coinex
راهنمای خرید تکراتو

مزرعه ماینینگ دانشگاه امام صادق لو رفت؛ خورشید پشت ابر نمی‌ماند!

دیروز بود که برایتان از نگرانی دانشگاه امام صادق در نتیجه هک وب‌سایت این دانشگاه نوشتیم و امروز، اطلاعات مزرعه ماینینگ دانشگاه امام صادق لو رفته است!

حملات سایبری ماه‌های اخیر به وب‌سایت‌های ایرانی دردسرهای زیادی در پی داشته و علاوه بر نشان دادن عمق ضعف کشور در حوزه امنیت سایبری، بخشی از اطلاعات حساس و مهم امنیتی را نیز فاش کرده است.

برای مثال و در جریان هک خبرگزاری فارس توسط گروه هکری بلک ریوارد، اسناد، ویدیوها و اطلاعات محرمانه و غیرمحرمانه خاصی فاش شد که توجهات زیادی به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: نگرانی دانشگاه امام صادق از اطلاعاتی که هنوز فاش نشده ؛ هرچه هکرها فاش کنند نادرست و مخدوش است!

کشف مزرعه ماینینگ دانشگاه امام صادق توسط بلک ریوارد!

چند روز پیش بود که سایت دانشگاه امام صادق هم توسط بلک ریوارد هک شد. همان گروه هکری بدنامی که چندی پیش خبرگزاری فارس را نیز هک کرده بود و در مدت اخیر بارها علیه سایت‌های ایرانی حملاتی گسترده ترتیب داده است. تسنیم اولین رسانه رسمی بود که این خبر را که در واقع منشا آن، برخی توییت‌ها در توییتر بود، تایید کرد و نوشت‌:‌

«طبق تصویری که در صفحه اول این سایت درج شده، گروه هکری موسوم به بلک ریوارد مسئولیت این حمله را به‌عهده گرفته است.»

پس از این ماجرا، دانشگاه امام صادق نیز با انتشار بیانیه‌ای به هک شدن سایت خود واکنش نشان داد و هدف آن را «برهم زدن آرامش و امنیت روانی استادان، دانشجویان و پژوهشگران این مجموعه و ایجاد خلل در حرکت علمی کشور» اعلام کرد. این بیانیه همچنین این نفوذ سایبری را «بیانگر هراس دشمنان از حرکت رو به رشد این مجموعه علمی» دانست.

مزرعه ماینینگ دانشگاه امام صادق لو رفت؛ خورشید پشت ابر نمی‌ماند!

اما بخش مهمی از بیانیه دانشگاه امام صادق که مشخصا با عجله و بدون دقت تهیه شده بود و توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرد، اشاره به مخدوش بودن اطلاعات سرقت شده توسط هکرها بود. این در حالی است که تا زمان انتشار این بیانیه، هیچ اطلاعات یا مدرکی از سوی بلک ریوارد یا وابستگانش فاش نشده بود و در نتیجه این بند در رسانه‌های داخلی هم مشکوک تلفی شد:

«بدیهی است اطلاعات موجود در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام مانند همه مراکز علمی دیگر، مربوط به امور علمی، پرسنلی و اداری است. از همین رو، با توجه به سابقه اخیر گروه حمله کننده در جهت تخریب وجهه مجموعه‌های موثر از طریق ایجاد شایعات، اطلاعات منتشره از سوی آن، به ویژه در زمینه‌هایی غیر از مطالب مرسوم و موجود در مراکز علمی، مخدوش خواهد بود.»

ذکر این بند در بیانیه، آن هم قبل از اقدام بلک ریوارد به انتشار اسناد باعث شد تا این شائبه تقویت شود که ممکن است اطلاعات حساس و مهمی در اسناد و نامه‌های هک شده وجود داشته باشد که نگرانی مسئولان را برانگیخته است و آن‌ها را وادار کرده پیش از افشا و انتشار هر نوع سندی، نگران باشند و آن را با پیش‌دستی تکذیب کرده و مخدوش بدانند! اما خورشید که پشت ابر پنهان نمی‌ماند! در مدت کوتاهی بعد از این واکنش دانشگاه امام صادق، اطلاعات مربوط به مزرعه استخراج رمزارز دانشگاه امام صادق فاش شده که می‌تواند تبعات خاصی به دنبال داشته باشد.

مزرعه استخراج ارز دیجیتال دانشگاه امام صادق!

با انتشار نخستین بخش از مجموعه اسناد دانشگاه امام صادق، یک سند به طور خاص جلب توجه می‌کرد. در این خصوص عرشه آنلاین نوشت:

«یکی از اسناد گروه بلک‌ریوارد از هک دانشگاه امام‌صادق نشان می‌دهد این دانشگاه برای درآمدزایی مزرعه استخراج رمزارز دریافت کرده و زمانی که برخی از مزرعه‌ها به دلیل مصرف بالای برق پلمب شده بوده، موفق شده از دادگاه مجوز رفع پلمب را بگیرد.»

روزنامه اینترنتی فراز هم تصویری را که در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شد و گفته می‌شود مربوط به نامه‌ای سوی دانشگاه امام صادق است را در یک توییت منتشر کرد و نوشت: «دانشگاه امام صادق برای درآمدزایی رمزارز ایجاد کرده است» که نکات موجود در این نامه همان نکاتی بودند که عرشه‌آنلاین نیز در مطلب خود به آن پرداخته بود.

مزرعه ماینینگ دانشگاه امام صادق لو رفت؛ خورشید پشت ابر نمی‌ماند!
مزرعه ماینینگ دانشگاه امام صادق لو رفت

در بخشی از این نامه، به مسئله رفع مشکلات مربوط به مزرعه استخراج رمزارز دانشگاه اشاره شده که جواز تاسیس استخراج رمزارز از سازمان صمت خراسان رضوی در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ اخذ شده است و در ادامه به موضوع پلمپ این بستر استخراج رمزارز اشاره شده و با اشاره به سودآور بودن استخراج رمزارز برای دانشگاه امام صادق درخواست رفع این محدودیت اعلام شده است. در متن نامه چنین نوشته شده است:

«به دلیل مشکلات ناشی از تولید برق در کشور، محدودیت‌هایی برای استخراج‌کنندگان رمزارز از جمله موسسه اعتباری دانشگاه ایجاد شده و در مواردی مسئولین استانی بدون توجه به مجوزهای کسب‌شده، اقدام به پلمپ مزرعه استخراج رمزارز نموده‌اند که بعدا با پیگیری صورت‌گرفته در تاریخ ۱۴۰۰/۷/۱۹ دادگاه استان دستور فک پلمپ داده است. ولی اختلافات با شرکت برق هنوز حل نشده که باید در اسرع وقت پیگیری و حل گردد.»

مسئله مزرعه ماینینگ دانشگاه امام صادق وقتی اهمیت پیدا می‌کند که فک پلمپ این مزرعه در شرایطی انجام گرفته که کشور با بحران تامین انرژی و خصوصا برق مواجه بود و مسئولین و قوانین مربوطه همواره بر این مهم تاکید داشتند که در شرایط کمبود برق مصرفی مشترکین، برق مزارع استخراج ارز دیجیتال بدون هیچ بحثی قطع می‌شود!

براساس آیین‌نامه استخرج رمزارز که شهریور ماه سال جاری از سوی وزارت صمت تصویب شد و آبان ماه هم رسما ابلاغ شد، قوانین تنبیهی خاصی برای ماینرهایی که در زمینه تامین برق دستگاه‌های خود مرتکب تخلف شوند در نظر گرفته شده است! 

متن کامل آیین نامه استخراج ارزهای دیجیتال را با کلیک بر روی این لینک ببینید اما در ارتباط با بحث فعلی باید گفت،‌ در ماه 8 همین آیین‌نامه آمده: «شرکت‌های تابع و وابسته دو وزارتخانه نیرو و نفت موظفند حسب مورد مصرف برق و گاز مراکز استخراج رمزدارایی را به‌ویژه در اوقات محدودیت شبکه برق گاز اندازه‌گیری و در صورت عدم رعایت محدودیت‌های شبکه، برق و گاز این واحدها را قطع نمایند».

مزرعه ماینینگ دانشگاه امام صادق لو رفت؛ خورشید پشت ابر نمی‌ماند!
مزرعه ماینینگ دانشگاه امام صادق لو رفت؛ خورشید پشت ابر نمی‌ماند!

با توجه به متن نامه دانشگاه امام صادق به نظر می‌رسد که اقدامی برای اعمال قوانین مربوطه، در خصوص این دانشگاه انجام نشده و گرچه مسئولین استانی اقدام به پلمپ مزرعه رمزارز دانشگاه امام صادق کرده‌اند، اما دادگاه استانی دستور فک پلمپ را صادر کرده است!

این در حالی است که می‌دانیم بسیاری از مزارع استخراج رمزارز در کشور به دلیل مشکلات تامین انرژی و محدودیت‌های کشور در تامین برق و گاز پلمپ شده‌اند و از آن مهم‌تر این که بسیاری از مردم در نقاط مختلف کشور و در این زمستان سخت با بحران کمبود انرژی و قطعی گاز و برق مواجه هستند، اما در این بین به نظر می‌رسد مزرعه استخراج ارز دیجیتال دانشگاه امام صادق با قوت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مجموع این مسائل انتقادات و موضع‌گیری‌های منفی نسبت به دانشگاه امام صادق ایجاد کرده که انتظار می‌رود این دانشگاه و مسئولان مربوطه نسبت به این موضوعات پاسخگو باشند. هرچند تا این لحظه واکنشی به این رخدادها نشان نداده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مزرعه ماینینگ دانشگاه امام صادق چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (97 نظر)

    چیز جدیدی نیست. مملکت کلا دزدی و اختلاس است .ایران از دست رفته

    پاسخ

    تو هر کشوری که بدبختی داره وجهان سومه نگاه میکنی میبینی یادین حکمفرماست یا اقتصاد دولتی ونظامی دارن.میخای بری یه جواز کسب نیسان وانت بگیری پوستتو میکنن بعد مزرعه رمز ارز میزنن بدون مشکل؟!!!از من وامثال من گذشت ولی وای به حال نسلهای بعد فکر نکنم دیگه چیزی بمونه واسشون..انسانیت به پیشانی مهرشده نیست اونا بدترن یعنی هرکس که ادای دینداری درمیاره جانماز آب میکشه کلاه برداره

    پاسخ

    معلومه امکاناتش وقتی با دانشگاههای دیگه فرق داره پس باید از یه قبرستونی تامین بشه چه جایی بهتر از جیب ملت بیشتر از همه ادا و اصول مذهبی بودن هم دارند

    پاسخ

    تا جاییکه ما می دانیم این دانشگاه یک موسسه آموزشی خصوصی متعلق به دو تن از تاجران بنام برای تربیت نیروهای مدیریتی و اقتصادی و شعبه ای از دانشگاه هاروارد بوده است که مصادره شده، ولی از نظر شرعی چگونه اموال خصوصی مردم به نفع عده ای مصادره می شود هنوز برای ما مشخص نیست، وقتی موضوع از ابتدا مشکل دار است، استخراج رمز ارز یا چیزهای دیگر جای تعجب ندارد!!!!

    پاسخ

    واقعاً که اینا رحم ندارند این همه مصرف برق مساوی با قطعی برق مردم بیچاره. چرا تبعیض ائل میشویم باید در این مزرعه را ببندند.

    پاسخ

    از اینا باش لا اینا باش قانونوکه چیزی نیست تفسیر قرآن رو به نفعت تغییر میدن

    پاسخ

    آیا از لحاظ شرعی ایراد ندارد ؟

    پاسخ

    باید مصوبین اصلی را گردن زد البته دولت توان برخورد با این افراد را ندارد چون از خودشون هستند دولت ما همیشه به آفتابه دزد زورش می‌رسد، این برخورد ها هم خودش یک نوع عدالت است

    پاسخ

    خوب چه توقعی واقعا مردم می‌توانند داشته باشند چون دانشگاه امام صادق که اکثریت مدیران دولتی در این چندین سال دکترا و دیگگر مدارک دانشگاهی خود را از این دانشگاه دریافت کرده آند . بر همگان آشکار است که تماما با رانت وارد و با همان رانت مدارک را دریافت کردند که نتیجه اصلی آن اوضاع نابسامان در اکثر مراکز می‌باشد که مدیران نالایق آن فارغ التحصیل از همین دانشگاه با رانت می‌باشند و دانشگاه هم که متعلق به قشر خاص جامعه دارد پس
    ه انتظاری دارید که بخواهند مزرعه رمز ارز آنجا را متوقف کنند چون درآمد آن نیز همان نوعی رانت برای اقشار خاص است و این عجله ای که مسولان دانشگاه در تکذیب این حمله هکری پیش از انتشار اسناد آن توسط هکرها دارندنیز همین علت را دارد چون تمام آن مجموعه به نوعی با فساد ریشه. دار در ارکان دولت مستقیم در ارتباط هستند

    پاسخ

    ممنون از مطلب مفیدتون .
    به امید آزادی

    پاسخ

    بالاخره سفره انقلاب پهنه هر کسی دنبال سهم خودشه آدم نکشتن که اینقدر بزرگش کردن. یه امر طبیعیه که ۴۳ ساله دارن ازش ارتزاق میکنن

    پاسخ

    بیشتر به علم مفت خوری و به جیب زنی از بیت المال مردم روی آورده اند تا سایر علوم..

    پاسخ

    حافظ علیه الرحمه چه خوش سروده وهمه زاهدنمایان را سوا کرده، آن‌جاکه می گوید؛
    می نوش که شیخ حافظ ومفتی ومحتسب… چون نیک بنگری، همه تزویرمی کنند.

    پاسخ

    دقت کردید که مدتهاست دولتیان هیچ حرفی در باره مزارع ماینینگ نمی زند !! انگار وجود ندارد چند سال قبل هر روز از بگیر و ببند مزارع خبری پخش می شد

    پاسخ

    در این شرایط حاکم اغلب مردم می دانند که روش‌های قبلی که بعضی‌ها روی آن اصرار دارند در اداره جامعه دیگه پاسخگو نیست، متاسفانه هر نهادی که به قدرت نزدیکتره امتیازات بیشتری را حالا با هر توجیه و مصلحت اندیشی که پشت آن باشه، میتونه دریافت کنه و همین روشهاست که توازن و تعادل جامعه را مخدوش کرده، گذشته ها همه نهادهای وابسته به دین و اعتقاد از حقوق شرعی و جیب مردم بودند ولی الان به فکر تجارت و فعالیت‌های اقتصادی هستند و این موضوع مشهودی در جامعه که بی اعتمادی را زیاد کرده

    پاسخ

    تورا بخدا فقط نامامام صادق را از سر در این محل بردارید

    پاسخ

    آقا چرا دروغ میگید ، یچیزی بنویسید که با عقل جور در بیاد، دانشگاه کارش چیز دیگریست وظیفه آموزشی و علمی دارد پس نوک پیکان علم که آقا توصیه می کنند اینجاست

    پاسخ

    با سلام به همه عزیزیان
    مصیبت مازمانی شروع شروع استفاده از اسم معصومین نمودند الان اسم هر امامی میشونه ذهن میره طرف کلاهبرداری ایرانها اعتقادات خود در زمان تلخی و خوشی حفظ کرده ولی اخوند کاری کرد به مملکت من از حالم هر چه دین مذهب بهم میخوره

    پاسخ

    فکرنمیکنم دانشگاه نخبه پروری مثل امام صادق ع چنین بساطی داشته باشد خدای نکرده اگر چنین باشدبایدبراحوال خودمان گریه کنیم به چه روزی افتادیم خدایا مارابمیران .

    پاسخ

    اگر چنین باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوابی یا خودتو زدی به خواب ؟
    گریه زاری فایده نداره دیگه . بردن و خوردن یه آبم روش اگه باورت نمیشه صبر کن تا روت بالا بیارن

    پاسخ

    استاد جان من در مورد یچیز دیگه میخوام صحبت کنم ، من که در برنامه زنده باشم از نظر پولی براتون خوبه از این اطلاع دارن و منم اطلاع داشتم و خودم نگاه میکردم تا متوجه بارون کوچولو بشن ☺️ تو برنامه تلوزیون میومدن و تنظیم شده البته ، یه موردشو میگم مثلا بودجه فیلم سلمان فارسی رو از این طریق تنظیم کردن و خودشون هم نخفی نمیکردن و کارگردان تشکر میکرد از اینکه تو برنامه زنده بودیم و خدا رو شکر میکرد که هزینه ی فیلم تأمین شد 😉 خلاصه خوب از وجود ما اطلاع دارن ولی چرا همه سکوت تشریف دارن نمی‌دانوم عزیزم 🫣

    پاسخ

    چه می‌کنه این دانشگاه امام صادق . یکجایش مزرعه ای داره که قاچاقی ارز دیجیتال استخراج می‌کنه ویکجای دیگرش ودرمزرعه ای نیروهای مخلص برای اداره نظام . این دومی را که حاصلش افرادکارشناسی هست که در اداره کشورمانده اند. اما اولی که اون هم خسارتش به کل کشور عیان وروشنه پس بازهم چه می‌کنه این مدرسه ……

    پاسخ

    چه مملکت گل و بلبلی داریم. بی‌تردید مسئولین مملکت از این مزرعه مدرک گرفتند!
    علی برکت الله

    پاسخ

    تمام این مراکز وجاهایی که با اسم امام وپیغمبر وخدا باز میکنند یه داستانی داره برا غارت وچپو کردن وگرنه این ملعونها به خدا هم اعتقاد ندارن که داشتن این اوضاع نبود فقط دروغ ودغل واین کارهاشونه که مردم رو از دین ومذهب فراری میده که اونجا به اسم فلان بود اینکارو کرد یعنی جمهوری اسلامی علاوه بر دنیا اخرت مردم هم ویران کرده وخدا لعنت کن همشونو

    پاسخ

    اینها همونهایی هستند که پشت نام امام و پیغمبر با پیشانیهای پینه بسته از سجده چه کارهایی که نمیکنند ادم به فکر می اندازه که نکنه اینا یه چیزی میدونن ما نمیدونیم که اینقدر راحت حرام وگناه وحق الناس انجام میدن

    پاسخ

    به پیامبر گفتند که به بچه بگوید خرما نخورد حضرت فرمودند که برید فردا بیایید همه این داستان را بلدن حالا این دانشگاه که بیشتر مسئولان از آن هستند این کار را انجام می‌دهد جای سوال دارد؟!
    ریشه تمام فسادها از همینجا شروع می‌شود.

    پاسخ

    واقعا مشخصه این مجموعه چقدر هم دنبال نولید علم هست ،دشمنی هم اگر داشته باشید قطعا جهل و نادانی خودتون هست.

    پاسخ

    خب همه میتونن مزرعه ماینینگ کنن ی جوری گفتید انگار چیکار کردن استخراج کردن ارز دیجیتال آزاده همه میتونن برن اداره معدن و تجارت مجوز بگیرن و ارز دیجیتال استخراج کنن

    پاسخ

    ببخشید کجای بلک ریوارد بدنام است؟هر کسی دزدی ها وطن فروشی ها غارت ثروت ملی را رو کند دوست مردم والبته دشمن مافیاهایی که کشور را به فلاکت کشانده اند .‌‌ماهی نیست که اسناد توطئه ،زر اندوزی فسیل های دم گور ، فاش نشود.مگر جیب اخوند به چاه ویل وصل است؟از بودن در انقلاب ۵۷همیشه در عذابم چون نسل های بعدمان را تحویل مشتی بیسواد و بی وطن دادیم

    پاسخ

    با سلام
    لطفا در خبررسانی منصف باشید و کل مطلب را منتشر کنید
    من متن اسناد منتشر شده را دیدم و امیدوارم مطالب زیر را هم برای اطلاع افکار عمومی منتشر کنید
    1. موسسه ای که رمزارز استخراج کرده کاملا مجوز داشته و با تصور اینکه مجوز ندارد، پلمپ شده و با ارائه مجوز رسمی به دادگاه، رفع پلمپ شده است
    2. این موسسه ذیل دانشگاه نیست بلکه ذیل جامعه الصادق است (لازم است بدانید دانشگاه امام صادق از زیرمجموعه های جامعه الصادق است و نه بالعکس)
    3. نکته جالب تر اینکه بعد از اطلاع از این اتفاق هیئت مدیره جدید، مدیر عامل انتخابی هیئت مدیره سابق را عزل کرده است (این مطلب در اسناد ذکر شده)
    تشکر

    پاسخ

    آقا اجازه؟؟؟
    مهدی راس میگه،من شاهدم!!!

    پاسخ

    اومدی درستش کنی بدترش کردی!
    خب اینکه مجوز بهش دادن که بدتره که.

    پاسخ

    اگر فقط دانشگاه امام صادق بود باید حلوا حلوا میکردیم.
    شما مطمئن باشید این دودی که از مازوت سوزی نیروگاهها به حلق مردم میرود ؛ به خاطر همین مزارع می باشد که توسط نهاد‌های خاص اداره می‌شود. سلامتی و آموزش جامعه فدای رمز ارز.
    علی برکت الله.

    پاسخ

    غلط کردن مجوز دادن وقتی مردم گازو برقشون قطع شده تو زمستون تو هم غلط کردی طرفداری میکنی مزدور

    پاسخ

    حیف امام صادق علیه‌السلام که یه عده دزد و بی‌دین و ایمان پشت اسم اون بزرگوار، بیت‌المال‌رو غارت می‌کنند.

    پاسخ

    مهدی جان حق با تویه حتما خیرو صلاحی توش بوده وهیچ مشکلی نداره امسالی مثل شما باشند دیگه مملکت گلو بلبل میشه.

    پاسخ

    افرادی که استقلال فکری دارند می فهمند که هر اداره، سازمان، و… اینجور موسسات به چه فعالیتهایی مشغولند….
    متاسفم برای نامی که روی این مراکز می گذارند..برخی از روی نادانی، هر چه را که عموم به ان احترام می گذاشتند به باد دادند…
    بله همه چی در حال رشد هست!
    شما فکر می کنید با بیشعور سر وکار دارید…؟

    پاسخ

    انسانهای آزاده زیادی در طول ۱۴۰۰سال زحمت و زجر کشیدن تا اسلام را تا این برهه از تاریخ آوردند هیچ گروه و حزب و فرقه ای حق ندارد با موسسه و شرکتها به اسم ائمه و اولیاء قابل ستایش این مردم مفسده کند این همه اسم چرا روی اعتقادات مردم راه می‌روید این اشخاص نیاز به شماها ندارند و این مردم بدبخت باهر بدبختی و زحمتی از عهده حفظ اسلام و شیعه و ارزشهای آنها بر می آیند مردم باید طی یک راهپیمایی بزرگ بخواهند از دولت و حکومت که از اسامی ارزشهای اسلامی بر شرکتها و…….بپرهیزند و نسبت به تعویض اسم آنها اقدام کند

    پاسخ

    دنبال زدن شاخ و برگ نباش تبر بزن به ریشه

    پاسخ

    همان امام صادقی که وقتی یکی از شاگردان از ایشان سوال کرد کیمیا را بمن بیاموز که سنگ را به طلا بدل کنم، حضرت امتناع و فرمودند دنبال علمی برو که به درد مردم بخورد.
    آن شاگرد یک ایرانی و کاشف جیوه بود.
    حال این دانشگاه وابسته نام آن امام دانشمند را یدک میکشد و دانشجویان رباتی ببرون می دهد و مفسده می کند.

    پاسخ

    امام بلد نبود و شاگردش پیچاند

    پاسخ

    کاشف الکل هرگز مستقیماً شاگرد امام صادق نبود. تاریخ را تحریف نکن.

    پاسخ

    آقای برادر هک چیه همش حرف گزاف همه چی عالی درآمد بیست امنیت ۱۹ اقتصاد ۱۹٫۷۵ جراحی بلده.
    سلامت از تمام لنگه دنیا میان اینجا عمل کنند
    منتها نمی‌دونم چرا مسیولین میرن اونور به چینی اعتماد داره ولی به این جا نه
    مزارع پر مرتع. علف باشه

    پاسخ

    خی مشخصه از همچین دانشگاهی که به جای علم دنیال کسب ثروت هست همچین مسولان فاصد و دزدی تحویل جامعه میشه این دانشگاها جای فساد و دزدی و غارت بیت المال هست و عده ای کم عقل و بی خرد و احمق هم پیدا می‌شوند که دفاع می‌کنند از همچین مکان اشغال و فاصدی

    پاسخ

    خدا رو شکر که آخوندها رسوا شدن

    پاسخ

    الان این اطلاعات امنیتی بود؟خدا رو شکر افشا کننده هکر بود وگرنه فردا اعدام می‌کردند.دقیقاً خدا کجاست؟تو داستانهای قرآنیش عذاب های عجیب وغریبی است ولی برای این قوم لوط هیچ خبری نیست.

    پاسخ

    قوم لوط فقط مشغول لواطه اینها در هر کار غلطی دستی در آتش دارند

    پاسخ

    خدا کیلو چنده ؟ اگه هم کیلویی باشه آخوند همشو یکجا خریده

    پاسخ

    باسلام.متاسفانه وقتی نتوانیم درست ومنصفانه فکرکنیم ذهن امان توجیهات زیبایی برای فرارازخداوندمنان ودینداری برایمان میسازد!!درستی یا نادرستی دین هیچ ارتباطی به اعمال افراد_ولودرلباس روحانیت_ندارد؛دین خلاصه اش خدمت به خلق وعبادت خالص خداوندواستفاده درست از نعمتهای خداوندوشکرنعمت ها؛زبانی وعملی است؛وکسانیکه رشوه میگیرند؛فسادمالی دارندوحلال یاحرام توفیری برایشان ندارد؛قاعدتایااصلابه خداوندواخرت ؛وبه شیوه زندگی عادلانه پیامبر ص وائمه اطهارع معتقدنیستندیامیداننداماعمل نمیکنند_حالامیتواندیک روحانی باشدیادیگران_پس اینکه_ بالفرض محال _ولوهمه روحانیون وبلکه اصلاهمه عالم !!فاسدباشندتنهانشانه عدم ایمانشان است ونمیتوانددلیل وتوجیهی بشودکه بگوییم دین بداست؛خداوندفلان است!!وتنهامرجع تشخیص غلط از درست دین؛مطالعه اوامرخداونددرقران مجیدواحادیث صحیح _منطبق برعقل وقران _است ؛وخلاصه اش میشوداین جمله:هرآنچه _ازنیکی ها_برای خودمیپسندی برای دیگران هم بخواه ؛وهرانچه ازبدیهابرای خودت ناپسندمیشماری؛برای سایرین هم ناپسندبدان_خدمت به خلق خدا؛دوری ازلقمه حرام؛عبادت خالص؛ورفع نیازمادی_معنوی نیازمندان از دارایی هایی که خداوند به ما عنایت نموده است برای بیان شکرنعمت هایش_حالااگرخوشمان نمیایدچراشجاعت نداریم بوضوح بگوییم؟چرافسادعده ای درلباس روحانیون بشودبهانه ما؟چرارک نگوییم ماهم حلال وحرام برایمان مهم نیست و می‌خواهیم خلاف امرخداوند؛حداکثرلذت جویی دردنیاراداشته باشیم؟بیاییم شجاعانه رفتارکنیم ورفتاربدوفاسددیگران راتوجیه دستمان نکنیم!…موفق باشیدوعاقبت بخیر….

    پاسخ

    خیلی تعجب اوره البته نه این خبر چون فساد سر تا پای مملکت رو گرفته که همه جاش یا اسم یکی از مسئولین هست یا …زاده هاشون . تعجبم از اینه که نگفتن دروغه یا کار دشمنه یا تجزیه طلبا

    پاسخ

    فاسدترین و پلید ترین دانشگاه ایران همین دانشگاه امام صادق محل پرورش یک مشت دزد و فاسد و بی لیاقت و حروم خور

    پاسخ