coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

جک دورسی از کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال خود رونمایی کرد

شرکت خدمات مالی جک دورسی که با نام «Square» شناخته می‌شد، از سال پیش به اسم «Block» تغییر یافته است. این شرکت در زمینه توسعه کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال فعالیت دارد که اخیرا از طرح اولیه محصول خود رونمایی کرد.

شکل ظاهری کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال جک دورسی بنابر تصویری که مدیر بخش سخت افزار شرکت Block در توییتر منتشر کرد، شبیه به انواع قطعات سنگی است. ویژگی‌های امنیتی این کیف پول، خیال کاربران را راحت خواهد کرد. با این خبر همراه ما باشید.

کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال جک دورسی

شرکت Block به صورت اختصاصی، روی طراحی و توسعه کیف پول‎ ارز دیجیتال سخت افزاری فعالیت دارد که این کیف پول‌ها به صورت سخت افزاری به سیستم وصل می‌شوند و از امنیت بالاتری نسبت به کیف‌ پول‎‌های اینترنتی برخوردار هستند. رهبر بخش سخت افزار این شرکت، «جسی دوروگوسکر» در توییتر خود طرح اولیه این محصولات را به نمایش گذاشت. شکل ظاهری این کیف پول‌ها شبیه انواع سنگ‌های گرانیت و مرمر بوده و دارای حسگرهای اثرانگشت و درگاه شارژ USB-C هستند.

جک دورسی از کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال خود رونمایی کرد

 

جک دورسی در ماه ژوئن سال 2021 گفته بود که شرکت او در زمینه طراحی کیف‌های پول رمزارزها فعالیت دارد ولی بعد از آن، خبرهای کمی در مورد این کیف پول‌ها منتشر شد. بنابر بیانیه شرکت Block، کیف‌ پول‌های سخت افزاری فقط یک جزء از سیستم ذخیره سازی کریپتو هستند، در کنار این کیف پول، یک اپلیکیشن هم ارائه خواهد شد.

رئیس بخش محصولات، بازاریابی و مشارکت کیف پول Block، لیندسی گروسمن، طبق بیانه‌ای توضیح داده است که این تصاویر نمونه‌های اولیه آزمایشی هستند که همراه آن‌ها، یک برنامه موبایلی و ابزارهای بازیابی نیز ارائه می‌شود. او ادامه داد که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد طراحی محصولات آینده این کشور منتشر خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت Block سال پیش هنگام تغییر اسم شرکت‌ش گفته بود: «مهم نیست که چه تغییری داشته باشیم یا چگونه رشد کنیم، ما به ساخت ابزارهایی برای افزایش دسترسی به اقتصاد ادامه خواهیم داد.» به نظر می‌رسد جک دورسی با اراده مصمم و جدی در زمینه کریپتو، به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال جک دورسی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر