;
coinex

مجوز فعالیت Blockchain.com در سنگاپور صادر شد

مرجع قانون‌گذاری مالی (MAS) به طور رسمی مجوز فعالیت Blockchain.com در سنگاپور را تأیید کرد. در حال حاضر 160 نهاد مالی در انتظار تأیید کشور سنگاپور هستند.

سنگاپور به سرعت در حال تبدیل شدن به قطب صرافی‌های رمزنگاری در دنیاست. این کشور قصد دارد به بزرگترین کشور رمزارزی آسیای شرقی تبدیل شود. در همین راستا مجوز فعالیت Blockchain.com و Coinbase در هفته جاری صادر شده است.

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

مجوز فعالیت Blockchain.com در سنگاپور

صرافی کریپتوکارنسی Blockchain.com به دومین پلتفرم هفته تبدیل شد که مجوز فعالیت را از بانک مرکزی سنگاپور دریافت می‌کند. مجوز فعالیت Blockchain.com در سنگاپور به این صرافی اجازه می‌دهد تا خدمات پرداخت دیجیتال خود را تحت قانون خدمات پرداخت سنگاپور انجام دهد.

مرجع قانون‌گذاری مالی سنگاپور (MAS)، علی‌رغم افزایش سخت‌گیری‌های امنیتی و نظارتی، مجوز فعالیت Blockchain.com در این کشور را تأیید کرد. MAS ضمن حفاظت از سرمایه کاربران تمایل دارد با بازیگران بزرگ صنعت کریپتوکارنسی فعالیت کند.

مجوز فعالیت Blockchain.com در سنگاپور صادر شد

MAS در حال سنجش شرایط بازار DeFi است. به عقیده مرجع قانون‌گذاری مالی سنگاپور، حوزه دیفای می‌تواند فرآیند وام‌دهی عمده فروشی و همچنین وام‌دهی از طریق بلاک‌ چین‌های عمومی را تسهیل نماید. MAS قصد دارد استعدادهای صنعتی جدید را جذب کرده و همچین کسب و کارهای نوپا در حوزه بلاک چین را به همکاری دعوت نماید.

سخت‌گیری‌های PSA ادامه دارد

صرافی Blockchain.com اعلام کرد که از مجوز خود جهت ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران نهادی و همچنین پروژه‌ها و اپراتورهای اکوسیستم کریپتو استفاده خواهد کرد. تأیید مشروط PSA به صرافی Blockchain.com اجازه می‌دهد تا خدمات و محصولات خود را به مشتریان بزرگتر صنعت ارائه دهد.

PSA در ژانویه 2020، الزامات نظارتی را برای خدمات پرداخت نظیر پرداخت‌های الکترونیکی و خدمات مبادله ارزهای دیجیتال افزایش داد. در حال حاضر صرافی Blockchain.com یکی از 54 نهاد مالی فعال در کشور سنگاپور به شمار می‌رود. بلاک چین دات کام قبل از تأیید مجوز فعالیت به عنوان ارائه‌دهنده خدمات ارز دیجیتال مشغول به فعالیت بود.

در حال حاضر 160 نهاد مالی در انتظار تأیید کشور سنگاپور هستند. 100 نهاد نیز تا کنون توسط MAS رد صلاحیت شده‌اند و اساسا تنها هفت نهاد موفق شدند مجوز توکن پرداخت دیجیتال از MAS دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اخذ مجوز فعالیت Blockchain.com در سنگاپور چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: blockworks

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر