;
coinex

نقد و بررسی دزدگیر اماکن آیومکس

آرامش خاطر چیزی است که هر فردی در زندگی به آن نیاز دارد و دلایل گسترده و متعددی می‌تواند این آرامش را به خطر بیندازد. از مؤلفه‌های گسترده‌ای که منجر به درگیرهای ذهنی می‌شود، می‌توان دزدی یا سرقت را نام برد. بسیاری از افراد همواره استرس و اضطراب این را دارند که اشیای قیمتی و اسنادی که در گاوصندوق پنهان کرده‌اند، مورد سرقت قرار گیرند. از این رو همواره فکر آن‌ها درگیر امنیت منزل یا محل کار است. یکی از روش‌هایی که می‌توان با کمک آن، آرامش خاطر را در این افراد افزایش داد، استفاده از دزدگیر اماکن است. در ادامه این مطلب اطلاعات مفیدی درباره دزدگیر اماکن ارائه خواهد شد، پس با ما همراه باشید.

انواع دزدگیر اماکن

دزدگیرهای اماکنی که امروزه در بازار وجود دارند از تکنولوژی‌های مختلفی بهره برده و تنوع بالایی را شامل می‌شوند. این تنوع، به مشتری امکان مقایسه و انتخاب دزدگیر مناسب را می‌دهد تا امنیت مکان موردنظر خود را به خوبی تأمین کند. برای اینکه بتوانید مقایسه انواع دزدگیر اماکن را به خوبی انجام دهید، باید ابتدا با انواع مختلف این دزدگیرها آشنا شوید. در ادامه، انواع دزدگیر را از نظر نوع کاربری و میزان ایمنی تأمین شده توسط آن‌ها بررسی می‌کنیم.

انواع دزدگیر اماکن

دزدگیر آژیری

دزدگیر آژیری، یکی از قدیمی‌ترین و ساده‌ترین نوع دزدگیرها است که در هنگام احساس حضور سارق، فورا شروع به آژیر کشیدن می‌کند. این نوع دزدگیرها هیچ‌گونه آلارم یا هشداری را برای راه دور ارسال نمی‌کنند؛ بنابراین امنیت دزدگیر آژیری نسبت به سایر دزدگیرها پایین‌تر است. سارقان به راحتی می‌توانند دزدگیر آژیری را از کار بیندازند. فقط هنگامی از این دزدگیرها استفاده کنید که اطمینان حاصل نمایید در صورت عدم حضور شما، همسایگان با شنیدن صدای آژیر فورا با پلیس تماس می‌گیرند.

دزدگیر متصل به خط ثابت تلفن

دزدگیرهای اماکن خط ثابت تلفن، کمی از دزدگیرهای آژیری پیشرفته‌تر هستند. شیوه کار این دزدگیرها به این صورت است که علاوه بر تولید صدا با شماره تلفن ثابتی که در آن ثبت شده است، تماس می‌گیرند. اما این دزدگیرها یک مشکل اساسی دارند، آن هم سهولت قطع سیم تلفن است. البته که هنوز هم عده‌ای به دلیل ارزان بودن قیمت دزدگیر اماکن متصل به خط ثابت تلفن، از آن استفاده می‌کنند.

دزدگیر سیم کارتی

این نوع از دزدگیرها، از انواع جدید و پیشرفته دزدگیر محسوب می‌شوند. سیم کارت تعبیه شده در این نوع از دزدگیرها با ارسال پیامک یا برقراری تماس، خطر وجود دزد را اعلام می‌کند. از دزدگیر سیم کارتی بیشتر به عنوان دزدگیر منزل یا محل کار استفاده می‌شود. دزدگیر سیم کارتی نسبت به دزدگیر متصل به خط ثابت تلفن، امنیت بیشتری را فراهم می‌کند.

عملکرد این نوع از دزدگیر وابسته به خط تلفن نیست و در صورت قطع شدن خط توسط سارق، باز هم قادر به ارسال اعلان خطر خواهد بود. دزدگیر سیم کارتی نسبت به دزدگیر باسیم گران‌تر است، اما هزینه نصب یا جابه‌جایی آن نسبت به دزدگیر باسیم بسیار کمتر است.  امکان مدیریت دزدگیر سیم کارتی از راه دور و با استفاده از تلفن همراه، میسر شده است.

ویژگی‌های دزدگیر اماکن آیومکس

معرفی دزدگیر اماکن آیومکس

امروزه به دلیل اشتیاق نشان دادن افراد به دزدگیرهای اماکن، سازندگان بسیاری روانه این بازار شده‌اند و بازیگران قدیمی نیز سعی در بهبود دزدگیرهای تولید شده دارند. با گسترش اینترنت اشیاء یا IOT، دزدگیرها نیز تبدیل به دستگاه‌هایی هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت شده‌اند. اتصال دزدگیر و سایر تجهیزات امنیتی به اینترتت، مزایای زیادی به همراه داشته و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای به این تجهیزات اضافه کرده است. یکی از بهترین دزدگیرهای اماکن که بر پایه اینترنت اشیاء ساخته شده است، آیومکس نام دارد.

این دستگاه مجهز به نرم‌افزار و سخت‌افزار قدرتمندی است. آیومکس نسل جدید دزدگیرهای اماکن بر پایه IOT یا اینترنت اشیاء است که امکان مشاهده و کنترل وضعیت دستگاه از طریق اینترنت را به شما می‌دهند. از نکات مهمی که باید به آن توجه شود عدم وابستگی دزدگیر اماکن آیومکس به اینترنت ثابت و مودم است.

در واقع این دزدگیر می‌تواند با استفاده از اینترنت سیم‌کارتی که در آن‌ها تعبیه شده است یک ارتباط مستقل و پایدار را با کاربران فراهم کند. عدم وابستگی دستگاه به مودم، یکی از امتیازات شگفت‌انگیز دستگاه محسوب می‌شود؛ زیرا در سیستم‌های امنیتی باید میزان ارتباط با عوامل خارجی به حداقل‌ترین درجه برسد. سایر قابلیت‌های دزدگیر آیومکس را در ادامه مطرح خواهیم کرد.

امکانات ویژه دزدگیر اماکن آیومکس

طراحی کلیه قسمت‌های دستگاه چه سخت‌افزار و چه نرم‌افزار توسط متخصصین یک شرکت دانش‌بنیان طراحی شده است و تمام نیازهای کاربران در طراحی آن مدنظر قرار داده شده است. امکان مدیریت و کنترل آیومکس از طریق نصب اپلیکیشن اندروید در گوشی‌های هوشمند، امکان‌پذیر است. کاربران سایر سیستم عامل‌ها (نظیر آی او اس یا ویندوز) نیز می‌توانند به راحتی از نسخه تحت وب در گوشی، لپ‌تاپ یا تبلت خود استفاده کرده و دستگاه را از راه دور مدیریت کنند.

با استفاده از اپلیکیشن‌های آیومکس، می‌توانید حتی سخت افزار دستگاه را نیز از راه دور بروزرسانی کنید. همچنین امکان مدیریت پیشرفته کاربران دستگاه و تعیین سطح دسترسی هر یک از آن‌ها در اپلیکیشن فراهم شده است. بعلاوه، می‌توانید تعیین کنید که چه هشداری به کدام کاربر ارسال شود.

دزدگیر اماکن آیومکس، علاوه بر امکانات مدیریتی پیشرفته، قابلیت‌های دیگری هم دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • امکان استفاده از دستیار صوتی فارسی هنگام برقراری تماس با دستگاه یا اعلان هشدار.
  • قابلیت یادآوری هوشمند که به کاربر کمک می‌کند تا هشدارهای مهم را از دست ندهد.
  • امکان استفاده از تایمر برای برنامه‌ریزی روشن و خاموش شدن دستگاه در زمان‌های تعیین شده.
  • امکان غیر فعال کردن ریموت کنترل در صورت سرقت یا گم شدن آن.
  • امکان برقراری ارتباط با سایر تجهیزات برقی (نظیر سیستم‌های آبیاری یا روشنایی) و کنترل از راه دور آن‌ها.
  • پشتیبانی از زون‌های باسیم و بی‌سیم.
  • قابلیت تنظیم سنسور دمای داخلی دستگاه.
  • امکان تعیین متن هشدار دلخواه و ارسال آن به کاربران در هنگام خطر.

کلام آخر درباره انتخاب دزدگیر مناسب

انتخاب و خرید دزدگیر مناسب، به مولفه‌هایی مانند قیمت، کیفیت دستگاه و نوع تکنولوژی مورد استفاده بستگی دارد. همان‌طور که می‌دانید، شرایط اقتصادی بد، منجر به افزایش آمار سرقت شده و باید با اتخاذ راهکارهایی مانند خرید دزدگیر اماکن، امنیت دارایی‌های ارزشمند خود را تأمین کنید.

اما انتخاب بهترین دزدگیر اماکن، نیاز به جست‌وجوی دقیق و رعایت نکات امنیتی هنگام نصب و استفاده از آن است. در صورتی که نمی‌دانید کدام نوع از دزدگیر برای شما مناسب‌تر است، توصیه می‌کنیم با جستجو در آزمون الکتریک خزر و دریافت مشاوره صاحب یکی از بهترین انواع دزدگیر آیومکس بشوید. ویژگی های دزدگیر اماکن آیومکس باعث برتری آن نسبت به بسیاری از دزدگیرهای موجود در بازار شده‌اند و می‌تواند خیال شما را بابت حفظ دارایی‌های ارزشمندتان راحت کند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر