;
coinex

احتمال وقوع آلت سیزن : تحلیل بلاک چین سنتر از آینده بازار

بلاک چین سنتر در آخرین تحلیل خود از احتمال وقوع آلت سیزن بعدی بازار خبر داد چراکه در 90 روز گذشته، 69 درصد از توکن‌های برتر عملکرد بهتری نسبت به BTC داشته‌اند.

با شروع زمستان کریپتویی، اکثر سرمایه‌گذاران به دنبال شاخص‌ها و الگوهایی برای ورود و خروج دقیق به بازار هستند. این افراد سعی می‌کنند که حداکثر سود ممکن را از معاملات خود به دست آورند.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

احتمال وقوع آلت سیزن

یکی از معروف‌ترین اصطلاحات بازار ارزهای دیجیتال، آلت سیزن (Alt Season) است. شاخص‌های جدید نشان می‌دهند که به احتمال زیاد آلت سیزن بعدی بازار کریپتوکارنسی به زودی آغاز خواهد شد.

احتمال وقوع آلت سیزن : تحلیل بلاک چین سنتر از آینده بازار

طبق داده‌های بلاک چین سنتر (Blockchain Center)، تا 19 سپتامبر، 69 درصد از 50 توکن برتر در 90 روز گذشته عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین (BTC) داشته‌اند. این موضوع احتمال وقوع آلت سیزن را افزایش می‌دهد.

بلاک چین سنتر مدعی شد که طبق شاخص‌ها، آلت سیزن زمانی آغاز خواهد شد که 75 درصد از 50 توکن برتر بازار کریپتوکارنسی در بازه زمانی 90 روزه عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشند. توکن‌های بررسی شده شامل استیبل کوین‌ها و ارزهای رمزنگاری شده با پشتوانه دارایی‌ها نمی‌شود.

عملکرد آلت کوین‌ها در سه ماه گذشته

در میان 50 توکن برتر، توکن LIDO با رشد 222 درصدی در 90 روز گذشته بهترین عملکرد را داشته است. پس از لیدو، توکن CHZ با رشد 154.6 درصدی رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. بیت کوین نیز در مدتی مشابه حدود 6.6 درصد ریزش کرد.

احتمال وقوع آلت سیزن : تحلیل بلاک چین سنتر از آینده بازار

شایان ذکر است که آلت سیزن به مرحله‌ای در بازار ارزهای دیجیتال گفته می‌شود که در آن آلت کوین‌ها عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین دارند. به دلیل عواملی نظیر نوسانات بازار، آغاز آلت سیزن به معنای سود تضمین شده سرمایه‌گذاران نیست. این فصل فرصتی را برای سرمایه‌گذاران کریپتو فراهم می‌کند که سبدهای خود را متنوع کنند.

به طور کلی آلت سیزن‌ها در طول بازارهای صعودی عملکرد بهتری دارند. وجود تعداد زیادی از آلت کوین‌ها که در سه ماه گذشته عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته‌اند، به احتمال زیاد نشان‌دهنده شروع فاز صعودی در بازار کریپتوکارنسی است.

کاهش دامیننس بیت کوین

در آلت سیزن‌های قبلی بیت کوین تسلط بسیار بالایی در بازار داشت. در بیشتر موارد، آلت سیزن‌ها با انتقال سرمایه از بیت کوین به آلت‌ کوین‌ها شناخته می‌شوند. طبق داده‌های CoinMarketCap، دامیننس بیت کوین به 39.3 درصد رسیده است.

احتمال وقوع آلت سیزن : تحلیل بلاک چین سنتر از آینده بازار

معامله‌گران می‌بایست برای جلوگیری از ضرر در سرمایه‌گذاری‌های خود معاملات خود را با استراتژی مشخص و زمان ورود و خروج صحیح انجام دهند. ورود یا خروج دیرهنگام معمولاً منجر به از دست رفتن سرمایه معامله‌گران خواهد شد.

بیت کوین همچنان به مبارزه خود با سطح 20 هزار دلار ادامه می‌دهد. در زمان انتشار این مقاله، پرچمدار بازار ارزهای دیجیتال با قیمت 18600 دلار معامله‌ می‌شود. BTC نسبت به 24 ساعت گذشته حدود 7 درصد ضرر کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره احتمال وقوع آلت سیزن بعدی بازار کریپتوکارنسی چیست؟ آیا زمستان کریپتویی رو به اتمام است؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: finbold

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر