;
coinex

فروش مدل 32 گیگابایتی تبلت گوگل پیکسل سی در فروشگاه گوگل متوقف شد

تبلت گوگل پیکسل سی

هنوز هم تبلت گوگل پیکسل سی یکی از بهترین تبلت های اندرویدی بازار است، اگرچه بیش از یک سال است که این دستگاه در بازار حضور دارد؛ اما همچنان از پر فروش ترین تبلت های اندرویدی به شمار می‌ آید. آنطور که پیدا است فروش نسخه ارزان تر این تبلت یعنی نسخه 32 گیگابایتی، در فروشگاه گوگل متوقف شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

امروز در طی انتشار خبری اعلام شده که فروش مدل 32 گیگابایتی تبلت گوگل پیکسل سی متوقف شده؛ اما همچنان مدل 64 گیگابایتی آن با قیمت 599 دلار در دسترس است. ظاهرا هنوز هم مدل 32 گیگابایتی این تبلت در بازار خرده فروشان موجود است و شاید این اتفاق هم برای مدل 64 گیگابایتی رخ دهد. البته هنوز مشخص نیست که گوگل ساخت مدل 32 گیگابایتی این دستگاه را متوقف کرده یا اینکه فعلا به صورت موقت در دسترس خارج شده است.

همچنین شما هنوز می توانید که صفحه کلید اختصاصی تبلت گوگل پیکسل سی را با قیمت 149 دلا در فرشگاه گوگل خریداری کنید. خبر خوب هم این است که اندروید 6.0.1 مارشمالو اکنون برای تبلت فوق منتشر شده و انتظار می رود که گوگل، آخرین نسخه از سیستم عامل خود یعنی اندروید 7.1.2 نوقا را برای دستگاه فوق از طریق OTA منتشر کند.

به عنوان یادآوری گوگل پیکسل سی دارای صفحه نمایش 10.2 اینچی LTPS LCD با وضوح 2560 در 1800 پیکسل، پردازنده هشت هسته ای 1.9 گیگاهرتزی، رم 3 گیگابایتی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و یک باتری 34.2Whr است. این تبلت از اتصال وای فای پشتیبانی می کند و دارای اسلات سیم کارت با کارت حافظه میکرو اس دی است، یعنی می توان حافظه 64 گیگابایتی را ارتقا داد.

متاسفانه هنوز هیچ خبری درباره تبلت های اندرویدی جدید گوگل منتشر نشده است، اما انتظار می رود که این شرکت برنامه خاصی برای سال جاری میلادی داشته باشد. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیش تر باشیم.

منبع: androidauthority

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر