;
coinex

نخستین تبلت وان پلاس در سال 2023 عرضه می‌شود

بر اساس شایعاتی که این روزها در شبکه‌های مجازی مانند توییتر دیده می‌شود، به احتمال زیاد نخستین تبلت وان پلاس در سال 2023 عرضه خواهد شد.

بر اساس شایعاتی که از منابع معتبر منتشر شده، ظاهرا شرکت وان پلاس به دنبال پیوستن به بازار تبلت‌های اندرویدی است. نام پیشنهادی شرکت برای این محصول OnePlus Pad است و طبق گزارش Max Jambor در توییتر، این تبلت به احتمال زیاد در سال آینده رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های 2022

نخستین تبلت وان پلاس

ورود شرکت OnePlus به عرصه تولید تبلت‌، قابل پیش بینی بود. چرا که این کمپانی با محکم کردن جای خود در زمینه تکنولوژی و عرضه دستگاه‌های متعدد با قیمت‌های معقول و مختلف، حالا می‌تواند قدم بعدی را برداشته و محصولات متفاوتی مانند تبلت و یا ساعت هوشمند و هدفون‌های بی سیم را به بازار عرضه کند.

نخستین تبلت وان پلاس
نخستین تبلت وان پلاس

حال مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سوالی که پیش می‌آید این است که آیا این تبلت OnePlus Pad یک دستگاه کاملا جدید با مشخصات منحصر به فرد خواهد بود و یا یک تبلت ریبرند شده از اوپو. در واقع دور از ذهن نیست که دوباره تبلت Oppo Pad با پردازنده اسنپدراگون 870 و باتری 8360 میلی آمپر ساعتی را با نامی جدید ببینیم، اما همچنان امیدوار هستیم که وان پلاس یک محصول کاملا جدید را برای ورود به حوزه تبلت‌های اندرویدی تولید کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نخستین تبلت وان پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر