coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین مینی سریال های نتفلیکس ؛ مینی سریال نتفلیکس چی ببینیم؟

اگر از علاقه‌مندان مینی سریال‌های نتفلیکس هستید همراه ما باشید. زیرا در این مقاله قصد داریم به جزئیات بهترین مینی سریال های نتفلیکس بپردازیم.

همانطور که ممکن است در جریان باشید، نتفلیکس یک پلتفرم و شرکت تهیه‌کنندگی فیلم و سریال در آمریکا است که هر ساله تعداد بسیار زیادی فیلم و سریال از آن منتشر می‌شود. در حال حاضر هزاران فیلم و سریال از این پلتفرم پخش شده است که شما به راحتی می‌توانید به دانلود آن‌ها پرداخته و به تماشای آن‌ها بنشینید.

تهیه کنندگان و سازندگان این پلتفرم هر ساله تعداد بسیار زیادی از فیلم‌ها و سریال‌ها را با ژانرهای مختلف منتشر می‌کنند، همچنین اطلاعات مربوطه پیش از شروع هر فیلم و سریالی از طریق نتفلیکس به دست ما می‌رسد.

از طرفی، سازندگان نتفلیکس به علایق و سلایق بینندگان خود توجه کرده به طوری که اگر سریالی از طرفداران زیادی برخوردار باشد آن‌ها سعی می‌کنند با کارگردانان سریال مورد نظر هماهنگ شده و تمدید مجدد آن سریال را در فصل جدید در نظر بگیرند.

همانطور که می‌دانید برخی از افراد از دیدن مینی سریال‌ها لذت می‌برند و همواره به دنبال کشف بهترین مینی سریال های نتفلیکس هستند، از همین رو، ما در این مقاله قصد داریم به فهرست برترین مینی سریال های نتفلیکس بپردازیم. در ادامه با معرفی بهترین مینی سریال های نتفلیکس همراه ما باشید.

بهترین مینی سریال های نتفلیکس

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در هنگام انتخاب یک نمایش احساس کنید که دیدن سریال برای شما چندان مناسب نیست زیرا از قسمت‌های زیادی تشکیل شده و طولانی است، از طرف دیگر نیز درباره فیلم با خود گفته‌اید که کاش کمی طولانی‌تر بود زیرا به تازگی به بازیگران آن عادت کرده‌اید بنابراین، در این شرایط بهترین گزینه برای شما انتخاب مینی سریال‌ها است.

می‌توان گفت مینی سریال‌ها تقریبا همان فیلم‌های 10 ساعته با قسمت‌های جداگانه هستند، به طوری که معمولا از یک فصل تشکیل شده و 4 تا 8 قسمت دارند. ویژگی مثبت مینی سریال‌ها این است که سازندگان آن زمان و تایم کافی برای نشان دادن ایده‌های خود در سریال را دارند اما این زمان به قدری طولانی نیست که بینندگان آن از دیدن سریال خسته بشوند.

بینندگان در هنگام دیدن مینی سریال‌ها می‌توانند به جای 7 فصل انتظار 7 داستان متفاوت و جذاب را از مینی سریال خود داشته باشند. نتفلیکس بیش از هزاران مینی سریال با ژانرها و داستان‌های مختلف را هر ساله منتشر می‌کند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید آن است که بهترین مینی سریال های نتفلیکس را انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

شاید برایتان پیش آمده که پس از یک هفته بسیار شلوغ و خسته‌کننده در محیط کار، در آخر هفته خود به دنبال یک فیلم یا سریال باشید تا بتوانید با استفاده از آن این هفته سخت را به خوبی پشت سر بگذارید اما دقیق نمی‌دانید که چه باید کنید. قطعا از خود بارها پرسیده‌اید که چه فیلمی ببینم؟ چه فیلم یا سریالی با سلیقه من مطابقت دارد؟

اگر نظر ما را بخواهید پیشنهاد می‌کنیم به جای دیدن فیلم به دلایل زیادی یک مینی سریال را شروع کنید اما باز این سوالات پیش خواهد آمد که چه مینی سریالی ببینم؟ یا اینکه بهترین مینی سریال های نتفلیکس کدام‌اند؟

به همین دلیل در این مقاله ما فهرست برترین مینی سریال های نتفلیکس را برای شما تهیه کرده‌ایم تا با دیدن آن مینی سریال مورد نظر خود را انتخاب کنید. این فهرست بیشتر شامل بهترین مینی سریال مستند نتفلیکس ، بهترین مینی سریال درام نتفلیکس و بهترین مینی سریال جنایی نتفلیکس است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 1400

بهترین سریال های تابستان 1400

مینی سریال کشور وحشی وحشی (Wild Wild Country)

بهترین مینی سریال های نتفلیکس
بهترین مینی سریال های نتفلیکس

داستان مینی سریال کشور وحشی وحشی به گونه‌ای است که نشان می‌دهد یک فرد از فرقه هیپی، از هند به اورگان در سال 1981 می‌رود. آیا شما تا به حال درباره کشور واسکو شنیده‌اید؟ جواب شما حتما منفی است در آن زمان نیز هیچکس تا به حال نشنیده بود. این شهر ارواح با تعداد انگشت شماری افراد خداپرست به زودی تبدیل به محل جنبش راجنیش می‌شود.

شما از طریق تصاویر تاریخی این سریال جذب آن خواهید شد همچنین با دیدن سلاح‌های شیمیایی و اقدام به قتل‌های متفاوت به وجد خواهید آمد. شما در این سریال با یکی از بزرگترین پرونده‌های مهاجرت در تاریخ ایالت متحده آمریکا روبه‌رو خواهید شد. همچنین از روش‌های مرموز و هیجانی باگوان شری برای جذب پیروان خود نمی‌توان غافل بود.

این مینی سریال جذاب نتفلیکس محصول سال 2018 بوده و در ژانر جنایی، مستند ساخته شده است. مینی سریال کشور وحشی وحشی توسط برادران Maclain و Chapman Way در 6 قسمت یک ساعته نوشته شده است که روایتی فریبنده و قدرتمند از یکی از لحظات عجیب تاریخ آمریکا را نشان می‌دهد. این مینی سریال را می‌توان به عنوان بهترین مینی سریال جنایی نتفلیکس معرفی کرد.

  • محصول سال: 2018
  • ژانر: جنایی، مستند
  • تهیه‌کنندگان: Chapman Way و Maclain Way
  • بازیگران: George Meredith, Ma Anand Sheela, Osho, Philip Toelkes

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

بهترین سریال های ایرانی

مینی سریال 1994

بهترین مینی سریال های نتفلیکس
بهترین مینی سریال های نتفلیکس

اگر از آن دسته افرادی هستید که به سریال کشور وحشی وحشی با ژانر مستندی علاقه‌مند شدید، حتما مینی سریال 1994 را نیز دوست خواهید داشت، شاید بهتر باشد آن را در لیست سریال‌های مورد علاقه خود قرار بدهید. این مینی سریال به عنوان یکی از بهترین مینی سریال های نتفلیکس به شمار می‌رود.

داستان این مینی سریال به گونه‌ای نوشته شده که برای شما دشوار خواهد بود که بفهمید آیا بر اساس وقایای تارخی ساخته شده یا اینکه صرفا یک داستان خیالی است. داستان این سریال درباره شخصی به نام Ejército Zapatista de Liberación Nacional، که به EZLN یا Zapatistas نیز معروف است، بوده که در سال 1994 به دولت مکزیک اعلام جنگ می‌کند.

این امر پس از امضای قرارداد تجارت آزاد آمریکای شمالی یا NAFTA اتفاق افتاد. سالیناس، رئیس جمهور فعلی مکزیک، لوئیس دونالدو کولسیو، کاندید اصلاح طلب ریاست جمهوری را به عنوان وارث خود انتخاب می‌کند اما تنها حدود سه ماه بعد، کولسیو در تیخوانا در برنامه زنده تلوزیونی تیر می‌خورد.

مینی سریال 1994 روایت غنی و آموزنده‌ و جذابی را از تاریخ پرآشوب مکزیک به تصویر می‌کشد. دیدن این سریال به شما کمک می‌کند تا چشم‌انداز سیاسی و اقتصادی امروز این کشور را به خوبی درک کنید. از همین رو ما این مینی سریال را در فهرست برترین مینی سریال های نتفلیکس قرار داده‌ایم.

  • محصل سال: 2019
  • ژانر: مستند
  • بازیگران: Carlos Salinas de Gortari, Rafael Sebastián Guillén Vicente
  • کارگردان: Diego Enrique Osorno

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های طنز ایرانی

بهترین کانال تلگرام دانلود فیلم و سریال ایرانی

مینی سریال باور نکردنی (Unbelievable)

بهترین مینی سریال های نتفلیکس
بهترین مینی سریال درام نتفلیکس

این مینی سریال با داستان جذاب و دیدنی‌اش به عنوان یکی از بهترین مینی سریال های نتفلیکس محسوب می‌شود. 8 قسمت این مینی سریال داستان یک دختر 16 ساله از واشنگتون آمریکا را به تصویر می‌کشد که در آن او ادعا می‌کند در اتاق خوابش مورد تجاوز قرار گرفته است.

داستان اولیه این دختر مشابه با داستان فرد دیگری در یک مکان دیگر است. این مینی سریال دو کارآگاه ماهر و خبره با بازی تونی کولت و مریت ویور را نشان می‌دهد که از پذیرفتن گناه دختران امتناع کرده و به دنبال جنایتکار واقعی سفری را آغاز می‌کنند.

علاوه بر داستان هیجان‌انگیز آن، این مینی سریال به دلیل توجه ویژه‌ای که به قربانیان مورد تجاوز قرار گرفته کرده، نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرده است. این مینی سریال بسیار موفق بوده به طوری که در فهرست برترین مینی سریال های نتفلیکس قرار می‌گیرد همچنین برخی سریال باورنکردنی را به عنوان بهترین مینی سریال جنایی نتفلیکس نیز می‌شناسند.

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: درام، جنایی
  • بازیگران: Austin Hebert, Dale Dickey, Danielle Macdonald, Elizabeth Marvel, Eric Lange, Kaitlyn Dever, Merritt Wever, Scott Lawrence, Toni Collette
  • کارگردانان: سوزانا گرانت و مایکل شبین

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

مینی سریال ناراست کیش (Unorthodox)

بهترین مینی سریال های نتفلیکس
بهترین مینی سریال درام نتفلیکس

مینی سریال درام ناراست‌کیش نیز از مینی سریال‌های پرطرفدار بوده و در لیست بهترین مینی سریال های نتفلیکس قرار می‌گیرد. داستان این درام جذاب درباره مسائل یک خانواده یهودی است. استی یک دختر 19 ساله یهودی بوده که از بابت ازدواج از پیش تعیین شده خود بسیار ناراحت است.

او که رضایتی از این ازدواج ندارد تصمیم می‌گیرد از اجتماع فرار کند. وی به برلین آلمان سفر می‌کند تا بتواند زندگی جدیدی را پیش بگیرد. برعکس بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌ها در ژانر درام که شخصیت‌های بد نیز در آن‌ها دخیل هستند، در این مینی سریال هیچ شخص بدی وجود ندارد، در واقع در این سریال همه کاری که از نظرشان درست است را انجام می‌دهند.

به همین دلیل این موضوع شرایط را برای همه شخصیت‌های مینی سریال سخت می‌کند. نقش شخصیت اصلی داستان استی، توسط شیرا هاس ب عهده گرفته شده و می‌توان گفت که او نقش خود را به شکل بی‌نظیری ایفا کرده است.

  • محصول سال: 2020
  • ژانر: درام
  • بازیگران:Aaron Altaras, Alex Reid, Amit Rahav, Aziz Dyab, David Mandelbaum, Delia Mayer, Dennenesch Zoude  Dina Doronne, Isabel Schosnig, Jeff Wilbusch, Langston Uibel, Ronit Asheri, Safinaz Satta
  • کارگردان: ماریا شریدر

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های عاشقانه 2021

مینی سریال دارو ساز (Pharmacist)

بهترین مینی سریال های نتفلیکس
بهترین مینی سریال های نتفلیکس

داروساز یک مینی درام جنایی است که از بهترین مینی سریال های نتفلیکس نیز به شمار می‌رود. به دلیل داستان تکان‌دهنده این مینی سریال بسیاری از افراد تصور می‌کنند که داستان آن براساس واقعیت ساخته شده. داستان این سریال بر پایه سرنوشت یک مرد همدل، نرم زبان و دوست‌داشتنی است.

این مرد، پسر نوجوان خود را به دلیل مصرف زیاد مواد مخدر در نیواورلینز سال 1999 از دست می‌دهد. این مرد به واسطه اداره پلیس شهر خود در بخش مقابله با مواد مخدر پرونده پسر خود را به دست می‌گیرد و قصد دارد خود به تنهایی آن را برسی کند.

با انجام اینکار، ستاره این مینی سریال دن اشنایدر متوجه نسخه‌های عجیب یک دکتر می‌شود. او در برابر بقیه نوجوانان احساس مسئولیت کرده و برای انکه آن‌ها را در برابر اعتیاد به مواد مخدر حفظ کند، شغل خود را رها کرده و با اراده قوی شروع به جمع‌آوری مدرک علیه این دکتر می‌کند.

  • محصول سال: 2020
  • ژانر: جنایی، مستند
  • کارگردانان: Jenner Furst و Julia Willoughby Nason
  • بازیگران: Lana Barkin, Jenner Furst, Jed Lipinski, Julia Willoughby Nason

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

بهترین سریال های مارول 2021

مینی سریال نابغه شرور (Evil genius)

بهترین مینی سریال های نتفلیکس
بهترین مینی سریال عاشقانه نتفلیکس

این مینی سریال جذاب، به نحوی شیطانی‌ترین سرقت بانکی‌ای که در تاریخ آمریکا رخ داده است را نمایش می‌دهد. این مینی سریال از آن دسته سریال‌هایی است که باید به نماشای آن بنشینید. داستان جذاب این مینی سریال باعث شده که در فهرست برترین مینی سریال های نتفلیکس قرار گیرد.

داستان آن بدین شکل بوده که یک مردی با شغل تحویل پیتزا به سرقت یک بانک می‌رود. او ادعا می‌کند که بمبی در گردنش وجود دارد، وی پس از سرقت بانک موافقت می‌کند که بمب را خنثی کند، در ابتدا کارمندان بانک موافقت می‌کنند اما در هنگام خروج پلیس او را دستگیر می‌کند. آن‌ها ادعای این فرد را قبول نداشتند.

اما چندی پس از دستگیری او، ناگهان یک صدایی از گردن این شخص به شکل بوق به صدا در می‌آید. اتقاقی که پس از آن رخ می‌دهد یکی از غیر معمول‌ترین وقایع تاریخ است. این مینی سریال در 4 قسمت ساخته شده و ما به شما اطمینان می‌دهیم که با دیدن قسمت اول آن به تماشای قسمت‌های بعدی این مینی سریال نیز خواهید نشست.

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: جنایی، مستند
  • کارگردانان: Barbara Schroeder و Trey Borzillieri
  • بازیگران: Judy Ho, Jon Douglas Rainey, Tim Friedlander

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی ترکیه 

بهترین سریال های تاریخی

مینی سریال بی خدا (Godless)

بهترین مینی سریال های نتفلیکس
بهترین مینی سریال عاشقانه نتفلیکس

مینی سریال بی‌خدا از آن دسته سریال‌هایی است که پیشهاد می‌کنیم حتما تماشا کنید، داستان متحیرکننده و زیبای آن عامل موفقیت این مینی سریال است، در واقع داستان این سریال درباره یک شهر کوچکی در نزدیکی نیومکزیو بوده که تمامی اهالی آن را زنان تشکیل می‌دهند. از ساکنان این اهالی می‌توان به آلیس فلچر با بازی میشل داکری، بیوه‌ای مستقل و خودکفا اشاره کرد.

همانطور که ممکن است بدانید، این مینی سریال یکی از معروف‌ترین مینی سریال‌های شناخته شده بوده و جف دانیلز به واسطه بازی در این سریال برنده جایزه امی شده است. این درام وسترن آمریکایی معروف از یک فصل هفت قسمتی تشکیل شده است.

در حقیقت، در این مینی سریال پس از آن‌که مردان آن شهر جان خود را در اثر یک حادثه شوم معدن از دست دادند، زنان آن اهالی باید قوی و یکپارچه عمل کنند. این مینی درام موفق به دریافت هفت جایزه مختلف شده و افتخارات زیادی را به دست آورده است.

  • محصول سال: 2017
  • ژانر: درام، وسترن
  • کارگردان: اسکات فرانک
  • بازیگران: Jack O’Connell, Jeff Daniels, Jessica Sula, Joleen Baughman, Kim Coates, Luke Robertson, Merritt Wever Michelle Dockery, Rio Alexander, Sam Waterston, Samuel Marty, Scoot McNairy

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های سیتکام

بهترین سریال های خارجی

مینی سریال گریس دیگر (Alias Grace)

بهترین مینی سریال های نتفلیکس
بهترین مینی سریال عاشقانه نتفلیکس

این مینی سریال در واقع بر گرفته از رمان گریس دیگر توسط مارگارت اتوود است. این مینی درام کانادایی توسط سارا پلی نوشته شده و کارگردانی آن نیز بر عهده ماری هرون بوده است. این مجموعه در 3 نوامبر 2017 توسط نفلیکس پخش شده و پس از چندی به یکی از معروف‌ترین مینی سریال‌های نتفلیکس تبدل شده است.

داستان این مینی سریال درباره گریس یک مهاجر فقیر ایرلندی بوده که در کانادا زندگی می‌کند. وی محکوم به قتل شده و به زندان می‌رود. با گذشت 15 سال از حبس ابد او یک پزشک جوان آمریکایی برای بیرون آوردن گریس از زندان، به دنبال او فرستاده می‌شود.

  • محصول سال: 2017
  • ژانر: درام
  • کارگردان: ماری هرون
  • بازیگران: Anna Paquin, David Cronenberg, Edward Holcroft, Kerr Logan, Paul Gross, Rebecca Liddiard, Sarah Gadon, Zachary Lev

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

بهترین سریال های کمدی خارجی

مینی سریال وقتی آن‌ها ما را می‌بینند (When They See Us)

بهترین مینی سریال های نتفلیکس

شما با دانستن داستان این مینی سریال هرگز نمی‌توانید نسبت به آن بی‌توجه باشید. داستان این سریال بدین‌گونه است که در سال 1998 تریشا ملی 28 ساله در حال دویدن در سنترال پارک بوده که ناگهان به صورت بی‌رحمانه به او تجاوز شده و پس از آن در جایی رها می‌شود. وی پس از آن حادثه شوم به مدت 12 روز به کما می‌رود.

تریشا ملی در ابتدا حافظه خود را از دست داده و چیزی درباره آن اتفاق نحس به یاد نمی آورد، بنابراین وی نمی‌تواند هویت متجاوزان را تشخیص دهد. این سریال تمام اتفاقات بدی که برای ملی افتاده است را به خوبی نشان می‌دهد. در این سریال نشان داده می‌شود که تمام اعضای مهم شهر از جمله، دادستان منطقه و شهردار به دنبال متجاوزان هستند.

دادستان‌ها برای حل‌و‌فصل هر چه زودتر این پرونده 4 سیاه‌پوست را متهم کرده و به زندان فرستاده‌اند. با وجود اینکه مدرک قطعی و رسمی‌ای مبنی بر مجرم بودن آن‌ها نیست اما اکنون این 4 فرد به عنوان افراد متجاوز در دنیای مجازی شناخته می‌شوند. پس از چندین سال در زندان زندگی این 4 فرد به طور کامل تغییر می‌کند. این مینی سریال با داستانش به موضوع عدم وجود عدالت می‌پردازید.

  • محصول سال: 2019
  • ژانر: درام
  • کارگردان: ایوا دوورنی
  • بازیگران: Asante Blackk, Caleel Harris, Ethan Herisse, Jharrel Jerome, Marquis Rodriguez, Felicity Huffman, John Leguizamo, Michael K. Williams, Vera Farmiga

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ومپایری جهان

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

مینی سریال بازی انگلیسی (English game)

بهترین مینی سریال های نتفلیکس

این مینی سریال به دو دلیل معروف شده است، دلیل اول، آن است که سریال ورزشی زیادی در قرن 21‌ام بر عکس قرن 19 وجود ندارد و دلیل دوم آن در زمان‌بندی این مینی سریال است که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از مسابقات ورزشی و باشگاه‌ها بسته شده بودند، پس انتشار این سریال موجب شد که افراد زیادی به تماشای آن بنشینند.

این سریال توسط جولیان فولنز برای شبکه نتفلیکس ساخته شده و درباره فوتبال مدرن انگلستان است. داستان آن درباره دو بازیکن بوده که در مقابل هم در تیم‌های متفاوت بازی می‌کنند. آن‌ها نحوه بازی را به کل تغییر می‌دهند. این سریال هیجان انگیز در 6 قسمت تشکیل شده و در سال 2020 منتشر شده است.

این سریال با آن‌که در ژانر ورزشی و درام بوده اما به روابط عاطفی و رمانتیک نیز می‌پرازد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که وقت خود را تلف نکرده و هر چه زودتر در اوقات فراغت خود تماشای این مینی سریال جذاب را در نظر بگیرید.

  • محصول سال: 2020
  • ژانر: درام، تاریخی، ورزشی
  • کارگردان: جولیان فونلز
  • بازیگران: Edward Holcroft, Kevin Guthrie, Charlotte Hope, Niamh Walsh, Craig Parkinson, James Harkness

بیشتر بخوانید:

.

منابع: agoodmovietowatch , pastemagazine

نظر شما در خصوص بهترین مینی سریال های نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر