coinex
راهنمای خرید تکراتو

اصلاحیه مصوبه افزایش حقوق کارمندان 1400 ابلاغ شد

در جلسه روز گذشته هیات وزیران اصلاحیه مصوبه افزایش حقوق کارمندان 1400 ابلاغ و رسما منتشر شد. جزئیات و متن کامل اصلاحیه را در ادامه ببینید.

هیات وزیران در جلسه مورخ 6 مرداد 1400 به منظور تامین نظر هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، با اصلاح مصوبه مربوط به تعیین ضریب حقوق کارمندان و افزایش حقوق بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ موافقت کرد.

به موجب اصلاحیه فوق، فوق‌العاده‌ ها و مزایای مندرج در حکم کارگزینی (یا عناوین مشابه) از شمول محدودیت مندرج در ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور مبنی بر عدم تجاوز میزان افزایش حقوق افراد مشمول این ماده نسبت به سال ۱۳۹۹ بیش از ۲۵ میلیون ریال، مستثنی نیستند. متن اصلاحیه مصوبه تعیین ضریب حقوق کارمندان 1400 را در انتهای این مطلب دانلود کنید.

اصلاحیه مصوبه افزایش حقوق کارمندان 1400 ابلاغ شد

دولت همچنین مصوبه‌ مربوط به تعیین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد. در جلسه هیات وزیران مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۰، تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال ۱۴۰۰ تعیین و به تصویب دولت رسید.

بر این اساس، تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره برای کارشناسان ارشد و دکترای تخصصی در صورت داشتن پروانه صلاحیت حرفه‌ای، به ترتیب مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و مبلغ یک میلیون و ۸۷۰ هزار ریال تعیین شد. لازم به ذکر است، تعرفه‌های مربوط برای ۴۵ دقیقه خدمت است. همچنین براساس سوابق حرفه‌ای، از زمان دریافت پروانه تخصصی، برای افراد با سابقه کار بالای ۱۵ سال، ۱۵ درصد به مبلغ پایه اضافه می‌شود.

متن کامل اصلاحیه مصوبه تعیین ضریب حقوق کارمندان 1400

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اصلاحیه مصوبه افزایش حقوق کارمندان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر