;
coinex

چین ادعای تبدیل شدن به ابرقدرت جهانی بلاک چین تا سال 2023 را دارد

چین انتظار دارد تا سال ۲۰۲۳ به ابرقدرت جهانی بلاک چین تبدیل شود. این امر نشان دهنده افزایش رقابت کشورها بر سر فناوری بلاک‌چین است.

به گزارش تکراتو، فناوری بلاکچین یکی از موضوعات داغ این روزهاست. این فناوری کاربرد‌های بسیاری دارد و چین و آمریکا تاکنون دو بازیگر اصلی در این حوزه بوده و هر دو تلاش کرده‌اند که گام‌هایی موفق در این حوزه بردارند.

ابرقدرت جهانی بلاک چین

از سوی  PwCگزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد برنامه‌ریزی‌های چین به‌گونه‌ای انجام شده تا فاصله‌ی این کشور با آمریکا در حوزه‌ی بلاک چین کمتر شود و چین پیشتارز این حوزه باشد.

در یک نظرسنجی که از ۶۰۰ مدیرِ اجرایی در ۱۴ کشور مختلف انجام شده، ۲۹ درصد آن‌ها ایالات‌ متحده را پیشتازِ توسعه‌ی فناوری‌های غیرمتمرکز عنوان کرده‌اند؛ این در حالی است که رقم مربوطه برای چین به ۱۸ درصد می‌رسد.

البته پیش‌بینی‌هایی هم انجام شده که براساس آنها ممکن است بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ شرایط دگرگون شود؛ طبق این پژوهش، ۳۰ درصد از افراد شرکت‌کننده باور داشته‌اند که چین در توسعه‌ی فناوری‌های مبتنی بر بلاک‌چین پیشتاز و ابرقدرت جهانی بلاک چین خواهد شد.

بخش دیگری از این گزارش به شرکت‌هایی که محصولی مبتنی‌بر بلاک‌چین در بازار عرضه کرده‌اند، مربوط است. طبق این آمار، ۶۰ درصد از شرکت‌هایی که در حوزه‌ی ارزهای مجازی فعالیت می‌کنند، هرگز محصول مبتنی بر این فناوری به بازار عرضه نخواهند کرد.

گفته شده که تنها چیزی نزدیک به یک چهارم از شرکت‌های فعال در این حوزه، محصولی مبتنی بر بلاک‌چین توسعه داده‌اند.

.

منبع:  THENEXTWEB

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر