;
coinex

گوگل مپس به زودی به ویژگی پیشنهاد غذا مجهز می شود!

قرار است گوگل مپس به زودی ویژگی پیشنهاد غذا را برای کاربران ارائه دهد. این ویژگی می تواند برای کاربران بسیار جذاب و کاربردی باشد.

به گزارش تکراتو، گوگل دائماً در حال افزایش قابلیت های بیشتری به اپلیکیشن مپس است تا از این طریق بتواند اطلاعات بیشتری درباره کسب و کارها ارائه دهد. از جمله این اطلاعات می توان به ساعات کاری، توضیحات، نقشه داخلی ساختمان و نظرات کاربران اشاره نمود.

بررسی فایل Apk گوگل مپس نشان می دهد که ویژگی پیشنهاد غذا در آستانه اضافه شدن به گوگل مپس است و در آینده نزدیک می توان از آن استفاده نمود. نخستین شواهد مربوط به ویژگی پیشنهاد غذا ، در ماه ژانویه کشف شد اما تغییرات اعمال شده در کدهای آخرین Apk نشان می دهد که ویژگی گسترده تری نسبت به آنچه انتظار هست، اتفاق خواهد افتاد.


بیشتر بخوانید: تشخیص مسیرهای تردد با ویلچر با قابیلت جدید گوگل مپس!


استفاده از ویژگی پیشنهاد غذا در گوگل مپس

گوگل مپس نوتیفیکشنی برای کاربران ارسال و از آنها خواسته تا به محلی که به آن سر زده اند امتیاز دهند، اما زمانی که سیستم نقدهای غذا شروع به کار کند، کاربران می توانند به هر بشقاب یک رستوران، به صورت جداگانه امتیاز دهند. این سیستم فاکتورهای گوناگونی مانند قیمت گذاری، کمیت و کیفیت را در نظر می گیرد و از کاربران می خواهد بگویند که آیا غذا را به بقیه پیشنهاد می دهند یا خیر. البته امکان اضافه کردن تصاویر هر غذا هم وجود دارد.

اما نکته جالب این است که به نظر می رسد گوگل قصد دارد تا این امکان را برای کاربران فراهم کند که بتوانند تقریباً به هر محصولی که خریده اند، از هر سرویسی که استفاده کردند و به هر فروشگاهی که رفته اند امتیاز دهند.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر