coinex
راهنمای خرید تکراتو

طراحی نسل جدید آیپد لو رفت ؛ احتمالا چیزی شبیه به آیپد پرو 2020

طراحی نسل جدید آیپد به دلیل انتشار تصاویری افشا شده است. به نظر می‌رسد اپل در طراحی نسل جدید آیپد از آیپد پرو 2020 الهام گرفته باشد. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

کوپرتینویی‌ها در آینده ی نزدیک از آیپدهای جدید خود رونمایی خواهد کرد. اخیرا تصاویری جدید طراحی نسل جدید آیپدهای اپل منتشر شده که نشان می‌دهد در ساخت این محصول، از طراحی و برخی از ویژگی‌های خانواده آیپد پرو استفاده شده است. از مدتی پیش شایعه‌های منتسب به مدل میان‌رده‌ی تبلت‌های خانواده‌ی آیپد با حاشیه‌های کمتر نسبت‌به نسل‌های پیشین منتشر شده است.  اپل مدتی است کار روی آیپد نسل هشتمی جدید را آغاز کرده است که احتمال رونمایی آن در شهریور و مهر سال جاری وجود دارد.

افشاگرها یک سری تصاویر شماتیک از آیپدهای جدید منتشر کرده اند که حاکی از شباهت بسیار زیاد این محصولات با آیپد پرو هستند. گویا آیپد جدید قرار است که به یک نمایشگر بسیار بزرگ (بزرگتر از نمونه ی موجود در آیپد ایر) مجهز شود. با بررسی بیشتر این خبر همراه باشید.

طراحی نسل جدید آیپد لو رفت

احتمالا چیزی شبیه به آیپد پرو 2020

پایگاه 91Mobiles به‌تازگی طرحی منتسب به مدل جدید آیپد را منتشر کرده و مدعی شده که آن را ازسوی منابع موثق به‌دست آورده است. اگر این طرح حقیقی باشد، آیپد جدید اپل قرار است مدل کوچک‌تر نسل جدید تبلت‌های رده‌بالای سری آیپد پرو باشد.

بر این اساس، می‌توان گفت که آیپد جدید از حاشیه‌های کناری باریکی برخوردار خواهد بود و علاوه بر برخورداری از سنسورهایی به منظور استفاده از قابلیت فیس آیدی، از کیبورد جادویی اپل نیز پشتیبانی خواهد کرد.

طراحی نسل جدید آیپد
طراحی نسل جدید آیپد

تصاویر منتشر شده یک آیپد 10.8 اینچی را نشان می‌دهند که مهندسان اپل از زبان طراجی آیپد پرو برای به حداقل رساندن حاشیه کناری دستگاه بهره خواهند برد. علاوه بر اینکه دیگر خبری از حاشیه های ضخیم و تاچ آیدی نخواهد بود، آیپد نسل جدید قرار است برای احراز هویت، به‌جای تاچ ID مجهز به فناوری فیس ID باشد.

بیشتر بخوانید:

به‌علاوه حضور درگاه اسمارت کانکتور (Smart Connector) نشان می‌دهد که احتمالا آیپد جدید توانایی پشتیبانی از صفحه‌کلید مستقل و محبوب اپل یعنی مجیک کیبورد (Magic Keyboard) را دارد.

طراحی نسل جدید آیپد
طراحی نسل جدید آیپد

چند روز قبل نیز در خبرها آمده بود که اپل امسال قابلیت تاچ آیدی خود را در دل دکمه پاور جای خواهد داد. این محصول اولین آیپدی خواهد بود که از کانکتور USB-C بهره خواهد برد. این یعنی آیفون تنها محصولی خواهد بود که همچنان از پورت لایتنینگ برخوردار خواهد بود. همچنین در این طراحی چهار میکروفون و بلندگوهای دوگانه مشاهده می‌شوند.

بعید به نظر می‌رسد که تبلت همانند مدل‌های آیپد پرو، به سنسور لیدار مجهز باشد. گفته می‌شود که در قسمت پشتی بدنه از کانکتورهای مغناطیسی استفاده شده تا امکان استفاده از کیبورد جادویی اپل را برای این دستگاه فراهم کند.

گفته می‌شود اپل قصد دارد در مراسم اواخر شهریور خود افزون بر نسل جدید تبلت‌های آیپد گوشی‌های خانواده‌ی آیفون 12 خود را هم معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: appleinsider

نظر شما در خصوص طراحی نسل جدید آیپد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر