;
coinex

تولید رقیب گوگل گلس توسط سامسونگ

تولید رقیب گوگل گلس توسط سامسونگ

مدت زمان طولانی است که شایعه شده سامسونگ احتمالا بر روی عینکی به عنوان رقیبی برای گوگل گلس، کار می کند. البته گوگل تولید این پوشیدنی را قطع کرده است. برخی از پتنت های سامسونگ در سال های گذشته، نشان می دهد که یک محصول به نام “گیر گلس”، رقیب گوگل گلس، در راه خواهد بود. همچنین شایعه شده بود که این گجت پوشیدنی به همراه گلکسی نوت 4، عرضه می شود.

با این حال، بار دیگر نام تجاری جدیدی از سوی سامسونگ، دیده شده است که نشان می دهد این شرکت احتمالا رقیب گوگل گلس را Samsung Ahead  خواهد نامید.

سامسونگ یک برنامه با نام تجاری این محصول معرفی نشده، دارد که آن را Ahead نامیده است. این پتنت شامل لوگویی است که نشان می دهد یک پوشیدنی کامیپوتری به شکل یک کلاه، در راه خواهد بود. این پتنت همچنین مشخص می کند که یک پلت فرم نرم افزاری برای این پوشیدنی دیجیتالی الکتریکی در نظر گرفته می شود، همچنین دارای یک ماژول نمایشگر است و توانایی پخش فایل های MP3 دارد.

توضیحات این پتنت نام تجاری آن و همچنین ویژگی های مشابه گوگل گلس را تائید می کند. البته بدیهی است که این پتنت نمی تواند دلیل محکمی باشد برای اینکه بگوییم سامسونگ به طور قطع رقیبی برای گوگل گلس تولید خواهد کرد. با اینکه چند سالی است شایعاتی در مورد آن می شنویم ولی باید منتظر تائیدیه رسمی این شرکت باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر