;
coinex

بازی فورتنایت در اپ استور به حالت تعلیق درآمد

بازی فورتنایت در اپ استور به حالت تعلیق درآمد. تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک در توییتر خود عنوان کرد که اپل بازی فورتنایت را در لیست ممنوعه خود قرار داد.

تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک در توییتر خود اعلام کرد که اپل درخواست بازی فورتنایت درباره بازگردانی حساب اپ استور را رد کرده است. این مهم بعد از نزاع حقوقی شدید میان اپل و اپیک گیمز و باخت اپل در دادگاه صورت گرفته است.

بازی فورتنایت در اپ استور به حالت تعلیق درآمد

گویا اپل درخواست اپیک گیمز برای بازگردانی حساب این شرکت توسعه‌دهنده را جواب کرده . به گفته تیم سوئینی، بنیانگذار و مدیرعامل اپیک، اپل بازی فورتنایت را در لیست ممنوعه خود گذاشته  است. همینطور به گفته او حضور این بازی مشهور در لیست ممنوعه  تا زمانی که توسعه‌دهنده فرآیند تجدیدنظر را به اتمام  برساند ادامه خواهد داشت، با این وجود حضور فورتنایت در لیست ممنوعه اپل احتمال دارد نزدیک پنج سال طول بکشد.

بازی فورتنایت در اپ استور به حالت تعلیق درآمد

حدود دو هفته پیش، قاضی ایوان گونزالس راجرز (Yvonne Gonzalez Rogers) با صدور حکم دائمی برای پروژه اپیک ضد اپل، محدودیت جدیدی را بر قانون های اپ استور اپل اعمال کرد تا به این درگیری حقوقی پس از ماه‌ها پایان دهد. قاضی همین‌طور به اپیک گفته است تا نزدیک به ۳.۵ میلیون دلار و ۳۰ درصد از درآمد خود کسب شده توسط نسخه iOS فورتنایت را به اپل بپردازد.

از آن موقع تاکنون فورتنایت در اپ استور حضور نداشته است و اکنون سوئینی در توییت جدید خود آخرین مکاتبات با ایمیل را افشا کرده است. او در توییتر نوشت:

«اپل دروغ گفت! اپل یک سال به جهان، دادگاه و مطبوعات اعلام می‌کرد که از بازگشت اپیک به اپ استور اگر آن‌ها با قوانین مشابه دیگران موافق باشند، استقبال می‌کند. هرچند اپیک موافقت خود را با قوانین اعلام کرد، اکنون اپل از قدرت انحصاری خود به شیوه دیگری استفاده کرده است.»

سوئینی همین‌طور در ادامه این توییت، ایمیل خود و مستندات مرتبط با پرداخت خسارت ۶ میلیون دلاری به اپل را بر اساس تصمیم دادگاه به اشتراک گذاشت. او در ایمیل خود از اپل درخواست کرد تا «حساب توسعه‌ فورتنایت بازگردانند» و وعده داد که «اپیک در هر زمانی که محصولات خود را در پلتفرم‌های اپل انتشار می‌کند به دستورالعمل‌های این شرکت نیز پایبند خواهد بود.»

از طرفی اپل در پاسخ به سوئینی، درخواست او را رد کرده است و همین‌طور تا زمانی که رای دادگاه ناحیه نهایی و غیرقابل تا صرف نظر کند، درخواست‌ آن‌ها را بررسی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه بازی فورتنایت در اپ استور به حالت تعلیق درآمد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر