coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی

بازی Halo lnfinite یکی از بازی‌های پرطرفدار است که منتظر انتشار سری جدید آن هستند.در تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی با ما باشید.

نام رسمی بازی Halo 6، «هیلو اینفینیت» است که با تاخیر در ماه‌های انتهایی سال 2020 میلادی روی ‌آن اعمال شد. تاریخ انتشار بازی Halo Infinite از سوی سازندگان اعلام شده است که بر اساس آن طرفداران و علاقه‌مندان این بازی باید تا فصل پاییز سال 2021 میلادی منتظر باشند، زیرا خبرها از پخش آن در پاییز حکایت 2021 می‌کند. با نادیده گرفتن شماره‌دار بودن یا بی‌شماره بودن نسخه جدید سری بازی Halo، داستان بازی Halo Infinite در فصل جدیدش درباره مستر چیف (Master Chief) قهرمان افسانه‌ای اکس باکس خواهد بود.

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی

گیم پلی بازی Halo Infinite را می توان به گونه‌ای سرانجام پیشرفت‌ها و تکامل این مجموعه در سه‌گانه‌ای که استودیوی Industries 343 تولید کرد، دانست. پس از نمایشی که در سال 2020 از گیم پلی بازی Halo Infinite انتشار پیدا کرد، می توانیم نگاه تکامل‌ یافته سازندگان آن نسبت به همه المان‌ها و جزییات دنیا را در نسخه جدید سری بازی Halo می ببینیم. سازندگان این بازی در استودیو‌ی 343 در این نمایش طولانی، دشمنان جدید مستر چیف همچون The Banished را در کنار گونه‌هایی وسیع از گجت‌ها و سلاح‌ها و ابزار جنگی تازه معرفی شدند. در حقیقت نسخه‌ی جدید سری بازی Halo بسیار بزرگتر از همه‌ی نسخه‌های پیشین مجموعه است و درواقع گیم پلی بازی Halo Infinite یک دنیای بازی تمام عیار محسوب می شود.

پیش از این تاریخ انتشار بازی Halo Infinite پاییز 2020 همزمان با توزیع کنسول‌های Xbox Series S  و Xbox Series X اعلام شده بود، اما پس از نقدهای زیادی که به دلیل جزئیات گرافیکی‌اش دریافت کرد، انتشار آن از سوی مایکروسافت تا پاییز 2021 به تاخیر افتاد. این درنگ در انتشار بازی هیلو، از سوی طرفداران با استقبال روبرو شد، زیرا مجال مناسبی فراهم شد تا سازندگان جزئیات بیشتری از داستان بازی Halo Infinite و همین طور بخش چند نفره‌اش که به طور رایگان در دسترس همه قرار دادند را با همه طرفداران به اشتراک گذاشتند.

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite

اعضای ارشد گروه سازنده بازی Halo Infinite در استودیوی Industries 343 در موقعیت‌های بسیار از بلاگ رسمی، شوکیس‌های تبلیغاتی و مختص اکس باکس یا پرسش وپاسخ‌های اینترنتی که در دیسکورد به طور مستقیم با طرفداران و خبرنگاران برگزار می شد، اطلاعات و جزئیات بسیاری از بازی خود به اشتراک گذاشته‌اند.

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی
تاریخ انتشار بازی Halo Infinite / داستان بازی Halo Infinite

از بخش‌ها و ساز و کارهای کاملا جدیدی که به بازی اضافه شده تا علت کمبودهای فنی بازی از نظر گرافیک و همچنین دشمن جدید مستر چیف و به طور کلی اهدافی که تیم 343 در ادامه توسعه و انتشار بازی هیلو دنبال آن هستند ویژگی‌های جدید بازی است که برای سازندگان مهم و با اهمیت هستند، آن ها در تلاش هستند تا همه‌ی نقص‌های موجود را برطرف سازند تا دقیقا در تاریخ انتشار بازی Halo Infinite که از قبل مشخص شده، آن را در بهترین شکل عرضه کنند. سازندگان این بازی حساسیت و دقتی خاص روی ساخت بازی داشتند، طوری که آن را یک ادامه‌ی معمولی برای نسخه‌های پیشین بازی نمی بینند، بلکه نگاهی ویژه به آن دارند و به عنوان یک راه‌اندازی معنوی برای همه‌ی مجموعه آن را تلقی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بازی فار کرای 6 ؛ تاریخ عرضه، گیم پلی، تریلرها و آخرین اخبار Far Cry

بازی Axie Infinity ؛ دانلود و آموزش دریافت ارز دیجیتال از اکسی اینفینیتی

استودیوی 343 Industries سیاست‌های تازه‌ای برای نسخه جدید بازی Halo در پیش گرفته است. آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا به جای تولید چند بازی در هر سال‌های آینده، گیم پلی بازی Halo Infinite را به بستری فوق‌العاده و کامل که از هر لحاظ غنی باشد تبدیل کنند، که همیشه مورد پشتیبانی باشد و در سال‌های متوالی به روزرسانی‌های بزرگ و بسته‌های پیوستی بی‌شماری دریافت کند. تقریبا 20 سال از انتشار اولین نسخه مجموعه بازی هیلو گذشته است و گروه سازنده‌ی آن این بار تصمیم دارند به طور بلندمدت و ویژه روی نسخه جدید آن سرمایه‌گذاری کنند و کاری غنی به بازار عرضه کنند. همان گونه که از نام گیم پلی بازی Halo Infinite مشخص است، این بازی به شکلی نامحدود مورد پشتیبانی قرار خواهد گرفت و در سال‌های آینده هم از سوی گروه سازنده محتواهای جدید دریافت خواهد کرد.

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite
تاریخ انتشار بازی Halo Infinite / داستان بازی Halo Infinite

با توجه به اینکه بخش چند نفره‌ی این بازی یک محتوای رایگان محسوب می شود، پیش بینی شده است که هیلو بتواند به شکل نامحدودی باری دیگر بازی هیلو را به دوران اوجش بازگرداند و همان بازی خاصی شود که زمانی با نام بهترین و پرطرفدارترین بازی اکس باکس شناخته می‌شد. هیلو بازی است که این فرصت را به یک نسل جدیدی از گیمرها میدهد تا با جهان هیلو ارتباط برقرار کنند. با آن که The Master Chief Collection Halo: تقریبا با دنبال کردن همین هدف انتشار یافت و بازخوردهای خوبی را هم دریافت کرد؛ اما نسل جدید اکس باکس، خواهان نسل جدیدی از هیلو است. این بازی که باری دیگر فرصتی برای هوداران قدیمی اکس باکس فراهم می‌نماید تا در رکاب اسپارتان‌های افسانه‌ای به مبارزه بپردازند و تهدیدهای کهکشانی را از راه بردارند.

داستان بازی Halo Infinite : تبعیدی‌ها و جهان (حلقه‌ها)

اتفاق‌های داستانی دو نسخه گذشته سری بازی هیلو یعنی بازی  Halo 5: Guardians , Halo 4 با آنکه خیلی خوب و جذاب بودند، اما ظرفیت کافی برای ادامه یافتن در نسخه‌های بعدی را نداشتند، به همین خاطر سازندگان بازی داستانی نو را آغاز کردند تا ریبوت شدن مجموعه در این نسخه را به اثبات و تایید نهایی برسانند. در این بازی بازیکنان باز به حوادث و اتفاق‌های ایتدایی جهان هیلو بازمی‌گردند. درواقع شما دوباره در نقش مستر چیف، روی یکی از حلقه‌های هیلو با مهاجمان فضایی که بیگانه هستند به مبارزه می‌پردازید و در راه این مبارزه سایر اعضای گروه اسپارتان شما را همراهی و یاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر [+تریلر و گیم‌پلی]

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی
تاریخ انتشار بازی Halo Infinite / داستان بازی Halo Infinite

نیروهای متحد امپراطوری (Empire Covenant) دشمنان بیگانه‌ای هستند که در مقابل شما می ایستند و به یکی از حلقه‌های هیلو حمله کرده‌اند و هدفشان اشغال کردن آن است. شرورترین نیروهای متحدین امپراطوری تبعیدی‌ها (Banished) هستند. در ادامه برای آشنایی شما با داستان مجموعه هیلو نگاهی کوتاه به نسخه‌های آغازین آن خواهیم داشت.

خلاصه داستان نسخه‌های ابتدایی بازی هیلو

سازندگان بازی هیلو در سه نسخه ابتدایی روی اتفاق‌ها و حوادث جنگ بین امپرطوری و انسان‌ها تمرکز کرده بودند. امپرطوری همان گروه بیگانگان بی‌رحم، جاه‌طلب و خونریزی هستند که از بد ماجرا نخستین مرحله از ارتباط انسان‌ها با سایر گونه‌های فضایی محسوب می شوند. در حوادثی که در بازی Halo 4 رخ داد امپراطوری به طور از انسان‌ها شکست خورد و داستان بازی با این شکست به طور کامل تغییر کرد و در مسیری جدید ادامه یافت.

اما گروه باقی‌مانده از امپراطوری و سایر بیگانگان شرور در پشت پرده و پنهانی به تجدید قوا نمودند، که قدرتمندترین آن‌ها Atriox  بود. جنگجوی سابق امپراطوری که اکنون به عنوان یک تبعیدی بی‌آبرو، سودای قدرتمند شدن را در سر می پروراند و در پی راه‌اندازی گروه نظامی جدید بود. آتریوکس پس از سقوط امپراطوری گروه نظامی Banished را به وجود آورد. این گروه که بیشتر از مزدورهای نژاد جیرال‌ها Jiralhanae  تشکیل شده بود، از سمت انسان‌ها با نام خام‌ها Brutes صدا زده و خوانده می شوند.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Darkfire Heroes ؛ جادوی قهرمانان آتش سیاه!

تاریخ انتشار Battlefield 2042 مشخص شد ؛ گیم پلی، داستان و نقشه های بازی [+تریلر]

اگر چه ریبوت زوایای گوناگون بازی Halo Infinite از سوی سازندگان اعلام شد، اما از نظر داستان بازی Halo Infinite همچنان شاهد ادامه بازی Halo 5: Guardians هستیم، البته با این تفاوت که این بار تمرکز اصلی گروه سازنده به جای خلق یک بازی آنلاین چندنفره که محتوایی رایگان با پشتیبانی بلندمدت، بر روی توسعه یک بخش داستانی یک نفره است تا بتواند بهترین نسخه بازی هیلو را از نظر داستانی تولید و پخش کند. سازندگان این بازی یک هدف اصلی داشتند و آن هم اینکه بتوانند تمام اشکال‌های المان‌های نسخه‌های پیشین را برطرف کنند و سپس با دور هم جمع کردن آن‌ها یک پروژه جدید تکامل یافته به عنوان گیم پلی بازی Halo Infinite ارائه دهند.

اگر شما هم جز بازیکن‌هایی هستید که در حال تماشای نمایش گیم پلی بازی Halo Infinite حس و حالی نوستالژیک پیدا می‌کنید و خاطرات گذشته برایتان زنده می‌شوند، خوب است بدانید که ایده و الگو اصلی توسعه این بازی نسخه سال 2001 بوده است. سازندگان بازی ابتدا بهترین و اصلی‌ترین مکانیزم و محتواهایی که در نسخه بازی سال 2001 میلادی باعث محبوبیت زیاد بازی هیلو شد را گلچین کردند و پس از آن که نقص‌ها را بهبود بخشیدن و نسخه تکامل یافته را Halo lnfinite اضافه کردند.

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی
تاریخ انتشار بازی Halo Infinite / داستان بازی Halo Infinite / سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite

کل مجموعه هیلو شبیه یک غول مکانیکی است که استودیوی 343 lndustries  در همه‌ی این سال‌ها به آن سوخت می‌رسانده است تا به مسیرش ادامه دهد، اما این بار به جای آن که مخزن سوخت آن را پر کند، در مجموع مکانیزم سوخت و انرژی آن را از نو با با فناوری‌های به روز بازسازی کرده است تا هر سال نیاز به سوختگیری دوباره نداشته باشد و سال‌ها رو به جلو حرکت کند و به مسیر خود ادامه دهد.

یک نقشه بزرگ نیاز به امکانات گوناگونی برای یک جابه‌جایی بلند مدت دارد. در بازی هیلو بی‌نهایت مانند قبل راه‌های کلاسیک و همیشگی سری بازی هیلو برای جابه‌جایی وجود دارن. خودرو‌هایی که صاحبان آن‌ها انسان‌ها هستند و اتومبیل‌هایی که بیگانگان آن‌ها را ساخته‌اند، این وسیله نقلیه در نسخه جدید هم خواهند بود و شما می‌توانید در دسته‌بندی‌های گوناگون از آن‌ها برای جا‌به‌جایی و حتی مبارزه استفاده نماید. اما یکی از امکانات کاملا جدید که برای نخستین بار در بازی هیلو اینفینیت به کل مجموعه افزوده می‌شود، یک قلاب پرتاپ شونده به نامGrapple Shot  است که در موقعیت‌های مختلف می‌تواند بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

بررسی بازی کال آف دیوتی وارزون 2020 ؛ هر آنچه از کالاف دیوتی Warzone باید بدانید!

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021 ؛ با برترین عناوین آشنا شوید!

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی
تاریخ انتشار بازی Halo Infinite / داستان بازی Halo Infinite

این ابزار جدید و پیشرفته روی دستکش مستر چیف نصب می شود و برای بالا رفتن از سطح‌های بلند، دیوارها جابه‌جایی میان دو ساختمان و همین طور کشیدن دشمنان به سوی خود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید گرپل شات به ظاهر ساده و با کارایی کم باشد اما در حقیقت تغییرات اساسی در بازی Halo lnflnite به وجود می‌آورد. شما می‌توانید از این ابزار به روش‌های مختلف و در شرایط گوناگون استفاده نمایید و در مجموع همه‌ی استراتژی‌های خود را در حال مبارزه و جابه‌جایی به وسیله‌ی آن برنامه‌ریزی نمایید.

شما با این قلاب می توانید موقعیت مکانی خود نسبت به دشمنان را تغییر دهید و در کمتر از یک لحظه به بالای ساختمان‌ها برای پناه گرفتند بروید. همین طور می‌توانید به وسیله آن دشمنان را به سمت خود بکشید و با یک ضربه در مبارزه تن‌به‌تن آن‌ها را نابود کنید. از ویژگی‌های مثبت بازی هیلو در این سال ها سرگرم‌کننده و جذاب بودن آن است، اما ویژگی منفی آن آیتم‌های محدود گیم پلی بود و همچنین طیف سلاح‌ها که چندان وسیع نبود و تنوع زیادی نداشت. اکنون استودیو lndustries با استفاده از Grapple Shot  توانسته طیف خیلی زیادی از استراتژی‌ها، کمبوها و شیوه‌های مختلف را برای مبارزه کردن به نسخه جدید بیفزاید.

نمونه شبیه به این ابزار قبل از این در نسخه‌های پیشین توسط دشمنان استفاده می‌شد اما این بار نوبت به مستر چیف رسیده است تا در میانه میدان مبارزه برای خود یک دیوار حفاظتی ترتیب بدهد و در مقابل شلیک گلوله و حتی اتفجار نارنجک در امان باشد. دراپ وال هم نه به اندازه آیتم قبلی اما تا حدود زیادی و به نوبه‌ی خود در گیم پلی بازی تحول ایجاد کرده است و سبب تغییر بسیار زیاد مکانیزم‌های گیم پلی بازی هیلو اینفینیت نسبت به هیلوهای پیشین خواهد شد. هر دو آیتم Drop Wall  و Grapple Shot در بخش چندنفره بازی خواهند بود اما تجهیزات پیش‌فرض و اولیه بازیکن نخواهد بود بلکه به عنوان آیتم‌هایی که در طول زمان مسابقه‌ها به دست می‌آیند و یا در نقاط گوناگون نقشه‌ها پیدا می‌شوند خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

بازی Psychonauts 2 ؛ گیم پلی، تاریخ عرضه و دانلود

نقد و بررسی بازی Total War Rome نسخه ریمستر

یک سال زمان بیشتر

پس از این که در جولای سال 2020  نسخه جدید گیم پلی بازی در مراسم اینترنتی مایکروسافت به نمایش گذاشته شد، بازخوردهای منفی زیادی در مورد قدرت پایین جلوه‌های گرافیکی در فضای مجازی به برای سازندگان بازی Halo lnfinite ارسال شد.

هنگامی که بازی Halo lnfinite به نمایش درآمد، جلوه‌های گرافیکی بسیار پایین و ضعیف آن موجب شد که حتی ویژگی‌های جذاب و مهیج این بازی دیده نشوند. همه‌ی اینترنت و فضای مجازی پر شده بود از جوک‌ها و تصویرهای تمسخر‌آمیز، این موضوع از یک جهت طرفداران بازی جدید هیلو را ناامید می‌کرد و از سوی دیگر قدرت سخت‌افزاری فوق‌العاده و شگفت‌انگیز Xbox Series X را زیر سوال برد.

حجم زیاد این بازخوردهای منفی سرانجام سبب تاخیر یک ساله بازی شد و تاریخ انتشار بازی Halo Infinite پاییز سال 2021 میلادی اعلام شد. از سوی دیگر هم سازندگان بازی به طور کامل درباره‌ی کم و کاستی‌ فنی که در زمینه‌ی گرافیکی وجود داشت توضیح‌های لازم را دادند و تقریبا خیال طرفداران هیلو را از جهت کیفیت بالای بازی راحت شد. در این بخش به طور خلاصه به صحبت‌های نیل هریسون کارگردان هنری بازی هیلو اینفینیت درباره سطح کیفی بازی می پردازیم.

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی
تاریخ انتشار بازی Halo Infinite / داستان بازی Halo Infinite

نیل هریسون گفت: “بیشتر بازخوردهای دریافت شده از سوی هواداران درباره ایرادات گرافیکی بازی مواردی بودند که تیم ما از تمامی‌شان مطلع بود و رفع کردن همه‌ی آن‌ها از پیش در دستور کاری‌مان قرار گرفته بود. مواردی مثل نورپردازی، بافت سطوح مختلف، شاخ وبرگ‌ها و پردازش درخت‌ها و ابرها سطح جزئیات کاراکترهای و محیط. در هر صورت بازخوردها باعث شد تا با تمرکز بیشتری به رفع ایرادات بپردازیم و همچنین به موارد بیشتری نیز توجه داشته باشیم که پیش از این در دستور کاری‌مان قرار نداشتند. ”

در ادامه اعضای گروه 343 اینداستریز اظهار داشتند که تریلر بازی Halo Infinite با برچسب “پروژه‌ی در حال پیشرفت” به نمایش گذاشته شده بود، اما خودشان هم معتقد بودند که گرافیک بازی در تریلر به نمایش داده شده سطحی پایین از یک پروژه ناتمام را داشته است و از جهت با طرفداران بازی همدلی کردند.

این نکته را باید یادآورد شد که بازی Halo lnflnite با موتور Slipspace در حال توسعه است. موتور قدرتمندی که در وب سایت رسمی آن می‌توانید فهرست طیف وسیعی از جدیدترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های پیچیده و پیشرفته را برای خلق گرافیک‌های واقع‌گرایانه در نسل جدید تماشا نمایید. تریلر بازی Halo Infinite واقعا گرافیک و جزئیات خوبی داشت، اما اصلا در اندازه‌ی یک پرچمدار گرافیکی نسل جدید سخت‌افزاری گیمینگ نبود. از این رو باید منتظر ماند و دید که در نمایش‌های آینده چقدر ویژگی‌های بصری و گرافیک بهبود می‌یابد و به آنچه ایده‌آل هواداران اکس باکس است نزدیک می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر / ویندوز

بازی Apex Legends Mobile

مولتی پلیر رایگان بازی Halo

متفاوت‌ترین مولتی پلیر در میان نسخه‌های گوناگون سری هیلو، بخش چند نفره‌ی بازی Halo lnfinite خواهد بود. این بخش چند نفره ساختاری رایگان و Free-to-play خواهد داشت. سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite  کنسول اکس باکس سری اس است که دارندگان آن به صورت رایگان ساختار بازی چندنفره را دریافت می‌کنند. اما این به آن معنا نیست که این بازی دارای خریدهای درون برنامه نباشد بلکه بخش چندنفره‌ی رایگان آن دارای خریدهای درون برنامه‌ای خواهد بود.

شایان ذکر است که خریدهای درون برنامه‌ای این بازی در راستای بالابردن توانایی‌های تجهیزات جنگی و گیم پلی نخواهد بود و در اصطلاح “پول بده برنده شو” نیست، بلکه فقط دربردارنده‌ی شخصی سازی‌های ظاهری و کاستوم کردن زره شخصیت‌ها خواهد بود. البته قولی که سازندگان به بازیکنان دادند این است که همه‌ی محتواها‌ی قابل خرید بازی با پیشرفت درون خود بازی قابل تهیه خواهند بود و هیچ گونه آیتمی نیست که به دست آوردنش فقط با پرداخت پول ممکن شود. بازیکنانی که بخش داستانی بازی را تجربه کنند، به کیفیت و سطح بالا در بازی دست می یابند که همه‌ی آن‌ها در بخش چند نفره‌ی بازی می توانند استفاده نمایند.

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite
تاریخ انتشار بازی Halo Infinite / داستان بازی Halo Infinite / سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite

این نسخه بازی هیلو  این امکان را برای شما فراهم می‌کند با تجربه بخش یک نفره داستانی، برنامه‌های ویژه مناسبتی، چالش‌ها و سایر مودهای درون بازی و جمع کردن اکس‌پی از راه به پایان رساندن آن‌ها، شخصیت خود، زره و تجهیزات گوناگون را به سطح بالاتر برسانید و از این ارتقاها در بخش چند نفره به بهترین نحوه استفاده نمایید. همچنین سازندگان به بازیکنان وعده داده‌اند شخصی سازی زره شخصیت‌ها در قسمت چندنفره برای اولین بار در این بازی ممکن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

بازی eFootball

آموزش بازی فری فایر

تریلر بازی Halo Infinite

مایکروسافت یک تریلر داستانی از بازی Halo Infinite منتشر و درکنار آن حالت چندنفره بازی را هم نمایش داده است. در رویداد رونمایی از تریلر مشخص شد که کاربران درجریان یک لایو استریم در ۲۴ خرداد ماه هم می‌توانند نگاهی دقیق‌تر به بخش چندنفره بازی داشته باشند.

حال مایکروسافت در جریان استریم اخیر خود اطلاعات جالبی را از بخش چندنفره بازی Halo Infinite در دسترس کاربران قرار داده است. استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 industries)، سازنده هیلو اینفینیت، در لایو استریم خود اعلام کرده که کاربران در بخش چندنفره اینفینیت شاهد بازگشت حالت‌های Theater و Forge خواهند بود.

همچنین تغییراتی هم روی ساختار سندباکس بازی اعمال شده است. ازاین‌پس وسایل نقلیه در جریان Big Team Battle، توسط Pelican (موردی که در داخل بازی درمورد آن اطلاعات کسب می‌کنید) در دسترس قرار می‌گیرند و سلاح‌ها هم توسط پادها ارائه می‌شوند (همانند Halo 2). در ادامه مشخص شده این تغییر به‌خاطر ارائه شرایط یکسان برای بازیکنان و پیشرفت باتوجه به نوع عملکرد، انجام شده است.

نکته جالب این است که بازیکنان می‌توانند Equipment خود را به‌واسطه‌ی پاورآپ‌هایی مثل Overshield برگردانند. به‌عبارتی، درهر زمانی می‌توانید از آیتم‌‌های Equipment خود استفاده کنید، اما اگر بمیرید، در محلی که مرده‌اید، رها شده و سایر بازیکنان قادر به کسب آن‌ها هستند. از دیگر مواردی که در ویدیو جزئیات بخش چندنفره بازی شاهد آن بودیم، اضافه شدن وسیله نقلیه Razorback هستیم و بازیکنان می‌توانند پرچم، سلاح و موارد مشابهی را وصل کنند.

در انتها بد نیست به حالت آکادمی هم اشاره داشته باشیم که یک محیط برای تازه‌واردها به بخش چندنفره هیلو اینفینیت است و در آن می‌توانید با بات‌ها مبارزه کنید تا مهارت خود را افزایش دهید. در ادامه هم می‌توانید ویدیو منتشر شده را تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تریلر بازی Halo Infinite

سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite

پس از آن که سازندگان از تاریخ انتشار بازی Halo Infinite رونمایی کردند که بر اساس آن در هفدهم آذر ماه برابر با هشتم ماه دسامبر سال2021 برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/ اس و رایانه‌های شخصی انتشار داده می‌شود. استودیو Industries 343 در صفحه پیش‌فروش بازی سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite را فاش کرد.

علاقه‌مندان برای تجربه بازی Halo Infinite حداقل باید از یک سیستمی شامل پردازنده مرکزی AMD FX-8370 یا Intel Core i5-4440، هشت گیگابایت رم و کارت گرافیکی AMD Radeon RX 570 یا Nvidia GeForce GTX 1050 Ti استفاده کنند.

افرادی که اما با بهره‌مندی از یک سیستم سخت‌افزاری قدرتمند، به‌دنبال تجربه بازی Halo Infinite روی بالاترین تنظیمات گرافیکی ممکن هستند، باید سیستمی شامل یک پردازنده مرکزی Ryzen 7 3700X یا Core i7-9700k، شانزده گیگابایت رم و کارت گرافیک Radeon RX 5700 XT یا RTX 2070 را دردسترس داشته باشند.

درحالیکه در این لحظه میزان فضای خالی جهت نصب بازی Halo Infinite حدود ۵۰ گیگابایت اعلام شده، اما ممکن است با انتشار به‌روزرسانی روز عرضه این میزان بیشتر نیز شود.

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite + تریلر و سیستم پیشنهادی
تاریخ انتشار بازی Halo Infinite / داستان بازی Halo Infinite / سیستم مورد نیاز بازی Halo Infinite

تاریخ انتشار بازی  Halo Infinite که ابتدا هم به آن اشاره کردیم، 8 ماه دسامبر سال 2021 میلادی برابر با 17 آذر ماه سال1400 است، اما هم اکنون پیش فروش قسمت داستانی این بازی فراهم شده است و بخش چند نفره آن هم روی همه‌ی پلتفرم‌های مقصد رایگان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ انتشار بازی Halo Infinite چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر