;
coinex

انیمیشن Vivo ؛ تاریخ اکران، تریلر و داستان ویوو

انیمیشن Vivo یک انیمیشن آمریکایی است که توسط سونی پیکچرز در ژانر موزیکال در حال ساخت است. در ادامه به بررسی جزئیات انیمیشن ویوو می‌پردازیم.

به نظر می‌رسد در سال جدید همکاری خوبی بین سونی پیکچرز انیمیشن و نتفلیکس رقم خورده است. از این رو، انیمیشن کمدی و موزیکال ویوو از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

سونی پیکچرز انیمیشن شرکت تهیه فیلم و انیمیشن در آمریکا است که در سال 1987 تاسیس شده و تا به امروز فیلم‌های متعددی مانند مرد عنکبوتی و ونوم را تولید کرده است. اخیرا نیز این شرکت حق پخش انیمیشن جدید خود که Vivo نام دارد، به نتفلیکس فروخته است. در ادامه به جزئیات بیشتر پخش این انیمیشن، تاریخ اکران انیمیشن ویوو و تریلر انیمیشن Vivo می‌پردازیم.

انیمیشن Vivo

همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم، انیمیشن ویوو قرار است به جای پخش در سینما، از شبکه استریم نتفلیکس پخش شود؛ اما در این میان کشور چین از این قضیه مستثنی است و سونی همچنان حق پخش انیمیشن ویوو در کشور چین را در اختیار خواهد داشت. ویوو انیمیشنی کمدی، ماجراجویی و موزیکال است که به کارگردانی کیرک دمیکو (Kirk DeMicco) و همکاری بریندون جفوردز (Brandon Jeffords) در سونی پیکچرز ساخته خواهد شد.

دمیکو قبلا انیمیشن موفق غارنشین‌ها یا کرودها را فیلمبرداری کرده و جفوردز نیز انیمیشن هتل ترنسیلوانیا 2 را در کارنامه فیلمبرداری خود دارد. همینطور دمیکو به همراه کیارا آلگریا هودس (Quiara Alegría Hudes) داستان انیمیشن کمدی Vivo را که پیتر بارسوکینی (Peter Barsocchini) نوشته به فیلمنامه تبدیل کرده‌اند.

البته آهنگساز آمریکایی و معروف لین-منوئل میرندا (Lin-Manuel Miranda) نیز آهنگ نویسی این انیمیشن را بر عهده گرفته است. این آهنگساز تاکنون سه جایزه تونی، سه جایزه گرمی، یک جایزه امی، دو جایزه لارنس الیویه برنده شده است و تئاتر موزیکال معروف همیلتون که به زندگی یکی از مؤسسان آمریکا یعنی الکساندر همیلتون می‌پردازد و جزو بهترین فیلم های موزیکال است، بدست وی نوشته شده است. حال که معرفی سازندگان این انیمیشن به پایان رسید، در ادامه به تاریخ اکران انیمیشن ویوو ، داستان و تریلر انیمیشن ویوو می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های دی سی 2021

تاریخ پخش انیمیشن ویوو

انیمیشن Vivo

 

تاریخ اکران انیمیشن ویوو  تاکنون چندین مرتبه عوض شده است. در واقع در دسامبر 2016، تاریخ پخش انیمیشن ویوو برای 18 دسامبر 2020 در تئاتر مشخص شد. اما در سال 2018، سونی پیکچرز تاریخ پخش انیمیشن Vivo را یک ماه جلو انداخت و تاریخ پخش انیمیشن Vivo را به 6 نوامبر 2020 منتقل کرد. با این حال، همه گیری ویروس کرونا موجب شد تاریخ اکران انیمیشن ویوو به تعویق بیفتد و این بار سونی پیکچرز تاریخ 4 ژوئن 2021 را برای پخش این انیمیشن مشخص کرد.

در نهایت، همین چند وقت پیش سونی پیکچرز اعلام کرد که نتفلیکس حق پخش انیمیشن را خریداری کرده و تاریخ اکران انیمیشن ویوو برای اواسط سال 2021 در نظر گرفته شده است. اما با این حال نتفلیکس تاریخ پخش انیمیشن Vivo را به طور رسمی اعلام نکرده است ولی انتظار می‌رود انیمیشن جدید Vivo امسال پخش شده و در فهرست بهترین انیمیشن های 2021 قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های مارول

داستان و تریلر انیمیشن Vivo

انیمیشن Vivo

داستان انیمیشن ویوو درباره یک کینکاجو (نوعی پستاندار جنگل بارانی) به نام ویوو است که اوقات خود را به نواختن موسیقی به همراه صاحب محبوب خود، آندرس سپری می‌کند. این دو با اینکه زبان یکدیگر را متوجه نمی‌شوند، ولی از آنجایی که هردو عاشق موسیقی هستند، یکدیگر را درک می‌کنند و به بیانی دیگر، این دو شخصیت با موسیقی با یکدیگر صحبت می‌کنند.

همه چیز به خوبی و خوشی پیش می‌رفت که اندرس نامه‌ای از مارتا ساندوول معروف دریافت می‌کند که یار دیرینه خود را به کنسرت خدافظی خود در میامی دعوت می‌کند و امید دارد که با شرکت کردن آندرس در آن کنسرت، دوباره با هم رابطه را از سر بگیرند.

اما تمام این‌ها به ویوو بستگی دارد؛ اینکه این حیوان دوست داشتنی نامه عاشقانه‌ای که آندرس چندین سال پیش برای مارتا نوشته را به دست او برساند. این دقیقا کاری است که آندرس هیچوقت از پس آن برنیامد و موجب دوری بین آن دو شد. در این نامه، آندرس شعری عاشقانه برای معشوقه خود نوشته است.

با این حال، ویوو برای رسیدن به سواحل دوردست میامی، باید کمک گابی را بپذیرد؛ یک نوجوان پرانرژی که بی نظیر طبل می‌زند. ویوو در طول انیمیشن درس‌های زیادی به تماشاچیان می‌آموزد؛ درس‌هایی درباره شهامت و شجاعت داشتن، پیدا کردن خانواده‌ای که با تو متفاوت هستند و باور به اینکه موسیقی می‌تواند شما را به دنیای جدیدی دعوت کند.

خوشبختانه در همین ایام تریلر انیمیشن Vivo از طرف نتفلیکس منتشر شده است. هرچند این تیزر بسیار کوتاه است، اما در همین تریلر انیمیشن ویوو کوتاه نیز می‌توان جذابیت موسیقی‌های این انیمیشن را احساس کرد. در این تریلر، شما آندرس و این حیوان کوچک دوست داشتنی وی، ویوو را مشاهده می‌کنید که در یک میدان در حال اجرای موسیقی هستند.

برای تماشای تریلر انیمیشن Vivo

در یوتیوب اینجا کلیک کنید.

صداپیشگان انیمیشن ویوو

انیمیشن Vivo

همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم، آهنگساز معروف لین منوئل میرندا تمام آهنگ‌های این انیمیشن موزیکال را نوشته است. اما نکته جالب‌تر درباره انیمیشن ویوو این است که صداپیشه شخصیت ویوو نیز خود لین منوئل میرندا است. علاوه بر وی، Ynairaly Simo صداگذاری گابی، نوه آندرس را انجام داده است.

زوئی سالدانیا (Zoe Saldana) که از بازیگران مطرح آمریکایی است، قرار است صداگذار روزا، مادر گابی باشد. سالدانیا قبلا در فیلم‌هایی همچون آواتار و نگهبان کهکشان حضور داشته است و از پروژه‌های آینده وی می‌توان به فیلم آواتار 2 اشاره کرد. اما صداگذار صاحب ویوو یا همان آندرس، خوان دا مارکوس گونزالس (Juan de Marcos González) است. وی رهبر گروه موسیقی و کوبایی است که بیشتر بخاطر کار با کلوپ اجتماعی بوینا ویستا شهرت دارد.

ستاره فیلم روزهای تندر و سریال مردگان متحرک، مایکل روکر (Michael Rooker) نیز به عنوان صداگذار Lutador، یک افعی شرور که در باتلاق زندگی می‌کند، در این انیمیشن حضور دارد.

برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry)، بازیگر فیلم های معروف اترنالز، بیوه‌ها، یک مکان ساکت: بخش ۲، زنی پشت پنجره، گودزیلا در برابر کونگ در کنار نیکول بایر (Nicole Byer)، کمدین و مجری معروف، صداگذار یک زوج پرنده دریایی کفچه‌نوک (Spoonbills) هستند.

گلوریا استفان (Gloria Estefan) خواننده، صداگذاری معشوقه قدیمی آندرس، مارتا ساندوال را بر عهده دارد. لسلی دیوید بیکر (Leslie David Baker) نیز صداگذار راننده اتوبوس فلوریدا است و در آخر، کیتی لوز (Katie Lowes)، اولیویا تروهیو (Olivia Trujillo) و لیدیا جیوت (Lidya Jewett) نیز به عنوان صداپیشه سه نفر از نیروهای پیشاهنگ خوش فکر و غیرتمند در این انیمیشن حضور دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های هندی 2021

مراحل ساخت انیمیشن ویوو

انیمیشن Vivo

در دسامبر 2016، انیمیشن سونی پیکچرز این پروژه را از DreamWorks خریداری کرد و آن را با نام Vivo که براساس ایده ی پیتر بارسوکینی شکل گرفته بود را خریداری کرد. در آن وقت، کیرک دمیکو کارگردانی این انیمیشن را قبول کرد و قرار شد لیزا استوارت قرار بود تهیه کنندگی آن را انجام دهد. لورنس مارک به عنوان تهیه کننده اجرایی ویوو انتخاب شد و به همراه کیارا آلگریا هودس به نگارش فیلمنامه مشغول شدند.

همینطور مشخص شد که میراندا 11 آهنگ برای این فیلم می نویسد. در نهایت، پس از اینکه چندین بار شاهد جا به جایی تاریخ اکران انیمیشن ویوو بودیم، نتفلیکس حق انتشار آن را از شرکت سازنده آن خریداری نمود. گذشته از این‌، با اینکه این انیمیشن از تیمی از صداپیشه‌گان عالی و تیم سازنده حرفه‌ای تشکیل شده، باید منتظر بمانیم که نتلفیکس چه تاریخی را برای اکران این انیمیشن اعلام می‌کند و پس از دیدن آن، درباره خوب یا بد بودنش قضاوت کنیم.

اما تا آن زمان، شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های عاشقانه 2021 و بهترین فیلم های کمدی 2021 را بررسی کنید و با بهترین فیلم های امسال آشنا شوید.

همینطور اگر از طرفداران فیلم های ترسناک و یا اکشن هستید، پیشنهاد می کنیم جستارهای ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های زامبی 2021 و بهترین فیلم های اکشن 2021 را از دست ندهید.

همینطور تیم تکراتو به معرفی بهترین فیلم های مارول در سال 2021، بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 نیز پرداخته است که ممکن است برای شما جالب باشد!

در آخر به طرفداران فیلم و سریال پیشنهاد می کنیم گفتارهای بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021، بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021 و بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sonypicturesanimation

نظر شما در خصوص این انیمیشن چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر