coinex
راهنمای خرید تکراتو

مدل های ممنوعه گوشی در فاز اول طرح رجیستری موبایل به زودی مشخص می‌شوند

اعلام مدل های ممنوعه گوشی در فاز اول طرح رجیستری موبایل؛ به زودیبه گفته سخنگوی کمیته رجیستری گوشی موبایل، قرار است تا مدل های ممنوعه گوشی در فاز اول طرح رجیستری به زودی اعلام شوند.

حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی کمیته اجرای رجیستری گوشی موبایل، در مورد آخرین اخبار مربوط به محدودیت‌های مدل‌های مختلف گوشی در فاز نخست اجرای طرح رجیستری موبایل، اعلام کرد مدل‌های منتخب به زودی از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رئیس رگولاتوری یا سخنگوی کمیته اعلام خواهند شد.

معاون فناوری اطلاعات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز، در مورد مدل های ممنوعه گوشی در فاز اول طرح رجیستری اعلام نمود که قرار است اطلاعات لازم به صورت رسمی و نهایی اعلام شوند. به گفته وی پیش از اعلام رسمی اطلاعات دیگری در این زمینه ارائه نخواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

اجرای طرح رجیستری گوشی های موبایل از فردا؛ وجود محدودیت برای گوشی‌های قاچاق

اول استعلام موبایل بعد خرید آن؛ اجرای طرح رجیستری موبایل

 

جزئیات اجرای فاز نخست طرح رجیستری

قرار است تا در فاز اول این طرح فقط مانیتورینگ شبکه انجام شود و فعلا محدودیتی روی گوشی‌ها اعمال نخواهد شد.

اعلام محدودیت روی مدل‌های گوشی موبایل نیز قرار است تا با اعلام قبلی همراه باشد. قرار است تا این مدل‌ها به زودی اعلام شوند. اما یک مهلت چند روزه نیز برای این گوشی‌ها در نظر گرفته خواهد شد. علت در نظر گرفتن این مهلت این است که دارندگان این گوشی‌ها برای فعال‌سازی آنها دچار مشکل نشوند و قاچاقچیان نیز فرصتی برای سوءاستفاده نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

مشکلات بازار موبایل با اجرای طرح رجیستری؛ منتظر افت قیمت‌ها باشید!

غیرفعال شدن موبایل‌های سرقتی با اجرای طرح رجیستری موبایل

.

منبع: iranjib

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر