;
coinex

این ربات می تواند برای شما یک ساندویچ تخم مرغ درست کند

YASKAWA Motoman SDA10 یک ربات با دو بازوی صنعتی خود، یک ربات خوب و کامل است، اما در اینجا بخشی از تمام مشخصات آن را به طور کاملا خلاصه عرض می کنیم: این ربات می تواند آشپزی کند.

YASKAWA Motoman SDA10 یک ربات با دو بازوی صنعتی خود، یک ربات خوب و کامل است، اما در اینجا بخشی از تمام مشخصات آن را به طور کاملا خلاصه عرض می کنیم: این ربات می تواند آشپزی کند.

انسان ها موجوداتی کاملا تنبل هستند، با این حال ما از ایده تلاش کوتاه مدت در ازای منافع دراز مدت استقبال می کنیم.

به همین دلیل این ربات خیلی بیش تر از اینکه فقط اجسام سنگین را بلند کند و یا برای سرگرم کردن انسان ها گجت بسازد، کار انجام می دهد. ممکن است درک نکند که شما می خواهید با یک ساندویچ تخم مرغ چه کاری انجام دهید، اما شک نکنید که می تواند یکی برایتان درست کند.

نویسنده سایت خبری venturebeat اقرار می کند با اینکه حتی تخم مرغ دوست ندارد مایل است یکی از این ربات ها داشته باشد. به طور جدی، دوست دارد تخمین بزند که چند سال باید صبر کرد تا تکنولوژی طوری پیشرفت کند که بتوان به یک ربات سفارش طبخ داد. آیا در دوران زندگی ما این اتفاق خواهد افتاد؟

جهانی را تصور کنید که در آن ربات ها می تواند هر چیزی را برای شما بپزند. جهانی را تصور کنید که در هر یک از خانه ها چندین ربات قرار دارد. جهانی را تصور کنید که خانه های آن دیگر آشپزخانه نداشته باشد.

شاید برای زندگی، این جهان غم انگیز باشد، اما جای تعجب نیست که چنین اتفاقی بیفتد. برای بسیاری از افراد، پخت و پز سخت و طاقت فرساست. نه همیشه، اما اگر شما هر وعده غذایی را که می خورید به طبخ مشغول شوید، در واقع شما مدت زمان زیادی مشغول پخت و پز هستید. این ها همه دلایل خوبی برای اختراع ابزارهای آشپزخانه می باشد و به همین دلیل است که مردم عاشق غذا خوردن در خارج از منازل هستند. البته دلتان را صابون نزنید، این ربات به این زودی ها عرضه نخواهد شد اما با کمی صبر می توانید از لذت غذا خوردن بدون کوچک ترین تلاشی برای آماده سازی آن، بهره مند شوید.

.

منبع: venturebeat


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر