;
coinex

پخش زنده کشتی محمدهادی ساروی المپیک توکیو 2020 [12 مرداد]

نماینده خوب کشتی ایران هادی ساروی امروز برای مدال برنز المپیک به مصاف رقیب خود خواهد رفت. برای پخش زنده کشتی محمدهادی ساروی المپیک توکیو 2020 با ما باشید.

تا امروز 4 نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران به سرمربیگری محمد بنا روی تشک رفته اند و برخلاف انتظارات هیچ یک رنگ فینال را به خود ندیده اند. حال امروز در روز یازدهم بازی های المپیک، سه نماینده ایران برای مدال برنز تلاش خواهند کرد.

پخش زنده کشتی محمدهادی ساروی المپیک توکیو 2020

کشتی فرنگی ایران اصلا شروع خوبی در رقابت ها نداشت. علیرضا نجاتی در همان دیدار اول مقابل حریف ارمنی خود شکست خورد و با حذف ارمنی در مراحل بالاتر، به کل از المپیک کنار رفت. در طرف دیگر میرزازاده که به رقیب کوبایی خود خیلی بد باخت، به لطف صعود غول کوبایی به فینال، در گروه شانس مجدد برای مدال برنز خواهد جنگید.

ساروی و گرایی نیز در روز دوم کشتی فرنگی با وجود نمایش های خیره کننده در نیمه نهایی شکست خوردند تا به دیدار رده بندی برای مدال برنز بروند. ساروی امروز و از ساعت 15:40 به وقت ایران باید برای مدال برنز بکوشد. پخش زنده دیدار رده بندی المپیک توکیو را با ما ببینید.

پخش زنده کشتی فرنگی المپیک توکیو 2020 از اپلیکیشن rokkr

اپلیکیشن روکر سرویسی جامع برای استریم فیلم و سریال و مسابقات زنده است که به طور رایگان در اختیار کاربران است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید رقابت های المپیک را دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای کشتی ایران المپیک توکیو 2020 از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی محمدهادی ساروی المپیک توکیو 2020 از وب سایت FSL

یک راه خوب و رایگان برای تماشای رقابت کشتی ایران در المپیک توکیو، استفاده از سرویس FSL است. با این سرویس شما می توانید تمام رقابت های المپیک را به طور کامل دنبال کنید. برای استفاده از این وب سایت و تماشای کشتی ایران از این لینک استفاده کنید.

تماشای کشتی محمدهادی ساروی المپیک توکیو 2020 از CBCPlayer

سرویس سی بی سی پلیر، بخش پخش زنده وب سایت خبری و معروف سی بی سی کاناداست که به طور جامع بازی های المپیک 2020 توکیو را پوشش می دهد. از این وب سایت شما می توانید رقابت های کشتی فرنگی المپیک را به طور زنده دنبال کنید. برای آموزش کار با این سرویس و تماشای کشتی ایران از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده کشتی محمدهادی ساروی المپیک توکیو 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر