;
coinex

اختلالات گسترده در توییتر ؛ دسترسی کاربران در سراسر جهان به توییتر قطع شد!

ظاهرا از ساعاتی پیش و با بروز اختلالات گسترده در توییتر این شبکه اجتماعی محبوب در سراسر جهان از دسترس کاربران خارج شده و مشکلاتی دارد.

با گزارشاتی که به دست تکراتو رسیده، این اختلالات توییتر حتی در ایران نیز مانع از دسترسی بسیاری از کاربران به این شبکه اجتماعی شده است. این اختلال گسترده توییتر از ساعاتی پیش آغاز شده است و در حال حاضر توییتر اعلام کرده که در تلاش برای رفع مشکل است.

بیشتر بخوانید: اکانت ایلان ماسک در توییتر مسدود شد ؛ جزای خروج از معامله؟

اختلالات گسترده در توییتر

توییتر امروز قطعی بزرگی را تجربه کرد و در حال حاضر هم بسیاری از کاربران در زمان مراجعه به این سرویس با خطای «ظرفیت بیش از حد» و یا مواردی چون «این صفحه مشکل دارد» مواجه می‌شوند. این مورد در نسخه تحت وب، موبایلی و حتی اپلیکیشن TweetDeck نیز گزارش شده است.

اختلالات گسترده در توییتر ؛ دسترسی کاربران در سراسر جهان به توییتر قطع شد!

البته با وجود تعداد زیادی گزارش درباره مشکلات دسترسی توییتر، صفحه وضعیت این شبکه اجتماعی مدعی است که همه سیستم‌های عملیاتی این سرویس فعال هستند. این در شرایطی است که با وجود اینکه دامنه مادر Twitter.com بارگیری می‌شود، امکان دسترسی به سرویس توییت‌ها وجود ندارد.

گزارش‌ها در ایران نیز نشان می‌دهد که دسترسی به توییتر در کشور ما با مشکلاتی همراه است و افراد به این سرویس دسترسی ندارد. البته به نظر می رسد مشکلات به تدریج در حال رفع‌شدن است.

بعد از مشکلاتی که توییتر در ماه فوریه داشت، این بزرگترین قطعی بزرگ توییتر است. توییتر در فوریه و طی یک هفته دوبار از کار افتاد و کاربران در بخش‌هایی از آمریکا به دلیل مشکلات فنی نمی‌توانستند به این سرویس دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مسدود شدن اکانت ایلان ماسک در توییتر چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر