی را براساس برخی اخبار و شایعات پیش بینی کرده‌اند.

در نوامبر 2020، لیستی از تولید هفتگی اطلاعاتی درباره درحال ساخت بودن سریالی دنباله‌ای به نام Architect فاش کرد. از آن مهم‌تر، این وبسایت اعلام کرد که تاریخ پخش فصل دوم لوکی در ژانویه 2022 است.

به غیر از این، اگر بخواهیم جدول زمانی پخش فصل اول سربال لوکی را بررسی کنیم تا بتوانیم بهتر تاریخ پخش فصل دوم را پیش بینی کنیم، شرح جدول زمانی فصل اول لوکی به این صورت است:

  • در ژانویه 2020 فیلمبرداری فصل اول آغاز گردید.
  • تولید سریال در ماه مارس به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاد.
  • بعد از 6 ماه فرآیند فیلمبرداری از سر گرفته شد و در دسامبر سال 2020 به پایان رسید.
  • در 8 ژوئن 2021 فصل اول سریال پخش شد.

از این رو، ساخت فصل اول حدود 18 ماه طول کشیده است که البته اگر وقفه زمانی کرونا را در نظر نگیریم، این مدت زمان 12 ماه می‌شود. از طرفی، برخی افراد معتقدند که فصل دوم لوکی باید قبل از سینمایی Ant-Man & The Wasp: Quantumania پخش شود که تاریخ اکران آن در فوریه 2023 است.

همچنین مارول هم اکنون مشغول برنامه‌ریزی برای فیلمبرداری فصل دوم Loki بوده و قصد دارد روند ضبط صحنه‌ها را در ژانویه‌ی سال ۲۰۲۲  آغاز کند. با در نظر گرفتن تمام این‌ها، احتمالا تاریخ پخش فصل دوم لوکی (Loki) در ژانویه 2023 است.

بازیگران فصل دوم سریال لوکی چه کسانی هستند؟

تاریخ پخش فصل دوم لوکی (Loki)

 

دیزنی پلاس هنوز به طور رسمی هیچ بازیگری را برای فصل جدید سریال لوکی اعلام نکرده است ولی همه ما خوب می‌دانیم که نقش اول این سریال، تام هیدلستون (Tom Hiddleston) به همراه سوفیا دی مارتینو در این مجموعه حضور خواهند داشت.

به علاوه، احتمال دارد در فصل دوم بازگشت بازیگران دیگر فصل اول این مجموعه از جمله اوون ویلسون (Owen Wilson) بازیگر نقش موبیوس، گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw) در نقش Ravonna Renslayer، تارا استرانگ (Tara Strong) در نقش Miss Minutes، وونمی موساکو (Wunmi Mosaku) در نقش Hunter B-15 و در نهایت یوجین کوردرو (Eugene Cordero) در نقش Casey را شاهد باشیم.
علاوه بر هنرپیشگان بالا، ممکن است در فصل جدید سریال لوکی برخی دیگر از شخصیت‌های دنیای مارول نیز حضور داشته باشند. با توجه به ارتباطات واضحی که بین لوکی و دکتر استرنج در فیلم Multiverse of Madness وجود دارد، به نظر می‌رسد دکتر استرنج با بازی جاناتان میجرز (Jonathan Majors) در این فصل حضور داشته باشد.

با این حال، مهم‌ترین گزینه اضافه شده به بازیگران سریال Loki Season 2 بدون شک جاناتان میجرز در نقش Kang the Conquer خواهد بود. پس از ماه‌ها حدس و گمان‌، این شخصیت در قسمت آخر فصل 1 معرفی شد و اگرچه او در پایان از نظر فنی می‌میرد، اما کاملاً واضح است که اکنون با آزاد شدن مالتی ورژن‌، وی با تمام قدرت باز خواهد گشت. با این حال، تمام این‌ها یک احتمال است و باید منتظر ماند تا دیزنی پلاس جرئیات دقیق را به طور رسمی اعلام کند.

داستان فصل 2 سریال Loki درباره چیست؟

پایان فصل 1 نشان می‌دهد که در فصل جدید، لوکی درگیر جنگ چند جانبه جدیدی خواهد شد که با تصمیم سیلوی برای کشتن He Who Remains (معروف به کانگ) همراه است. همچنین صحنه آخر این اپیزود نشان می‌دهد که هنگامی که لوکی به اداره تغییر و تحویل زمان فرستاده شد، وی در یک جدول زمانی دیگر حضور پیدا کرد که TVA مستقیماً توسط کانگ اداره می‌شود (و نه از طرف نگهبانان ساختگی Time).

فراتر از این، لازم به ذکر است که با توجه به اطلاعات قبلی درز شده، احتمالا فصل 2 سریال Loki داستان What If? story Marvel Zombies را گسترش می‌دهد. با این حال، با توجه به اینکه فصل 1 به پایان رسید، بعید به نظر می‌رسد که فصل 2 سریال Loki اینگونه جلو رود.

تریلر فصل 2 سریال لوکی منتشر شده است؟

تاریخ پخش فصل دوم لوکی (Loki)

در حال حاضر تنها ساخت فصل دوم این مینی سریال تائید شده است. بنابراین نباید انتظار داشت به این زودی تریلر این سریال منتشر شود. از این رو، پیشنهاد می‌کنیم تا زمانی که اخبار جدید درباره این مجموعه به طور رسمی منتشر شود، شما به تماشای بهترین سریال های 2021، بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 و بهترین سریال های HBO در سال 2021 بنشینید.

همینطور اگر تاکنون فیلم‌های دیگر مارول را تماشا نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم مقالات بهترین فیلم های مارول، بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و ترتیب تماشای فیلم های مارول را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: inverse

نظر شما در خصوص تاریخ پخش فصل دوم لوکی چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر