;
coinex

تاریخ انتشار نسخه واقعیت مجازی بازی رزیدنت اویل 4 ( Resident Evil 4 )

تاریخ انتشار نسخه واقعیت مجازی بازی رزیدنت اویل 4 ( Resident Evil 4 ) در 29 مهر ماه توسط تریلری که به تازگی منتشر شده است، تایید شده است.

تاکنون هیچ پلتفرم دیگری برای انتشار این بازی اعلام نشده است، پس گویا تا فعلا قرار است نسخه واقعیت مجازی بازی Resident Evil 4 انحصاری Oculus Quest 2 باشد.

نسخه واقعیت مجازی بازی رزیدنت اویل 4

تاریخ اعلام شده از طرف کپکام فقط چند هفته با شروع هالووین امسال فاصله دارد، پس هواداران خواهند توانست با خرید این بازی به استقبال جشن سنتی بروند.

این بازی ابتدا در رویداد Resident Evil در ماه آوریل معرفی و اعلام گشت به وسیله‌ی استودیو Armature وارد پلتفرم‌های واقعیت مجازی می‌شود.

نسخه واقعیت مجازی بازی رزیدنت اویل 4

براساس تریلر انتشار یافته، بازی فعلا دچار تغییرات بسیار بزرگی گشته است. گویا قابل توجه‌ترین تغییر آن با توجه به نسخه اصلی بازی Resident Evil 4 استفاده از گیم پلی اول شخص به جای سوم شخص است. علاوه بر این فعلا بازیکنان خواهد توانست اسلحه و جعبه مهمات را از روی زمین بردارند و چاقوی خود را به صورت دستی بچرخانند. علاوه بر این با توجه به وجود ویژگی‌های کنترلر Oculus Rift 2 خواهید توانست از دو اسلحه به طور همزمان استفاده نمایید.

این نخستین نسخه واقعیت مجازی Resident Evil است که خواهید توانست بر پی‌سی آن را اجرا نمایید. کپکام در گذشته نیز بازی Resident Evil 7 با پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن منتشر نموده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه واقعیت مجازی بازی رزیدنت اویل 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر