;
coinex

گلکسی اس 10 سامسونگ با ویژگی‌های جذابی از راه می‌رسد [تماشا کنید]

گلکسی اس 10 (Galaxy S10) سامسونگ با مشخصات جذابی در راه است. گوشی‌های سری گلکسی اس 9 چند ماهی است که در بازارهای جهانی عرضه شده‌اند؛ با اینحال اخبار و اطلاعات جدیدی پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی اس 10 به گوش می‌رسد.

جدیدترین گزارش‌ها از رونمایی پرچمدار اس 10 سامسونگ در بهمن ماه امسال (فوریه 2019) خبر می‌دهند.

گلکسی اس 10 سامسونگ

اینطور که به نظر می‌رسد، سامسونگ یک روند طراحی عادی را در گوشی‌های پرچمدار خود ادامه می‌دهد. بعید به نظر می‌رسد که این شرکت کر‌ه‌ای بخواهد این استراتژی خود را در سال آینده و در رابطه با تنظیمات پردازنده تغییر دهد. گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ قرارداد انحصاری را برای تراشه‌ی اسنپدراگون 845 امضا کرده است؛ پردازند‌ه‌ای که تامین قدرت نسخه‌های آمریکایی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را به عهده دارد.

گلکسی اس 10 (Galaxy S10) سامسونگ با مشخصات ویژه در راه است.

بنابراین می‌توان انتظار داشت که این قرارداد انحصاری در پرچمدار گلسی اس 10 و تراشه‌ی نسل بعدی کمپانی کوالکام نیز تکرار شود. Roland Quandt، افشاگر معروف در این باره مدعی شده بود که پردازنده‌ی کوالکام اسنپدراگون 855، یک تراشه‌ی 7 نانومتری است که در پرچمدار سری گلکسی اس 2019 قدرتنمایی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که گلکسی اس 10 از استاندارد وایرلس 5G پشتیبانی خواهد کرد، اما از‌ آنجایی که این سیستم هنوز رسما راه‌اندازی نشده، نمی‌توان نظر نهایی را در این باره صادر کرد. انتظار می‌رود که 5G از نیمه‌ی اول سال 2018 کار خود را آغاز کند. گفته می‌شود که سرعت پهنای باند این فناوری، 100 برابر سریع‌تر از شبکه‌های 4G خواهد بود.


بیشتر بخوانید: ویژگی های مهم اینترنت نسل پنجم ؛ از ۵G چه می‌دانیم؟


اندازه‌ی بزرگ صفحه نمایش در گلکسی اس 10 می‌تواند انگیزه‌ی لازم را برای طراحان این دستگاه ایجاد کند تا رزولوشن و وضوح تصویر گلکسی S 10 را در مقایسه با اس 9، افزایش دهند. گوشی‌های سری گلکسی اس 9 از رزولوشن کواد اچ‌ پلاس برخوردارند؛‌ اما این احتمال وجود دارد که سامسونگ در گلکسی اس 10 از استاندارد رزولوشن 4K استفاده کند. البته این احتمال وجود دارد که اولین گوشی سامسونگ با رزولوشن 4K، گلکسی نوت 9 باشد.

شرکت‌های اپل و سامسونگ تلاش می‌کنند تا اسکنر اثرانگشت را درون صفحه نمایش قرار دهند، اما مشکلات فنی مانع دستیابی به این هدف شده است. این دو غول فناوری به ناچار برنامه‌های خود را در رابطه با محل قرارگیری اسکنر اثرانگشت تغییر داده‌اند. گفته می‌شود که این فناوری جدید همراه با پرچمدار بعدی کمپانی سامسونگ معرفی می‌شود.

برخی گزارش‌ها همچنین مدعی هستند که گلکسی اس 10 سامسونگ با برند متفاوتی رونمایی شود. شاید سامسونگ به جای گلکسی اس 10، پرچمدار بعدی خود را با نام گلکسی X معرفی کند. مطلب زیر می‌تواند اطلاعات خوبی را در این زمینه ارائه دهد.

سامسونگ نام پرچمداران سری S را به گلکسی X تغییر می‌دهد ؛ آیا این یک کپی از نام آیفون است؟!

جذابیت در بین پرچمداران برندهای بزرگ گوشی‌ساز جهان رو به افزایش است، ویژگی‌هایی که می‌تواند هر کاربری را به سمت خود بکشاند. در ویدیوی زیر ویژگی‌های پرچمدار بعدی سامسونگ را تماشا کنید.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

 .

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر