;
coinex

اولین قدم تحول توییتر پس از اضافه شدن ایلان ماسک؛ گزینه ویرایش توییت اضافه شد

چند روزی است که اخبار مربوط به ایلان ماسک و توییتر، توجه کاربران فضای آنلاین را به خود جلب کرده است. ثروتمندترین فرد جهان اخیرا به جمع هیئت مدیره توییتر پیوسته و به‌دنبال آن، گزینه ویرایش توییت به این پلتفرم شبکه اجتماعی اضافه شده است.

چند روز قبل خبری درباره خرید 9.2 درصد از سهام توییتر توسط ایلان ماسک منتشر شد. روز گذشته هم شنیدیم که این کارآفرین پر چالش، به جمع هیئت مدیره توییتر پیوسته است.

مدیرعامل توییتر، پس از انتشار این خبر اعلام کرد که به آینده توییتر و قدرت گرفتن آن در آینده امیدوار است؛ و حالا شاهد اولین تغییر در این پلتفرم هستیم که پس از ورود ایلان ماسک به جمع هیئت مدیره، ایجاد شده است.

اضافه شدن گزینه ویرایش توییت به اپلیکیشن توییتر

توییتر تنها یک روز پس از ورود ایلان ماسک، اعلام کرد که گزینه ویرایش توییت را به پلتفرم خود اضافه می‌کند. ایلان ماسک که اکنون بزرگ‌ترین سهامدار توییتر محسوب می‌شود، در یک نظرسنجی از فالورهای خود پرسیده بود که آیا قابلیت ویرایش توییت را می‌خواهند یا خیر.

اولین قدم تحول توییتر پس از اضافه شدن ایلان ماسک؛ گزینه ویرایش توییت اضافه شد

مدیرعامل توییتر، پاراگ آگاروال با ریتوییت کردن توییت ایلان ماسک از فالورها خواست که با «دقت» رای بدهند. البته توییتر در حساب رسمی خود اعلام کرد که تقریبا از یک سال قبل تابه‌حال به فکر اضافه کردن گزینه ویرایش هستند و ایده این قابلیت را از یک «نظرسنجی» نگرفته‌اند.

قابلیت ویرایش توییت تا چند ماه آینده، در مرحله اول روی Twitter Blue (سرویس رده‌بالای توییتر) آزمایش می‌شود. توییتر گفته است که این مرحله آزمایشی به آنها کمک می‌کند تا سازوکار این قابلیت و امکانات یا اشکلات آن را بررسی کنند.

اضافه شدن گزینه ویرایش توییت دروغ آوریل نبود

اول آوریل بود که توییتر با انتشار یک توییت در حساب رسمی خود از راه‌اندازی قابلیت ادیت توییت خبر داد؛‌ اما کاربران این موضوع را دروغ آوریل قلمداد کردند. جک دورسی، مدیرعامل سابق و هم‌بنیانگذار توییتر پیش از این گفته بود که توییتر، اضافه شدن این قابلیت را در نظر گرفته است؛ اما در ژانویه 2020 اعلام کرد: «احتمالا هرگز این کار را نمی‌کنیم.» جک دورسی، پاییز سال گذشته از سمت مدیرعامل توییتر کناره‌گیری کرد.

گزینه ویرایش توییت یکی از مورد انتظارترین قابلیت‌هایی است که کاربران،‌ مدت‌هاست آن را طلب می‌کنند. بسیاری از کاربران توییتر از جمله کیم کارداشیان، آیس تی، کیتی پری و مک دونالد درباره قابلیت ویرایش کردن توییت‌ها اظهارنظر کرده بودند.

توییتر به این مشهور است که پلتفرم خود را بنابر بازخوردهای کاربران، تغییر می‌دهد. قابلیت‌هایی مثل توییت‌های صوتی و پاک شدن توییت‌ها (عملکردی شبیه به استوری اینستاگرام) نیز بر همین اساس به این شبکه اجتماعی اضافه شدند. البته قابلیت پاک شدن توییت‌ها پس از مدت کوتاهی، به‌طور کل از توییتر حذف شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اولین قدم تحول توییتر پس از اضافه شدن ایلان ماسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر