coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سرمایه‌گذار مشهور: قیمت بیت‌ کوین می‌تواند 6 رقمی شود

آنتونی اسکاراموچی، میلیاردر کهنه‌کارصندوق سرمایه گذاری، کاهش تورم و تنش های جنگی پیش بینی کرد، بیت‌ کوین می‌تواند 6 رقمی شود

بنیانگذار SkyBridge Capital آنتونی اسکاراموچی می گوید که عوامل اقتصاد کلان با بیت کوین سازگارتر خواهند شد و به بیت کوین اجازه می دهند در ماه های آینده به شش رقم افزایش یابد.

اسکاراموچی در مصاحبه ای با MarketWatch می گوید که نرخ تورم تاریخی در ایالات متحده ظرف یک سال “بسیار بهتر” خواهد شد.

بیت‌ کوین می‌تواند 6 رقمی شود و تعداد کیف پول‌های فعال به یک میلیارد برسد

این کهنه‌کار صندوق تامینی همچنین می‌گوید تنش‌های ژئوپلیتیک کنونی بین روسیه و اوکراین تأثیر محدودی بر اقتصاد جهانی در درازمدت خواهد داشت و دلیل آن تحریم‌های غرب علیه روسیه است.

اسکاراموچی می گوید:

من پیش‌بینی می‌کنم که این جنگ‌ها به دلیل درد و رنجی که در جامعه‌ای با آن نوع فلج‌های اقتصادی تحمیل می‌شود، آنقدر طول نخواهد کشید. اعمال تحریم‌های خفیف اینجا و آنجا یک چیز است، اما غرب اساساً زیرساخت‌ها و ثروت اطراف ولادیمیر پوتین و حلقه نزدیکش را از بین می‌برد. این گام بسیار بزرگی است که دموکراسی های غربی در حال انجام آن هستند.

مطالب مرتبط:

اسکاراموچی می‌گوید که حتی اگر جنگ ادامه یابد، احتمالاً تأثیر آن در حرکت رو به جلو تاثیرگذار نخواهد بود.

این می تواند برای روسیه وضعیتی مانند افغانستان باشد، جایی که برای همیشه ادامه خواهد داشت، اما زمانی که سیستم بازار آزاد برای آن تطبیق داده شود، شوک عرضه ایجاد نخواهد کرد. با کم شدن تورم و تنش‌های ژئوپلیتیکی، رئیس SkyBridge Capital می‌گوید بیت‌کوین سود خواهد برد.

به گفته اسکاراموچی، بیت کوین به دلیل پتانسیل رشد، سرمایه گذاران را جذب می کند. او پیش بینی می کند که تا پایان سال 2025 بیش از یک میلیارد کیف پول بیت کوین را در خود جای دهد.

بیت‌ کوین می‌تواند 6 رقمی شود

این سرمایه‌گذار کهنه‌کار افزود:

من بیت‌کوین را در وضعیت فعلی‌اش به‌عنوان یک دارایی در ابتدای راه می‌بینم.فکر می‌کنم بیت کوین در طول زمان توسط بسیاری از کشورهای آمریکای لاتین به‌عنوان ارز قانونی استفاده خواهد شد، نه فقط السالوادور، بلکه سایر کشورها.  وقتی به یک میلیارد کیف پول رسید، فکر می‌کنم به‌عنوان یک دارایی بالغ، می‌توانیم درباره اینکه آیا به‌عنوان محافظ تورم عمل می‌کند یا نه، گفتگو کنیم.

به گفته اسکاراموچی، افزایش نرخ پذیرش می‌تواند رشد بیت‌کوین را ظرف 12 تا 18 ماه آینده به 100 هزار دلار برساند.

مقالات بیشتر در تکراتو:

.

منبع : Dailyhodl

آیا از نظر شما قیمت بیت‌ کوین می‌تواند 6 رقمی شود و چرا؟ در کامنت‌ها بگویید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر