;
coinex

اد بلاکر اپرا به گوشی های هوشمند می آیند

اد بلاکر اپرا به گوشی های هوشمند می آیند

براساس داده های شرکت نرم افزاری PageFair، تعداد افرادی که امسال از اد بلاکر (مسدود کننده تبلیغات در مرورگرهای اینترنتی) بر روی موبایل هایشان استفاده می کننند، با جهشی 90 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده و به رقم 419 میلیون رسیده است و این تعداد، حدوداٌ دو برابر تعدادی است که از اد بلاکر در کامپیوترهای دسکتاپ خود استفاده می کنند. قطعا به همین دلیل است که امروز اپرا اعلام کرد که سرویس مسدود کننده تبلیغاتش برای تمامی پلتفرم های بزرگ تلفن همراه – اندروید، iOS و ویندوزفون – در دسترس قرار گرفته است.

اپرا امروز اعلام کرد که اد بلاکر اپرا به گوشی های هوشمند می آیند و این ویژگی را به مرورگر اپرا مینی خود در iOS، اندروید و ویندوزفون اضافه کرده است. البته لازم به ذکر است که این ویژگی قبلا به اپرا مینی برای اندروید اضافه شده بود.

براساس اعلامیه مطبوعاتی اپرا، مرورگر اندرویدی این شرکت با اد بلاکر، 14 درصد صفحات را سریع تر از مرورگر کروم و 79 درصد سریع تر از مرورگر ادبلاک (Adblock Browser) بارگذاری می کند. به لطف فشرده سازی که اپرا انجام می دهد، این مرورگر به طور میانگین برای بارگزاری یک صفحه حدودا 229 کیلوبایت داده دانلود خواهد کرد که در مقایسه با 442 کیلوبایتِ کروم، 84 درصد و در مقایسه با ادبلاک بروزِر با دانلودِ 784 کیلوبایت، 240 درصد کمتر خواهد بود. هرچه مقدار محتوا و داده های دانلود شده کمتر باشد، مسلما هزینه استفاده از اینترنت دیتای تلفن همراه شما نیز کمتر است.

برای فعال کردن ویژگی اد بلاک (مسدود کردن تبلیغات) برای نسخه اندرویدِ مرورگر اپرا، بر روی منوی “O” در مرورگر خود تپ کنید، سپس به بخش Settings > data savings رفته و در نهایت بر روی باکسِ “Block ads” تپ کنید. در نسخه iOS مرورگر اپرا مینی نیز بر روی منوی “O” تپ کرده و اد بلاکر را فعال نمایید. این ویژگی همچنین در حالت ذخیره سازی اپرا توربو (Opera Turbo) نیز وجود دارد. تنها کافی است ضامنِ “block ads” را روشن و فعال کنید. در نهایت هم اگر از اپرا مینی در ویندوزفون استفاده می کنید، به منوی “O” رفته، بر روی تنظیمات (Settings) تپ کرده و سپس “block ads” را فعال نمایید.

دانلود مرورگر اپرا مینی: اندروید ، iOS ، ویندوزفون

دانلود مرورگر اپرا: اندروید

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر