;
coinex

کالاف دیوتی وارزون نسخه موبایل به زودی عرضه می‌شود، اما کی؟

کالاف دیوتی وارزون نسخه موبایل به زودی عرضه می‌شود، قبلا شایعاتی درباره ساخت سری جدید کالاف دیوتی موبایل وجود داشت که حالا توسط اکتیویژن اعلام شد.

براساس آخرین اخبار دنیای گیم، اطلاعاتی درباره بازی موبایل جدید از سری Call of duty وجود دارد. براساس اعلامیه رسمی Activision توسعه دهندگان بازی ساخت بازی Call of duty :Warzone را تایید کردند. این بازی یک تجربه کاملا جدید از کالاف دیوتی وارزون در موبایل خواهد بود.

کالاف دیوتی وارزون نسخه موبایل

در این اطلاعیه رسمی Activision درباره بازی گفته نشده، اما احتمالا Call of duty :Warzone یکی از محبوب‌ترین بازی های بتل رویال است، نسخه موبایلی آن نیز بر همین رویه تمرکز کرده است. در نسخه PC و کنسول نیز همین رویه را داشت و توانست موفقیت عظیمی را کسب کند.

کالاف دیوتی وارزون نسخه موبایل

اطلاعیه منتشر شده به عنوان یک پست استخدامی بوده که نشان از این است که بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه است. ظاهرا Activision به دنبال توسعه دهندگان زیادی برای کمک به سریع تحقق یافتن Call of Duty: Warzone Mobile است.

این شرکت از بخش تولید گرفته تا مهندسی، طراحی، هنر، بازاریابی و موارد دیگر دنبال توسعه دهندگانی است که از طرفداران سری کالاف دیوتی باشد. بیش از 60 موقعیت شغلی برای تصاحب کردن در چندین استودیو داخلی از جمله Solid State Studios ،Beenox ،Digital Legends و Demonware وجود دارد.

Activision-Blizzard با مشکلات بزرگی برای جایگزین کردن همه افرادی که  به دلیل شکایت‌های اخیر و محیط نامناسب کاری این استودیو آن را ترک می‌کنند روبرو است. آیا این شرکت می‌تواند با این اعلامیه استخدامی همه آن موقعیت‌های شغلی را پر کند؟ اما حداقل Call of Duty: Warzone Mobile واقعی است و بالاخره منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره ساخت کالاف دیوتی وارزون نسخه موبایل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر