coinex
راهنمای خرید تکراتو

ریزش متروپل آبادان برای سومین بار ؛‌ متروپل بازهم فروریخت [+تلفات]

ساعاتی پیش و با ریزش متروپل آبادان برای سومین بار، ماموران امدادی و خدمات رسانی در محل حادثه حاضر شدند. در حال حاضر به نظر می‌رسد حداقل یک نفر در نتیجه این حادثه فوت کرده است.

ساختمان مخروبه متروپل آبادان که در مدت اخیر حوادث متعددی آفریده، امروز با دیگر دچار ریزش شد. در نتیجه این حادثه مامورین امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: ریزش هزاران واحدی بورس و خروج میلیاردها سرمایه حقیقی

ریزش متروپل آبادان برای سومین بار

معاون هماهنگی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه پاسدان روز 19 مهر گفته بود:

تاکنون 2 بخش از بقایای ساختمان متروپل آبادان تخریب شده و پیش‌بینی می‌شود عملیات تخریب سه قسمت باقی مانده در کمتر از یک ماه به اتمام برسد.

سردار پاسدار اسداله حاجی‌زمانی در خصوص فروریختن ساختمان متروپل آبادان بیان کرد: «قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء بلافاصله پس از وقوع حادثه متروپل آبادان در محل حضور یافت و بخش‌ مهندسی کار را بر عهده گرفت و مسوولیت تخریب بقیه ساختمان متروپل نیز به این قرارگاه سپرده شده است». وی افزود:

با توجه به اینکه ساختمان متروپل از سازه خاصی برخودار بوده و فاقد اصولی مهندسی است تخریب آن باید به روش‌های مهندسی خاص انجام شود تا به ساختمان های مجاور آسیب نرسد.

ریزش متروپل آبادان برای سومین بار ؛‌ بخش عظیمی از متروپل فروریخت [+تلفات]

بخشی از ساختمان متروپل آبان نیز 23 شهریور و در زمان سبک‌سازی سازه فروریخته بود. در حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان دوم خرداد ماه سال جاری 43 نفر جان باخته و 37 نفر مصدوم شدند.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی درباره تلفات احتمالی ریزش مجدد متروپل در دست نیست، اما مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در این باره گفته است:

پیکر یکی از جانباخته ریزش بخشی از سازه متروپل از زیر آور خارج شد.

مجید فرهانی‌پور اظهار داشت: «پیکر متعلق به یک خانم است که پس از رسیدن عوامل آتش‌نشانی آبادان از یک خودروی سواری خارج شده است».

وی افزود:

جسد این فرد کشته شده پس از خارج سازی تحویل فوریت‌های پزشکی آبادان شد.

فرهانی‌پور گفت: «عوامل آتش‌نشانی آبادان با تجهیزات کامل در محل حادثه حاضر هستند و مشغول جستجو و کمک هستند». بخش عظیمی از باقیمانده سازه متروپل آبادان (سمت خیابان سعدی) روز چهارشنبه فرو ریخت. با فروریختن دیگر بخش‌های سازه به‌جا مانده از متروپل، ماموران امداید و خدمت‌رسانی در محل حاضر شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره ریزش متروپل آبادان برای سومین بار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر