;
coinex

جشنواره ویژه نوروزی جعو استور

جشن باستانی نوروز را می توان یکی از مهم ترین و محبوب ترین جشن های ایرانیان دانست که از زمان های گذشته همراه با آداب و رسومی مخصوص اجرا می شده است. فصل بهار و عید نوروز  تجلی گر شروعی تازه و نمادی از نو شدن است که هر ساله در آغاز سال جشن گرفته می شود.

در این ایام همه به دنبال ایجاد تغییر هستند. برای مثال فروشگاه ها و برندهای مختلف در این دوران طرح های ویژه ای را برای ایجاد تغییر در روند فروش و همچنین جلب رضایت مشتریان خود در نظر می گیرند. فروشگاه اینترنتی جعو استور نیز در روزهای نزدیک به سال ۱۴۰۲، دو طرح ویژه برای محصولات خود ارائه کرده است که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

جشنواره ویژه نوروزی جعو استور

جایزه ویژه جعو استور

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، در ایام عید و آغاز فصل بهار، اغلب ایرانیان به دنبال ایجاد تغییر هستند. به همین دلیل فروشگاه ها معمولاً طرح های ویژه ای تدارک دیده و بر روی محصولات خود تخفیف هایی را اعمال می کنند. فروشگاه جعو استور که یک فروشگاه معتبر و رسمی برای خرید اکانت های اشتراکی است نیز از این قافله عقب نمانده و یک جشنواره ویژه نوروزی را به مناسبت سال نو و عید نوروز برای مشتریان خود تدارک دیده است.

این طرح ویژه که جایزه ویژه جعو استور نام دارد، طرحی پیرامون یک قرعه کشی است. بر اساس این طرح، کاربرانی که در یک بازه زمانی بیست روزه یعنی از ۲۰ اسفند تا ۱۰ فروردین از فروشگاه جعو استور اکانتی را خریداری کنند، در قرعه کشی این فروشگاه که در آن یک دستگاه PS5 به قید قرعه به فرد برنده اهدا می شود، شرکت داده خواهند شد.

هیچ تفاوتی ندارد که کاربران چه اکانتی را انتخاب کرده و خریداری کنند، چرا که هر اکانتی که خریداری شود جز شانس های قرعه کشی به حساب می آید. به عبارت بهتر، هر مرتبه خرید اکانت، به منزله یک شانس بیشتر بوده و تعداد خرید های بیشتر شانس برنده شدن در قرعه کشی را افزایش می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون طرح جایزه ویژه جعو استور و خرید اکانت جهت شرکت در قرعه کشی، می توانید به وب سایت فروشگاه جعو استور مراجعه کنید.

جشنواره ویژه نوروزی جعو استور

تخفیف ویژه جعو استور

طرح دومی که فروشگاه جعو استور برای گرامیداشت عید نوروز و سال جدید در نظر گرفته است، طرحی ویژه و مخصوص برای خرید اکانت اسپاتیفای است. اسپاتیفای (Spotify)، که حتما با آن آشنایی دارید، یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین پلتفرم های و سرویس های استریم موسیقی به صورت آنلاین است که با خرید اکانت می توان به میلیون ها موسیقی مختلف موجود در آن دسترسی پیدا کرد. با توجه به محبوبیت این برنامه، جعو استور تصمیم گرفته است که طی یک طرح اختصاصی، آفر ویژه ای را برای آن ارائه دهد.

در این طرح، به مناسبت رسیدن عید نوروز ۱۴۰۲، کاربرانی که طی یک بازه زمانی بیست روزه یعنی از ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ اقدام به خرید اکانت یک ماهه اسپاتیفای از فروشگاه جعو استور کنند، خرید آن ها شامل تخفیف پنجاه درصدی شده و به جای پرداخت ۱۰۰ هزار تومان، تنها ۵۰ هزار تومان پرداخت می کنند. به عبارت بهتر، کاربران جعو استور اکانت اسپاتیفای یک ماهه را بدون نیاز به کد تخفیف، نصف قیمت قبل و ۵۰ هزار تومان ارزان تر خریداری می کنند. این اکانت با آفر ویژه، علی رغم قیمت ارزان، کاملاً معتبر و همراه با گارانتی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره این طرح ویژه و همچنین خرید اکانت یک ماهه اسپاتیفای با نصف قیمت، کافی است به وب سایت رسمی فروشگاه جعو استور مراجعه کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر