;
coinex

فراخوان پاوربانک های آمازون به دلیل احتمال احتراق باتری!

شرکت آمازون فراخوانی را در مورد پاوربانک های این شرکت به دلیل احتمال احتراق باتری آنها منتشر کرد. تعداد این پاوربانک ها بیش از ۲۶۰ هزار دستگاه اعلام شد.

شرکت آمازون که یکی از بزرگترین شرکت‌های تکنولوژی در آمریکا و جهان است، در مورد پاور بانک یا دستگاه شارژ بدون نیاز به پریز برق خود فراخوان داده است تا کاربرانی که از مدل‌های مختلف این پاوربانک با ظرفیت باتری ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، ۱۰ هزار و ۱۶ هزار میلی آمپر استفاده می کنند، از احتراق و آتش گرفتن احتمالی آن‌ها جلوگیری به عمل بیاورند.


بیشتر بخوانید: چگونه یک پاور بانک خوب بخریم: نکاتی که باید در هنگام خرید پاور بانک مد نظر قرار دهیم!


فراخوان پاوربانک های آمازون برای جلوگیری از احتراق

فراخوان پاوربانک های آمازون در صفحه رسمی این شرکت در فضای مجازی منتشر شد. این شرکت از تمام کاربران خواست تا اگر از پاوربانک‌هایی با برند آمازون استفاده می‌کنند، هرچه زودتر با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی این شرکت آمریکایی و یا مراجعه غیرحضوری به وب‌سایت‌های آن، شناسه کاربری و شماره ID پاور بانک خود را وارد کرده و دقت کنند که آیا دستگاه شارژر آنها در فهرست محصولات فراخوان داده شده وجود دارد یا خیر.


بیشتر بخوانید: بهترین پاور بانک های ۲۰۱۸ : کدام شارژر همراه کارایی بهتری دارد؟


علت فراخوان پاوربانک های آمازون چیست؟

به نظر می رسد که علت فراخوان پاوربانک های آمازون ، آتش گرفتن و نقص باتری برخی از پاوربانک‌های آنها باشد.  متخصصان این شرکت گفته‌اند که درصورت مشاهده خروج هرگونه مایع از پاوربانک‌های مربوطه، به هیچ عنوان به آن مایع دست نزنند چرا که اسید موجود در آن ممکن است پوست دست را بسوزاند. سپس بلافاصله آن را تحویل نمایندگی‌های رسمی آمازون بدهند تا مشکل آن را به سرعت برطرف  سازند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر