coinex
راهنمای خرید تکراتو

سرعت افزایش قیمت دوج کوین بالاتر از تمام رقباست!

دوج کوین شاید موفق ترین و محبوب ترین میم کوین دنیای کریپتو باشد. اخیرا و با وجود روند پرنوسان رمزارزها، سرعت افزایش قیمت دوج کوین بالاتر از دیگر رمزارزهاست.

در روز های اخیر، طبق تازه ترین داده ها دوج کوین در مقایسه با دیگر رمزارزها به خصوص بیت کوین و اتریوم افزایش قیمت بیش‌تری داشته اشت. در کنار دوج کوین، کاردانو و پالیگان (ماتیک سابق) هم هفته خوبی داشته اند.

دوج کوین در ابتدا سال ۲۰۲۱ قیمتی کمتر از ۰.۰۱ دلار داشت و در اردیبهشت به بالاترین قیمت دوران خود، ۰.۷۳ دلار رسید که البته پس از چند هفته ۷۸ درصد افت پیدا کرد و تا به امروز پر طرفدارترین میم کوین باز بوده است که البته دوباره آماده جهش شده است.

سرعت افزایش قیمت دوج کوین بالاتر از تمام رقباست!

دوج کوین نسبت به دیگر ارزها با سرعت بیشتری قیمتش در حال افزایش است. طی یک روز گذشته بیش از ۱۲ درصد رشد داشته و به ۰.۲۸ دلار رسیده است. دوج کوین در یک هفته گذشته نیز رشد ۲۱ درصدی داشته و اتریوم نیز در این یک هفته ۲۹ درصد رشد کرده است که البته باز هم رشد کوتاه مدت دوج کوین بهتر بوده است.

اما قیمت دوج کوین از بالاترین قیمت تاریخ خود همچنان ۶۳ درصد کمتر است. در کل بازار نوسانات دوج کوین از بازارهای دیگر بیشتر بوده است. پیش بینی قیمت دوج کوین را پیشتر بررسی کرده بودیم.

سرعت افزایش قیمت دوج کوین بالاتر از تمام رقباست!

شیبا اینو توکن مبتنی بر اتریوم که با ایده گرفتن از دوج کوین ساخته شده، با این که هفته ای رو به رشد داشته اما این رشد کمتر از ۳۰ درصد و طی یک روز اخیر فقط ۹ درصد بوده است.

کاردانو نیز با افزایش ۲۱ درصدی طی یک روز به ۱.۸۶ دلار رسید و در یک هفته گذشته نیز رشد ۳۶ درصدی داشته که همه به خاطر راه اندازی قریب الوقوع قراردادهای هوشمند است که می تواند رقابتی جدی با اتریوم داشته باشد. پالیگان نیز طی یک روز گذشته ۲۲ درصد و طی یک هفته ۳۳ درصد رشد داشته و به ۱.۳۶ دلار رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سرعت افزایش قیمت دوج کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

خبرنگار: ریحانه مرشدی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر