;
coinex

ماهنامه تخصصی اکوسیستم استارتاپی همراه پرس منتشر شد

رسانه تخصصی اکوسیستم استارتاپی همراه پرس از ماهنامه تخصصی خود در حوزه استارتاپ و کسب و کارهای آنلاین رونمایی کرد.

ماهنامه الکترونیکی همراه پرس با موضوع تخصصی اکوسیستم استارتاپی و موضوعات حاشیه‌ای همانند فناوری، کارآفرینی، اقتصاد دیجیتال و آموزش کسب و کارهای آنلاین به صورت ماهانه منتشر میشود.

ماهنامه تخصصی اکوسیستم استارتاپی همراه پرس

همراه پرس در ماهنامه خود آخرین اخبار حوزه استارتاپ و فناوری را اطلاع‌رسانی و با لحن منتقدانه بررسی میکند. این ماهنامه همچنین در کنار اخبار حوزه استارتاپ، اخبار حوزه فناوری، اقتصاد دیجیتال، کارآفرینی و دانش بنیان را نیز پوشش میدهد و آخرین محصولات فناوری معرفی شده را بررسی میکند.

مهدی جعفری بنیان‌گذار و سردبیر همراه پرس توضیح داد: «ماهنامه همراه پرس با موضوعات استارتاپ، فناوری و اینترنت با هدف ارتقاء سطح اکوسیستم استارتاپی و حمایت از اکوسیستم استارتاپی و پوشش اخبار و نقد آنها به صورت الکترونیکی با هدف حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان هر ماه منتشر میشود:.

وی ادامه داد:

قرار بود رونمایی رسمی از ماهنامه همراه پرس را داشته باشیم و اولین شماره همزمان با سالگرد تأسیس این رسانه خبری در مهرماه باشد که با توجه به مشکلات داخلی کشور و قطعی و فیلترینگ اینترنت، این کار به تأخیر افتاد.

ماهنامه همراه پرس شماره 1، وضعیت قرمز

اولین شماره ماهنامه همراه پرس با تیتر وضعیت قرمز و موضوع قطعی گسترده بر روی اینترنت و فیلترینگ های اینترنتی حاکم در کشور به آخرین اخبار حوزه استارتاپ، حواشی، معرفی دو محصول فناوری جدید پرداخته است.

علاقه‌مندان میتوانند با استفاده از آدرس زیر به آخرین شماره‌های این ماهنامه تخصصی حوزه استارتاپ دسترسی داشته باشند.

Hamrahpress.ir/mag

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر