;
coinex

قیمت هواوی پی 20 پلاس چقدر خواهد بود؟

قیمت هواوی پی 20 پلاس می‌تواند به راحتی این دستگاه را در بین گران‌ترین گوشی‌های پرچمدار 2018 قرار دهد. این مدل، عالی‌ترین نسخه از گوشی‌های سری هواوی P20 است.

هواوی در تلاش است تا با ساخت گوشی‌هایی قدرتمند و معرفی آنها در بازارهای مختلف جهان، جایگاه خود را در صنعت موبایل جهان تثبیت کرده و حتی خود را از سامسونگ و اپل نیز برتر نشان دهد. پرچمداران جدید این سازنده چینی در اولین هفته از بهار 97 در شهر پاریس رونمایی خواهند شد. این سری شامل سه مدل هواوی پی 20 لایت، هواوی پی 20 و نسخه پریمیوم هواوی پی 20 پلاس است.

بدون شک در بین این سه گوشی، قیمت هواوی پی 20 پلاس از همه بالاتر است، اما این رقم چقدر خواهد بود؟ اخیرا یکی از افشا کنندگان اخبار تکنولوژی که از شهرت خوبی در بین کاربران ویبو (شبکه اجتماعی چین) برخوردار است، قیمت این دستگاه را فاش کرده است.

قیمت هواوی پی 20 پلاس

در آخرین گزارش‌های منتشر شده که از یک سری پست‌های به اشتراک گذاشته در ویبو به دست آمده، قیمت هواوی پی 20 پلاس 6000 یوان، معادل 950 دلار اعلام شده است. البته گفته می‌شود که این قیمت مربوط به نسخه 256 گیگابایتی از این گوشی هوشمند است. اگر قرار باشد که هواوی پی 20 پلاس با چنین قیمتی عرضه شود، این دستگاه در بین گران‌ترین پرچمداران 2018 جای خواهد گرفت.

قیمت هواوی پی 20 پلاس در شبکه اجتماعی ویبو آشکار شد

هواوی با گوشی‌های سری میت 10 خود پردازنده‌ای مجهز به هوش مصنوعی را به نمایش گذاشت؛ کایرین 970 همان پردازنده‌ای است که در گوشی‌های سری P20 هواوی نیز قدرتنمایی می‌کند. البته پی 20 پلاس ویژگی منحصر به فرد دیگری نیز در اختیار دارد. دوربین سه گانه برای اولین بار در این مدل خودنمایی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: تیزر تبلیغاتی هواوی به رونمایی از دوربین سه گانه اشاره دارد [تماشا کنید]


کد حفاظت IP68 نیز از این گوشی‌ در برابر نفوذ آب و گرد و غبار جلوگیری می‌کند. همه چیز برای ظهور یک پرچمدار قدرتمند از هواوی آماده است، فقط باید کمی صبر کرد تا ببینیم که شایعات تا چه اندازه با واقعیت موجود، مطابقت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    امکانات مدلp20 pro عالیه و جای هیچ بحثی نمیذاره اما این واقعا مسخرس ک قیمتش بخواد هشت میلیون باشه مثل مدل پورش دیزاین.تواین وضعیت گرانی خیلیه

    پاسخ

    در نظر شما باید بگم که حداقل قیمت دلار رو بدونین بد نیست
    آخه 950 دلار میشه 8 میلیون؟😐
    ینی ایفون X که 1000 دلاره 8 میلیونه؟
    قیمت ایفون x حدودا 6.500 هست

    پاسخ