coinex
راهنمای خرید تکراتو

هک شبکه خبر و یک صدا و سیما ؛ جزئیاتی از هک اخبار 21 تلویزیون ملی فاش شد! [+ ویدیو]

هک شبکه خبر و یک صدا و سیما موضوعی است که به شدت در فضای مجازی و رسانه‌های داخلی و خارجی بازتاب داشته است. در چند روز اخیر جزئیات دقیق و کاملی از هک اخبار صدا و سیما فاش شد. با تکراتو همراه باشید.

به گزارش تکراتو شنبه 16 مهر ماه 1401، اخبار ساعت 21 صدا و سیما که از شبکه یک و شبکه خبر تلویزیون به طور همزمان پخش می‌شود، برای چندین ثانیه توسط یک گروه هکری، هک شد.

بیشتر بخوانید:

هک شبکه خبر و یک صدا و سیما ؛ جزئیات کاملی از هک اخبار 21 تلویزیون

صفر تا صد ماجرای هک شبکه یک و خبر صدا و سیما ؛ اطلاعات کاملی از هک اخبار صداوسیما! [+ ویدیو]
هک شبکه خبر و یک صدا و سیما ؛ جزئیات کاملی از هک اخبار 21 تلویزیون
در این راستا خبرگزاری مهر در کانال تلگرامی خود درباره هک صدا و سیما عنوان کرد:

شبکه خبر برای چند ثانیه از دسترس خارج و توسط یک گروه هکری هک شد.

خبرگزاری ایرنا نیز دیروز جزئیات جدیدی از هک اخبار ساعت 21 شبکه یک و خبر صدا وسیما را منتشر کرد و گفت:

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد پخش فایل آلوده در اخبار ساعت ۲۱ روز شنبه ناشی از هک پلی‌اوت شبکه خبر بوده است.

فرتاک نیوز نیز در مطلبی تحت عنوان «لحظه هک شدن شبکه خبر! + ویدئو» ویدیویی را منتشر کرد که نشان از هک اخبار ساعت 21 شبکه یک و خبر صدا و سیما است.

در ادامه ویدیو هک اخبار ساعت 21 شبکه یک و خبر صدا و سیما را مشاهده کنید:

یک روز پس از این اتفاق، یک منبع آگاه در سازمان صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، درباره نتایج اولین بررسی‌ها پیرامون هک شب گذشته صدا و سیما، اظهار داشت:

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد پخش فایل آلوده در اخبار ساعت 21 روز شنبه ناشی از هک پلی‌اوت شبکه خبر بوده است. پشت صحنه برخی خبرسازی‌ها و شایعات منتشرشده و اکانت‌های سازمانی، برخی گروه‌ها و جریان‌ها هستند که تضعیف مدیریت سازمان صداوسیما را دنبال می‌کنند.

واکنش رئیس صدا و سیما به هک اخبار شبکه یک و خبر

شبکه خبر و یک صدا و سیما هک شد ؛ جزئیات جدید از هک صداوسیما فاش شد! [+ ویدیو]
شبکه خبر و یک صدا و سیما هک شد ؛ جزئیات جدید از هک صداوسیما فاش شد!
چندین رو پس از هک اخبار 21 شبکه خبر و یک صدا و سیما، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما بالاخره به هک اخبار تلویواکنش نشان داد. هک شبکه خبر و یک صدا و سیما خرابکاری بود! این چیزی است که رئیس سازمان صدا و سیما تاکید داشت و اتفاق چند شب گذشته شبکه خبر و یک صدا و سیما را خرابکاری نامید و نه هک!

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرآنلاین، بیشتر گمانه ها در این باره بود که به دلیل استفاده از سیستم کنداکتور دستی و عدم ارتباط آنتن زنده با شبکه اینترنت ، احتمال هک سیستم از بیرون منتفی است و احتمالا آنچه رخ داده یک خرابکاری بوده است.

بیشتر بخوانید:

رسانه ملی تا پیش از سخنان جبلی درباره هک اخبار شبکه خبر و یک صداوسیما سکوت کرده بود. اتفاقی که انتقادات بسیاری را به همراه داشت.

حاشیه‌های مرتبط با هک اخبار شبکه خبر و یک تلویزیون ملی تا جایی پیش رفت که گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر رفتن خدابخشی از معاونت صداوسیما مطرح شده بود.

واکنش رئیس صدا و سیما به هک اخبار شبکه یک و خبر
واکنش رئیس صدا و سیما به هک اخبار شبکه یک و خبر

به تازگی رئیس سازمان صدا و سیما واکنش های جدیدی به حمله سایبری به این سازمان داشته است.

جبلی درباره اتفاق اخیر هک شبکه خبر و یک صدا و سیما گفت:

ما هر چقدر در تکنولوژی پیشرفت می‌کنیم، آسیب‌پذیری‌ مان نیز بیشتر می‌شود. ۲۰ سال پیش کاغذ به اتاق خبر می‌بردیم و نوار را پیاده می‌کردیم ولی الان فضا فایل‌محور شده است. در جهان هم به همین ترتیب است.

جبلی در ادامه تاکید کرد که اولویت سازمان صدا و سیما در دوره جدید تقویت زیرساخت‌های شبکه‌ای است.

دیدگاه شما درباره هک اخبار شبکه یک و خبر صدا و سیما چیست؟ آیا این موضوع را بیشتر شبیه به هک می‌دانید یا خرابکاری؟

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (225 نظر)

    ذهن های شما کی از هک میخاد دربیاد،ای داد بیداد

    پاسخ

    مگه این نیست که همه جا میگن رای با اکثریت است پس خواسته ما یک همه پرسی است نا تکلیف همه مشخص بشه همه هم باید به رای مردم احترام بگذارن یا میتونن یک روز رو واسه معترضین مشخص کنن که بیان تو خیابون و اعتراض خود رو اعلام کنن بدور از هر گونه اغتشاش و خرابکاری

    پاسخ

    حق با اکثریت ؟ 🤣
    هر روز چهار پنج نفر جمع میشد دوتا شعار میدید آخر جمعتون میکنن می‌برن
    ولی اگه طرفداران ولایت فقیه ارادت کنن میتونن رای اکثریت تون رو ده برابری به نفع خودشون کنن
    درود ما بر خدایی که هیچ وقت جای ناحق نشسته

    پاسخ

    خواستم*

    پاسخ

    سیدعلی لب تر کند جان را فدایش می کنم
    سایتون مستدام‌ خوب‌‌ِ خوبان

    پاسخ

    حالت خوبه؟

    پاسخ

    نه ب خوبی شما که جنست عالی بوده نیس

    پاسخ

    برید خودتونو جمع کنین

    پاسخ

    همش دروغ کار خود صدا سیما بود اگه دقت کنید دقیقی پشت سر خبر نگار تصویر قبل پخش شده بعد به روی آنتن میاد

    پاسخ

    اسکلی؟
    صدا و سیما چرا باید خودشو ببره زیر سوال؟

    پاسخ

    این عبارت زیبا زیارت عاشورا هم هس مخصوص امام حسین ع وائمه ست لطفا قاطی نکنید …واون بزرگان رو با هیچکس مقایسه نفرمایید 😡🤫

    پاسخ

    خیلی ها تو این مملکت مفت میخورن، مفت میبرن، مفت میگردن، و دست آخر هم مفت حرف زدن شده کارشون ،چون کلا این حضرات مفتی به دنیا اومدن،ولی میخوام به گروه هکری که شبکه یک رو هک کرده، بگم آمو این هنر نیست که برای چند ثانیه شبکه تلویزیون رو هک کردن ، هنرمند اونکه یه عمریه شبکه مغزی اینا رو هک کرده، شبکه اجتماعی ، اقتصادی، امنیتی،( پوششی )و حتی کوچکترین شبکه ایکه در حال حاضر وجود داره و جیب مردم هست، هک میکنن، اونوقت حتما به خودت هم مینازی، که برا اونم چند ثانیه فقط چند ثانیه…
    جانم فدای رهبر
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    مرگ بر انگلیس ،امریکا، اسراییل، کانادا و لا آخر
    اگر کشوری سهواً و به علت ازدهام کشورها اسمش جا مونده به بزرگواری خودش ببخشد

    پاسخ

    یه نفس بکش وسطاش

    پاسخ

    زارت یادت رفت.

    پاسخ

    اسکل پس اگه آمریکا بده بچه های خانم خز علی اونور چیکار میکنن
    ما اجازه نداریم بریم چون بده اونوقت شما ساندیس خورا میتونین برین برا شما خوبه برا ما بد؟

    پاسخ

    مرگ بر ایین شما ننگ بر پیشانی شما

    پاسخ

    دوستانی که اومدن بدون هیچ تفکر قربونت صدقه رهبر و نظام رفتن، فقط چند دقیقه بدون تعصب علکی به ایران بعد از انقلاب نگاه کنن، فقر،فساد،فحشا و… شهدای این مملکت برای خاک و ناموسشون رفتن و با خوشحالی جانشون رو فدا کردن بعد یکی از علمای دینی برمیگرده میگه عراقی ها که میان مشهد ناموستون رو بخوابونید زیرشون ثواب داره!!! دوست من منو تو از یک رگ و ریشه ایم ولی این دولت نژاد غیر ایرانی هستن که عزت و غرور منو تو براشون کوچکترین اهمیتی نداره فقط و فقط دنبال منافع شخصی هستن. اگر باز هم قانع نشدی به جوان های ۳۰ ساله ای نگاه کن که به جای اینکه صاحب زن و بچه و زندگی باشه، هنوز داره سر سفره باباش نون میخوره و…. اگر تا الان نفهمیدی دیگه هیچوقت نمی‌فهمی.

    پاسخ

    حق

    پاسخ

    سلام
    منم اون کلیپ مربوط به اقای علم الهدی را دیدم ، ولی اطمینان داشتم که بخشی از حرفاشون را تقطیع کردند تا اینکه جستجو کردم و فیلم کامل سخنرانیشونو دیدم و دیدم که ایشون داره در فیلم میگه که : فلان کس اومده پیشم میگه این زنها اگر ………..ثواب داره چون از کربلا اومده منم گفتم حرف بیخود، اینها چیزهایی است که از اصل کذب است. ) بعد اومدن در کلیپی که پخش کردن اول و آخر حرف ایشونو بریدن و پخش کردن . در خبرگزاری مردمی عمار هم میتونی جستجو کنی شایعه درباره امام جمعه مشهد آقای علم الهدی فیلم کاملش هست.
    همه ما الحمدالله خدارا قبول داریم ، خدایی که قبول داریم به ما امر کرده بدون تحقیق خبری را نپذیرید، الان چندین نفر با دیدن این کلیپ تقطیع شده نسبت به اقای علم الهدی بدبین شدند، فحش دادند ، جریح شدند؟؟؟؟؟ خیلی زیاد . اما چند نفر رفتن تحقیق کردن ببینن این کلیپ راسته یا دروغ ؟؟؟ قطعا خیلی کم.
    اون دنیا باید پاسخ بدیم که به ناحق فقط در همین یک مورد کوچک اشتباه فهمیدیم و اشتباه اشاعه دادیم . حالا این یک مورد کوچک بود ، می دونید چند صد نفر نشستن در اتاق های فکر دشمن ( داخلی و خارجی) دارن با استفاده از بستر فضای مجازی و با استفاده از اینکه اکثر ما متاسفانه سواد رسانه ای به معنای عمیق نداریم ، از اینجور کلیپ ها و خبرهای کذب تولید و پخش میکنند؟ هرچیزیو زود باور نکنیم و سواد رسانه ای خودمونو ببریم بالا.
    خدا در همه حال ناظر به اعمال ماست و کوچکترین اعمال ما محاسبه میشه. در پناه خداسلامت باشید.

    پاسخ

    بیچاره اون کلیپی که تو دیدی بعداز اینکه مردم همه اعتراض کردن ساخته و تنظیم شد و گذاشته شد عجیجم

    پاسخ

    چقدر جون الکی فدای رهبر میشه جنابان فدایی رهبر ما ملت گرسنه و فقیر شدیم به ما چه ربطی داره جنابعالی جونت رو فدای تمام سردمداران نظام جمهوری اسلامی ایران بکن ولی خواهشمندم بفکر معیشت مردم باشید که ثوابش ۲۰۰۰ برابر بیشتر از نثار جونت به رهبر می‌باشد ملت تنگدست هستن شما چی میگی انگار توهم زدین جانثارهای انقلابی تو رو خدا فکری به حال اقتصاد فلج مملکت و بیکاری بکنید و خواهشمندم شما که شکمت و جیبت و کارت بانکی اتون پر پوله نیاید مردم رو با جانم فدای رهبر بدتر عذاب بدین که خداوند نظر اعمال همه است و بدجوری تیشه به ریشه ات میزنه با این حرفها وسلام علیکم و رحمت الله و برکاته صلوات نثار شهیدان دفاع مقدس که مخلصانه برای کشور جان نثاری کردن نه بخاطر پول و ثروت

    پاسخ

    حرف شما درست ولی اونایی که تبل توخالی بودن روحانی امصالش بودن اگه بیست و سی ۲۲ مهر رو ببینی میفهمی دولت جدید داره زحمت میکشه

    پاسخ

    اگه رهبر نبود تو همین نون شب هم نداشتیم بخوری
    مثل برده داعشیا تو کشوارای آمریکا و اسرائیل سرگردون بودی بدبخت
    چشت رو یکم به حقیقت درست باز کن

    پاسخ

    سیاست انگلیس این هست تفرقه بیانداز و حکومت کن . مردم عزیز ایران دقت کنین که در اینده حسرت نخوریم .
    سیاست امریکا همان سیاست انگلیس هست . تفرقه بین مردم افتاده . به خاطر ایران مواظب باشین . این ایران و مردمش سالها با فقر زندگی کردن ولی وطن فروشی نکردن .

    پاسخ

    تا کی با فقر و بدبختی زندگی کنند ولی دم نزنن که چی که اونی که اون بالا بالا نشسته یه وقت اذیت نشه تحمل هم حدی داره دولت به خودش بیاد و به داد این ملت برسه اگر همینطور پیش برید روزی خواهد رسید که دیگر مردم باحکومت اسلام هم قهر خواهند کرد و جز خاطره ای از انقلاب اسلامی ایران باقی نخواهد ماند
    من یک انقلابی هستم خواهش میکنم به مردم ایران فکر کنید و تصمیم درست بر معیشت ملت بگیرید

    پاسخ

    برادر عزیز مشکل مردم ما الان نه رهبره نه حکومت مشکل مدیریت غلط ونبود نظارت درست وواقعی در همه امور مملکت هست.هر چند وقت گند یه اختلاس جدید تو یه جای مملکت در میاد یه جاهایی هم بی سرو صدا دارن میبرن هیچ کی هم خبر نمیشه نتیجه هم شده این وضعیت گرونی که دیگه طاقت مردم را طاق کرده..مردم هم ایران را دوست دارن هم نظام را که با خون فشانی وایثار تا حالا پاش وایسادن.پس به فکر مردم هم باشید.تورم را با حساب اقشار پایین حساب کنید.نه بالا بی ها.
    دریغ است ایران که ویران شود
    خوراک پلنگان وشیران شود
    چو ایران نباشد تن من مباد.

    پاسخ

    دمت گرم ..حرف راست و اول آخر رو شما زدی..

    پاسخ

    داداش گلم شما حرفت کاملا درسته منم الان زیر کلی قرض و قوله سه جا کار میکنم تا تهش دو میلیون تومن دستم رو بگیره سر ماه کم نیارم ولی اینا دارن به بهونه گرونی ماشین مردم که با هزار بدبختی خریده رو آتیش میزنن راست میگه اون بنده خدایی که میگه اینا دارن به بهونه گرونی از مردم سواری میگیرن که دست آخر خود مردم رو بدبخت کنن الان مادر من چند ماه پول جمع میکنه که عید شد حالا هر عیدی به نوه خودش عیدی بده که نوه اش بفهمه دوسش داره ولی قرار نیست چون گرونه به مصی علینژاد و بقیه سواری بدیم

    پاسخ

    سلام منم ده سالمه منتهی متولد سال 1350 هستم!!!!!

    پاسخ

    رهبره ساده زیستی که فقط ۱۳هزار محافظ داره عجب

    پاسخ

    این هکرها بروند سایت اداره دارایی را هک کنند. به قرآن قسم سال 98 ماهانه دومیلیون و صد تومان درآمد داشتم. ولی مبلغ نه میلیون و ششصد تومان برایم مالیات بریدند. الان هنوز ندادم واقعا ندارم بدم. مبلغ زیادی است.

    پاسخ

    جانتان فدای تک تک دولتی ها بشه
    خواهشا شما که اینقدر دست به فداییتون خوبه یکم هم سنگ مردم را به سینه بزن و از این دولتی ها یکم کار بخواه شاید کاری انجام دادن شاید به خاطر گل روی شما، کشور و جوونهامون را از این بطالتی در آوردن.
    فقط با یکم کار کردن…….

    پاسخ

    چقدر خدا دشمن رو احمق آفریده
    .
    که فکر می‌کنه با این کار ها مقام رهبر زیر سوال می‌ره 😂😂😂😂
    خیلی خر تشریف دارن

    پاسخ

    و شما رو چقدر خوب آفریده.

    پاسخ

    دمت گرم داداش

    پاسخ

    ” اَلحَمدُلِله الَّذی جَعَلَ اَعدائَنا مِنَ الحُمَقاءِ وَ الجُهَلاءِ ”

    پاسخ

    خااین‌خیلی‌تابلو‌که‌شما‌چکار‌میخاین‌بکنین؟

    پاسخ

    فریب خوردگانی که بخاطر یک دقیقه هک خوشحال میشوند بدانند
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
    ص عرض خود میبری و زحمت ما میداری

    پاسخ

    مگس دور چه میگردد

    پاسخ

    صداوسیما خیلی وقته هک شده وقتی چهارتا بازیگر بدردنخور و وطن فروش رو نشون میده یعنی هک شده. طرف از انقلاب کردن رسیده به بوق زدن و شادی مجازی برای هک چند ثانیه ای.. فقط خواستن اینترنتو خراب کنن که واقعا کارشون تو این زمینه جواب داد

    پاسخ

    چقدر ناتوان شدند صدا و سیما..

    پاسخ

    جانم فدای رهبر زنده باد ایران و ایرانی

    پاسخ

    زودتر فدا کن وای نستا…

    پاسخ

    باش تا چش دشمنان کور شهه

    پاسخ

    کسی چشمش کور نمیشه ناراحت نکن خودتو😂

    پاسخ

    خفه شو بابا. وقتی از صبح تا شب جرزرزر خوردی و نتونستی سرماه قرضاتو بدی آنوقت میفهمی. خاک تو سر مملکتی که تو 14 ساله بخای ازش طرف داری کنی. بذار به سن خدمت وازدواج رسیدی آنوقت میبینمت نکبت

    ماهی چقدحقوق میگیری؟!!

    پاسخ

    زود فدا شو تا دیر نشده

    پاسخ

    😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

    پاسخ

    خدا رو فراموش کردی پیامبر امام های واقعی فراموش کردی جونت فدای یک آدم فانی میکن آیا شما آن بالا دستی رو می‌پرسدید جانت را فدای خدا بکن پس راه خدا چی شد شما دینم ندارید فقط به اسم اسلام حرف میزنید وقتی همون امام زمان بیاد میگم با اون بالای چکار میکنه چجور همین دولت انقلابی محاکمه میکنه خوب اگه شما ها راست میگد چرا رفراندم که راه قانونی است رو برگزار نمی کنید چی میترسید شکست بخورید مترسید تعداد مخالف های واقعی شما معلوم بشه پس چطور زمان انقلاب انتخابت به بله یا خیر به جمهوری اسلامی گذاشتید الانم بزارید شاید دیگه مردم این جمهوری رو نخوان اگه واقعا ما ها دروغ میگیم رفراندم بزارید بله یا خیر بزارید تا معلوم شود کی راست میگه کی دورغ

    پاسخ

    عاشق محمد امین .دمت گرم تو خیلی حق گویی تو مسلمان واقعی هستی

    پاسخ

    دمت گرم

    پاسخ

    شتر در خواب بیند پنبه دانه زهی خیال باطل که امثال شماها میخابین با رفراندوم بیاین سر کار الان که حکومت اسلامی داریم وضع اقتصادیمون اینه وای ا به حال آن روز که عده ای بی دین بیان سر کار ومسند قدرت رو بدست بگیرن

    پاسخ

    انتخابات من هم موافقم ان که حسابش پاک است چه باکش بگذارید مردم خودشون تصمیم بگیرند خداوند خودش رسواشون خواهد کرد این همه ظلم رو کشوری با ثروت نفت باید این گونه زندگی کنند ببرند در عراق وسوریه ولبنان مسجد بسازند وجاده بزنند وغذا بدهند میلیاردی سرمایه گذاری کنند خود امام حسین هم راضی نیست والله اینها از احساسات مردم به نفع خودشون وسو استفاده میکنند

    پاسخ

    فقط فوری الان فدا کنا اصلااا واینسا
    نگران مام نباش چشامون محافظ داره کور نمیشیم

    پاسخ

    از بس خوشحال شدیم دیگه نیاز به هیچی نداریم. چون خداوند دشمنان را از احمقها آفرید

    پاسخ

    نمیری ازخوشحالی

    پاسخ

    نکشیمون انیشتن باهوش

    پاسخ

    نادر احمدی.نادر احمدی😂

    پاسخ

    پاینده باد جمهوری اسلامی ایران
    زنده باد رهبر عزیزتر از جانم

    بِأبیٖ أنْتُم وَ اُمّیٖ وَ نَفْسیٖ وَ أهْلیٖ وَ ماٰلیٖ

    پاسخ

    اره زنده باد رهبر عزیزت به این فکر کن که وقتی بچه های سیستان بلوچستان نون ندارن بخورن وقتی پدری بخاطر گرونی پولی نداره نون بخره خجالت میکشه بره خونه و اقازاده ها اونور تو وسط جزیرن به اینا فکر کن بعد بگو جانم فدای رهبر

    پاسخ

    آفرین این درسته .

    پاسخ

    برادر باجانم فدای رهبر شکم گرسنه بچه های بلوچستان سیر نمیشه به والله ۹۰درصد پدران عزیز بلوچستانی بخاطر نبود کار شرمنده بچه های خودشون هستند من هم جزئی از ۹۰درصد هستم توروخدا فکری به حال ما بکنید سوریه ولبنان و فلسطین را بیخیال بشید بخداقسم فلسطین بلوچستان هست دریابید مسولان از خواب غفلت بیدار شید

    پاسخ

    من با شما کاملا موافقم

    من به عنوان یک پسر ۱۴ ساله ایرانی عاشق ایرانم هستم.به نظرم باید با این مردم های عوضی اینجوری رفتار کرد که همشون رو زیر گلوله بست تا آنقدر حرف اضافه نزنن.اخه به شما چه ربطی داره یکی میمره.شما نه باباش هستین نه مادرش.شما آخه چی هستید بخایید نظام جمهوری اسلامی رو عوض کنید.ممکنه گرونی باشه ممکنه فقر باشه اما باید با همین کم هم ساخت.به خدا قسم روزی شده پدرم روزی ۲۰۰ هزارتومن کار کرده.ولی همین هم باید شکر کنیم.
    من هم به عنوان یک ایرانی عاشق وطنم هستم.
    ببینم اون موقع که نیروی انتظامی و دادگاه ها و ……جم شد ببینم چیکار میخوایید کنید با این همه فساد.
    من جونم هم برای امام خمینی و خامنه ای هفت جد و آبادش میدم.
    من عاشق رهبر ‌کشورم هستم و هیچ کس هم نمیتونه نظرم رو نسبت به امام عزیزم عوض کنه.
    جانم فدای رهبر.❤

    پاسخ

    همینطوری رفتار کن ببین کشورمان به چه وضعیتی میرسه من هم چهارده سالمه و واقعیت رو میبینم میبینم که این ها دارن قتل انجام میدن و دزدی میکنن
    و باورم نمیشه که تو کوری و اینها رو نمی‌بینی خیلی وقت پیش تو کره جنوبی هم یک جوان بیست و دو ساله رو کشتن
    و مردم انقلاب کرده و بعد از 9 ماه پیروز شدن تازه مردم با هر پلیسی که مشکل ندارن خیلی از پلیس ها طرف مردم هستن

    پاسخ

    اونطرف که هرروز یه نفر و میکشن کسی هم چیزی نمیگه .بعدشم کسی رو نکشتن اول قشنگ تحقیق کن بعد حرف بزن .دنبال شبکه هایی که دروغشون خیلی وقته لو رفته نباش خودت اگه بخوای میتونی از عقلت استفاده کنی

    عزیزم تو هنوز کوچولویی نمیفهمی چقد سخته وقتی بزرگ شدی و مجبور شدی رو پا خودت وایسی هر روز واسه یه لقمه نون حلال زجه بزنی تازه میفهمی چرا مردم ایران گلگی میکنند ما نمی خوایم نظامو عوض کنیم می خوایم راحت زندگی کنیم نه هر روز واسه دو قرون دو هزار سگ بزنیم و هزار تا قرض و قوله داشته باشیمو همش مجبور باشیم پول سود وامو بدیم

    پاسخ

    آفرین به بصیرت و فهم و شعور شما
    همه که مثل شما نیستن درک شون بالا باشه
    مردم چشم و گوششون به سلبریتی ها و شبکه های ماهواره ای هست
    منظورشون از آزادی فقط آزادی….هست
    باید سرشون بیاد تا بفهمن نوکر و برده غربی ها بودن اونقدر ها هم که فکر میکنن لذت بخش نیست!
    نعمت امنیت و استقلال رو درک نمیکنن متاسفانه

    پاسخ

    وقتی بزرگ شدی بیا کامنت بزار هنوز ناقص العقلی گلم

    پاسخ

    ناقص العقل تویی که همش پی بی بی سی و عنتر نشنالی ، وقتی پای همین آزادیتون ، داعشی ها رو آوردین توی کشور باید به حال خودتون گریه می‌کردین ، نه اینکه بگین کار نظامه ، شما ها که خودتو زدید به خواب آنقدر بیدار نمیشین ، که آخرش با ضربه سیلی داعش بیدار میشین حالا بشین و ببین کی گفتم

    منم چهارده سالمه ولی من واقعه بینمو تو اینجوری کور کورانه. خیلی فرق داریم….

    پاسخ

    آره عزیزم…..
    شما ۱۴ سالته میفهمی…..
    اون نخبه های مملکت نمیفهمن که تو زندان هستن یا از کشور فرارررررر کردن…..
    کلا تو خوبی……
    متأسفانه هرچی امسال تو و خانواده کم سوادت ، موندن که اینا دارن جولان میدن!
    خدا به حالمون رحم کنه که باید با شماها سر کنیم……

    پاسخ

    موافقم..

    داداش به ما میگی ب شما چه خوب به تو چه نظرمون چیه نظرتو بگو چرا چرط میگی

    پاسخ

    تو فقط ۱۴ سالته…..

    پاسخ

    تومطمینی شکمت ازپری نمی ترکه

    پاسخ

    مگه تو خدایی رهبر هم آدمه و مطمعن باش اشتباهات داره کاری نکن مدیون خدا بشی اون موقع کسی به فریادت نمی‌رسه پس خدا و افریدگارت را ستایش کن

    پاسخ

    موندم با چی وچطور اینقدر عجیب با این همه اتفاق هنوزم اون جمله رو تکرار میکنید ، مغزتون واقعا چطوری شست و شو دادن؟

    پاسخ

    من هم از شهر شهید پرور قزوین روی ماه تو را می‌بوسم و با کمال میل شما را در آغوشم میفشرم😍🙏

    پاسخ

    شهر شهید پرور قزوین عاره . 😂😂😂

    پدر تو روزی ۲۰۰ هزار تومن در بیاره بعد بچه های اونا (همین آخوندا)با موی باز و لباسهایی که از نظر خودشون پوشیدنش حرامه تو آمریکا و کانادا و آلمان راست راست بچرخن؟
    چرا به کم قانعی؟ درسته باید برای هر چیزی که داری خدارو شکر کنی ولی معنیش اینه هیچوقت نباید پیشرفت کنی؟

    پاسخ

    کسی به حرف این پسر مثلاً چهارده ساله گوش نکنه اینا همون مسعولان هستن که میخوان دولتو خوب جلوه بدن!

    پاسخ

    تو چهرده سالته؟
    منی که یازده سالمه می فهمم
    بعد تو نمی فهمی
    اگه طرفدار اسلامی خب
    بزار با دین خودت
    بهت بفمونم
    تو دین اسلام
    همه برادر و خواهر هم هستند
    درسته
    فکن خواهزت با ضربه باتوم بمیره
    هعی

    پاسخ

    چه قدر عالی و حرفه‌ای جوابش دادی

    رهبری خیلی خیلی ساده زیستن مشخصه دقت کنید بعضی عکسارو….
    هرچی امنیت داریم الان ب خاطر حضرت اقاس دشمن حتی از اسمشم می‌ترسه چ برسه ب خودش!

    پاسخ

    اینو فراموش نکن که یکی از برادران مسئولین تو زندان هست ولی زندان نیست قصره
    تازه اگه تو تصاویر زندگی پولدارانه خودش رو نشون بده نمیتونه بگه ما از مردم دزدی می‌کنیم

    پاسخ

    ما چه کار ساده زیستی رهبر داریم عزیز ولی اون نمیره مثل ما بیل و کلنگ بزنه پول در بیاره میگیم که ساده هستند ولی اون قرض و قوله نداری شرمندگی جلو زنو بچه نداره تو سری خوردن از صاحب کار نداره حقوق کم و گرسنگی نداره و هزاران بدبختی و نداره بچش تو کوره اتش کار نمیکنه به خاطره پول نداشته به زندان نمیوفته و….

    پاسخ

    فکر نمیکنی کسی که رهبر یه کشوره باید تو بهترین شرایط زندگی کنه ؟هرکسی پول زحمتشو میخوره .تلاش کنی نتیجه میگیری .مشکل از خودته .راه درست و برو

    دقیقا از کدوم امنیت صحبت میکنی؟
    امنیت اقتصادی
    امنیت شغلی
    امنیت اجتماعی
    امنیت
    …..

    پاسخ

    عجب اسم جیگری داری دل آراممممم

    پاسخ

    بیاتو،آغوش اسلام،
    دلارام عزیز🤣🤣🤣🤣

    اینا همشون ساندیس خورن

    پاسخ

    زرشککککککککک

    پاسخ

    تو دلت ارامه اما مغزت پر از افکار پوچ و شلوغه

    پاسخ

    شما جوجه خروس.که خودت میگی چهارده سال بیشتر نداری.اگر خیلی کشته مرده رهبری برو غسل جنابت (البته جنابت از حرام)رو اول یاد بگیر.ودر مسائلی که هنوز مغز آلوده بع تعصب تو کشش رو نداره دخالت نکن.پس در یک کلام گم شو

    تو هنوز بچه‌ای..معنی همبستگی و بنی‌آدم اعضای یک پیکرند رو نمیفهمی..!! نمیفهمی درد مشترک چیه!! تو مدرسه که یادت ندادن،حداقل به بابات بگو کمی شعور و انسانیت یادت بده.البته اگه بلده..

    پاسخ

    احسن واقعا کی میخوان بفهمن😔

    پاسخ

    واقعا گل گفتی داداش

    پاسخ

    اینو نگی چی داری برای گفتن

    پاسخ

    چی زدی هم وطن؟!

    پاسخ

    بیا پایین بابا ساندیس خور

    پاسخ

    برو این حرفا به سنت نمیخوره بدبخت ما ساندیس خوریم ولی ساندیسمونو تو لیوان یه بار مصرف با اون بچه ده ساله ای که کار میکنه تقسیم میکنیم میخوریم برو خجالت بکش وجود داری من دوشنبه ها ساعت ۷ شب تمام ایام سال تو خیابون افشار حسین آبادم بیا اونجا حرف بزن ببین فدایی های رهبر زنده میزارنت
    اگر هم پیخوای بگو تنها بیام ببینم اون موقع وجود جنگ داری یا فقط زر زدن بلدی

    پاسخ

    الان بیا بیرون یه باتوم هم‌ دستت باشه ببین مردم چکارت میکنن(:

    پاسخ

    جانم و تمام،دار و ندارم فدای رهبر

    پاسخ

    الهی آمین

    پاسخ

    ناظران محترم لطفا تأیید کنید و مسولان از خواب غفلت بیدار بشید ملت نان شب را ندارند با جانم فدای رهبر شکم ملت گرسنه سیر نمیشه مسولان خجالت بکشید

    پاسخ

    خدا رو شکر🤲🏼

    پاسخ

    امین .خدا زیادی کنه

    پاسخ

    دشمن خودشمایید که فکر میکنید من وتو دشمن

    پاسخ

    انشااله به زودی

    پاسخ

    هک؟
    این یه شوخی بود، کم بود ولی جالب بود
    تکرار کنید لطفاً

    پاسخ

    ننگ ما ننگ ما صدا و سیمای ما…. نعلت به تمام مسئولین صدا و سیما که تا الان هنوز برأت نکردن با این نظام فاسد.

    پاسخ

    الهی آمین

    پاسخ

    نهار به شما دادن!

    ساندیس چی خوردی؟

    پاسخ

    ساکت باش

    پاسخ

    وای خدا😆😆😆😆حرت خفنی بود الهی آبروشون بیشتر از این بریزه

    پاسخ

    حقق

    واقعا سوال به جایی پرسیدی ایستاده واست کف میزنم

    پاسخ

    آره ساندیسم خوردیم ، به جای شما هم خوردیم ، فقط منم یه سوال بپرسم ؟
    ساندیس کشور خودمون که آنقدر خوشمزه اس شما که گوشت و دنبه ی گاو شیرده رو خوردی چی؟ اونم خوشمزه اس؟

    پاسخ

    ذهن های شما کی از هک میخاد دربیاد،ای داد بیداد

    پاسخ

    کودن اون پول تو بانک پول مردمه پول افراد بانک که نیست مردم هم پول خودشون رو با زحمت به دست اوردن

    پاسخ

    انشالله بزودی جانت فدای رهبر بشه، آمین

    پاسخ

    الهی آمین .

    پاسخ

    نمیدونم چرا این هکر”ها،،سایت بانک مرکزی رو هک نمیکنند،،وام هایی که به مردم دادن و پاک کنند و یه پولی هم به حساب مون بریزند!!ماهم به جاش”قول میدیم آخر هفته ها برا امواتشون فاتحه بفرستیم،،که یه موقع خدایی نکرده مدییونشون نشیم!!

    پاسخ

    بشین تا بیان پولا رو بهت بدن 😂😂.فکر کردی اینطوری بدهیات به بانک پاک میشه ؟یا میان میگن چون بدهکاری این پولا واس تو .خیلی باهوشی

    پاسخ

    انشالله هر چه زودتر فدا بشی راحت شیم از مغز پوسیدت

    پاسخ

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣باشه

    پاسخ

    بشین ساندیستو بخور اسکل

    پاسخ

    جانم فدای رهبر

    پاسخ

    پس بوشهر چرا پاک می‌شود

    پاسخ

    واییی دلم خنک شد خدایا شکرت 😂😭

    پاسخ

    😂😂😂😂😂😂

    پاسخ

    بیخیال بابااا چند سال قبل یکی از عوامل نفوذی نصف آرشیو صدا و سیما رو برد فروخت به شبکه منوتو بعدش وسط شلوغ پلوغی به هر دلیل آنتن رو هک میکنن اونم که از وضع سلبریتی ها و مجری‌هایی که بیشترشان توی همین صدا و سیما معروف شدن از اونور وسط بزن و بکوب تو خیابون شبکه سه فیلم هالیوودی تام کروز داره پخش می‌کنه که بازیگر آخرین فیلم حمله به ایران تو هالیوودی ظاهراً توی صدا و سیما سگ میزنه شغال می‌رقصه بخش نظارت هم مهمترین کارش اینه که دو وجب سرسینه و ساق و بازوی هنر پیشه های خارجی رو با پوشش همرنگ لباس بپوشونه !!!

    پاسخ

    شما هم بدتان نمیآد آب به آسیاب دشمن بریزید هی این تیتر رو تازه نگه می دارید

    پاسخ

    حتما ک اینطوره

    پاسخ

    چقدر خوب میشد همین هکرها ، بانکها رو هک میکردن و سودهای بدهی مردم بیچاره رو صفر میکردن و مستنداتشون رو هم ازبین میبردن که درقالب قرادادهای اسلامی ملتی رو که چاره ای جز گرفتن وام برا رفع گرفتاریهاشون ندارن ، رو یک عمر بدهکار کردن
    یا حساب های نجومی روهک میکردن و مثل رابین هود موجودیها شونو میرختن به حساب ادم هایی که برا نون شبشون محتاجن
    ای خدا خودت به داد ملت برس

    پاسخ